Velge at barna ikke skal feire bursdag, hva synes dere om det?

Herregud! Så tragisk for ungene å få ting i gave og så ta det fra de:eek: Noen er ikke riktig skrudd sammen! Slutt å kjøpt alt til ungene da og la de heller glede seg til bursdag og jul da de får noe. Hjelpes... Nei det er ikke måten å løse "overflodproblemet".
Jeg synes også det er helt tragisk,, dette var vel arn som aldri fikk noe uteno jul og bursdag men hadde for mye likevel. Noen synes jo 10 leke er for mye, mens andre synes det er for lite.
 
Nei, jeg synes alle barn skal få feire bursdag så lenge man har mulighet til det. :) Trenger jo ikke ordne dyre og store selskaper, og nei levere tilbake gaver er jo helt absurd..
 
Det mest idiotiske opplegget jeg har hørt om. Sorry hvis dette er usaklig men jeg klarte ikke finne andre ord for det.
 
Går jo an å arrangere fest selv om man ikke ønsker gaver. Og det er jo folk som ikke feirer bursdager av religiøse årsaker og slikt, eller bare ikke har gavetradisjon og ikke vil ha det heller, det må man jo respektere.
 
Ville aldri nektet barna mine å feire bursdagen. Men vi oppfordrer spesielt familie til å enten gi penger på konto eller ta de med på opplevelser.

Og ja, her bytter vi mange gaver. Bytter de gjerne til en stor ting i stedet.
 
Nei, det er ikke greit. Da Bør man hellet selge/gi bort/kaste gamle leker.
 
Når barna får nye leker til jul eller bursdag så pakker vi bort de gamle lekene før vi pakker ut de nye lekene :)
 
Du kan oppfordre gjester i forkant, men ikke gi tilbake ting som barnet har fått, det er uhøflig og slemt mot barnet, barna skal jo ikke bli straffet;)
 
Hæ? Nei det syns jeg ikke er greit i det heletatt.. Da får man heller rydde bort noe av det man ikke bruker lengre.. Syns det høres litt slemt ut å nekte de bursdag, eller ta fra de gavene igjen når de har fått noe :p
 
Back
Topp