vest agder treff???

Tossa

Flørter med forumet
Vet ikke om d har vært oppe her før...men er d stemning for et vest agder treff ei gang i fremtida??

...er d i d hele tatt noen fra vest agder her???? =)
 
jeg er med :) bor i finsland i songdalen, treff hadde vært topp :) har ei jente fra før som fyller 3 i okt :)
 
jeg bor også i kr.sand så er gjerne med på treff :)
 
såå treig vettu..er aldri inne via datan lenger, bare mobilen - og da funker BV dårlig!!

men så bra da =) da er vi jo noen hvertfall...bare greit å ikke være FOR mange =)




 
Jeg bor i Lillesand, men kommer gjerne til krsand hvis dere vil ha meg med!
 
 tjaaa du skal få lov...selvom du ikke tilhører vest-agder :)
hehe, bare tulla - vil ha med alle som kan :)


menne, når tenker dere?
dag?
kveld?
ukedag?
helg?

jeg jobber enda fult jeg da, så kveld eller helg hadde passa best for min del :)
 
For min del passer det også fint i en helg. Jobber om dagene og er alene med 1-åringen på ettermiddagene og vil helst slippe å ha med henne :)
 
mm, jeg vil også komme uten barn ! :)

hva med en lørdag formiddag feks??
fortsetter dette nydelige været hadde d jo vært supert å tatt en lunsj ute på Egon eller noe? =)
 
great =)
 
skal vi bare sette opp noen alternative datoer så får folk bare si fra hva som passer? Vi blir nemlig mye bortreist.. Skal på fjellet i påsken og til Tyrkia 20. April til 19. Mai. Så for min del passer det mellom der en gang ;)
 
javist, bare sleng ut noen datoer =)
 


Jeg er med! Har spurt tidligere her inne, da var det ikke mange svar og få. Men jeg bor i Kr.sand og syns vi burde bli flinkere til og samle oss. Har hørt om mange fra andre fylker og byer som har møttes 2-3 ganger under graviditet og videre i etterkant, er jo supert og bli kjent med nye fjes, og som i tillegg har termin rundt tiden du selv får barn :D 
:D
 
Og lunsj date i solen er jo perfekt :) :D Deilige våren!
 
mm..vi er en gjeng fra forrige terminforum som har treft hverandre gjevnlig siden ungene ble født. kjempekoselig :)  nå er vi mer venninner, og treffes på kveldstid uten barn..hehe...

så ja! bare å sette igang :)
 
hvaaa med lørdag 14.april??
 
lunsj - Egon - vi bestiller sol =)
 


Tossa skrev:
hvaaa med lørdag 14.april??
 
lunsj - Egon - vi bestiller sol =)


Passer supert for min del :D
 
Back
Topp