Vektoppgang

Skal til jordmor i dag, så spent på hvor mye jeg har gått opp fra sist.
 
1,5 kg opp fra sist, 7kg opp totalt. 19+6 i dag[emoji4]
 
Ned enda 1 kilo.. ikke noe moro!! Målet fremover er å komme opp i vekt [emoji4] Gjerne 15 kg! Men det er nok ikke oppnåelig. 10 kg hadde vært fint!

Skjønner hva du mener. Har kommet meg opp ca en kg igjen iløpet de av de siste tre ukene, men det går veldig opp og ned ennå. Satser på at jeg kanskje får i meg mer mat etterhvert...
 
23 + 4, gått opp 8 kg totalt.
 
Skjønner hva du mener. Har kommet meg opp ca en kg igjen iløpet de av de siste tre ukene, men det går veldig opp og ned ennå. Satser på at jeg kanskje får i meg mer mat etterhvert...
Tenkte å prøve med litt nøtter fremover.. må bare finne noen jeg klarer å spise [emoji23]
 
Tenkte å prøve med litt nøtter fremover.. må bare finne noen jeg klarer å spise [emoji23]

Jeg fant ut at nøtteblandingen fra Polly var god; salte nøtter med litt rosiner. Kanskje det kan være noe? :)
 
Jeg fant ut at nøtteblandingen fra Polly var god; salte nøtter med litt rosiner. Kanskje det kan være noe? :)
Verdt å prøve [emoji106] Mannen kom nettopp hjem med 2 kilo nøtter fra Nøttefabrikken. Tror han ble glad for at jeg plutselig kom med et "matønske" [emoji23]
 
Verdt å prøve [emoji106] Mannen kom nettopp hjem med 2 kilo nøtter fra Nøttefabrikken. Tror han ble glad for at jeg plutselig kom med et "matønske" [emoji23]

Hehe, ja gubben kommenterer alltid at det er så godt å se at jeg spiser når jeg endelig får i meg en brødskive eller to... :D
 
21+2, tilbake til original vekt etter å ha vært -7. Så da ligger jeg på 0 kg opp/ned nå [emoji4]
 
Back
Topp