Vektoppgang

k_89

Blir kjent med forumet
Er nå 12+5 å har gått opp ca 2kg! Lå på rundt 68 før å vekt hos lege 12+3 var på 70,3! Men føler egentlig at jeg har gått opp mer føler meg som en hval! hehe

Hvor mye har dere gått opp?
 
Vekta varierer så sjukt.. Gått opp mellom 0,5-1,5 kg (siste veiing 12+0).
Det ene kg der går litt opp og ned.
 
Gått ned to kilo, 11+2. Er sykt kvalm! Forrige svangerskap fikk jeg opp 4 kilo. Ikke å anbefale å være helt skrapa til den første barseltiden.. Håper å gå opp iallefall ti kilo :)
 
Jeg har gått opp 2 kg på snart 12 uker. Helt fint det.
Gikk opp 26kg i forrige svangerskap. Kan gjerne droppe det denne gangen ;)
 
Blir dere veid hos legen/bm? Synes nesten det et litt gammeldags:D Her veies man ikke i det hele tatt med mindre man er overvektig eller plutselig blir veldig stor over natta. Synes det er helt utrolig deilig å slippe det fokuset:)
 
Blir dere veid hos legen/bm? Synes nesten det et litt gammeldags:D Her veies man ikke i det hele tatt med mindre man er overvektig eller plutselig blir veldig stor over natta. Synes det er helt utrolig deilig å slippe det fokuset:)
Veier hjemme, og tar med resultatet. Jm da at det egentlig ikke hadde noe betydning før senere i sv.skapet, for å se om det er mye vann i kroppen osv. For å oppdage svangerskapsforgiftning..
 
Bare jeg som eser ut ved graviditet tydeligvis... opp 8kg på 12/13 uker på tross av kvalme og oppkast. Spiser ikke "fast food", godteri og drikker ikke brus... helt krise!! Prøver å se på det positive, som jo er veldig positivt - men føler meg ikke vel i det hele tatt
 
R 9 +6 idag og gått ned 2 kilo :( beskymrer mg litt da jg er undervektigfra før av. Håper det snur snart.
 
Gått ned 7 kg på 3 uker pga kvalme og oppkast :hungover:
Men ble endelig lagt inn på sykehuset for intravenøst, så håper ting snur :rolleyes:
 
12 uker, foreløbig ned 4 kg grunnet kvalme, oppkast og nedsatt matlyst. Men har ekstra fra før, så stresser ikke med vekta :)
 
Gått ned 7 kg på 3 uker pga kvalme og oppkast :hungover:
Men ble endelig lagt inn på sykehuset for intravenøst, så håper ting snur :rolleyes:
Oj! Stakkars! Så bra du får hjelp på sykehus da! Min kvalme er ingenting å klage på i forhold til din hvertfall! Masse god bedring... [emoji106]☉
 
Bare jeg som eser ut ved graviditet tydeligvis... opp 8kg på 12/13 uker på tross av kvalme og oppkast. Spiser ikke "fast food", godteri og drikker ikke brus... helt krise!! Prøver å se på det positive, som jo er veldig positivt - men føler meg ikke vel i det hele tatt
Samma her [emoji107] gått opp ca 6 kg og hadde 10 kg for mye fra før...[emoji43] spiser lite og passe sunt. Uggen hele tida.
 
Gikk opp 5 kg bare på noen få dager etter positiv test, skjønner ikke hvordan da jeg var mest uggen og spiste lite :) og syns det var veldig mye på kort tid. Har gått opp tilsammen 10 kg, og er i uke 12. Håper det stopper nå :) spiser sunt, normalt, drikker mye vann.
 
Bare jeg som eser ut ved graviditet tydeligvis... opp 8kg på 12/13 uker på tross av kvalme og oppkast. Spiser ikke "fast food", godteri og drikker ikke brus... helt krise!! Prøver å se på det positive, som jo er veldig positivt - men føler meg ikke vel i det hele tatt
Vann vann vann ! Du kan umulig ha lagt på deg fett hvis du lever Sundt og i tillegg er kvalm og kaster opp ❤
 
Gått opp et par kg tror jeg. Men usikker siden avhenger jo så mye av hvor mye mat og drikke man har i magen [emoji14]
 
Back
Topp