Vektoppgang?

20+3 idag. Gådd opp 3-4 kg.. spiser så jeg skjemmes :hilarious: ikveld blir det hjemmelaget sushi å jeg gleder meg noe så ubeskrivelig mye!!:D kommer til å rulle fra matfatet:D
 
22+1 og er 4 kg under startvekt. Vært veldig dårlig og er det enda.

Men har høy bmi , så bør ikke gå opp noe særlig i utgangspunktet :)
 
Jeg veide meg i dag og fikk totalt sjokk[emoji54] Har nå gått opp 5kg de siste 5 ukene! Fra uke 19-24. Sammenlagt er vekta nå bikket +12kg. Føler meg ikke feit heller, kun stor og klumsete med stor mage[emoji13] Huffda, håper vekta bremser litt nå fremover!
 
Før graviditeten så veide jeg 100kg, gikk deretter ned til 95kg for 1 mnd siden ca, og på mandag så viste det seg at jeg har klart å gå opp til 97,9kg :)

Er flink til å spise litt i overkant av normalt, men siden jeg ikke går så mye opp i vekt selv,- så er det kanskje lillegutt som tar det til seg (?) :)

Er idag uke 20+4 [emoji7]
 
20+1 nå. Gått opp 13kg. BMI på 17 i utgangspunktet, så kroppen vil nok spare litt ekstra
 
Foreløpig ned 3-4, men snur nok snart :p

Vel...nå er det snart gått tre mnd siden jeg svarte dette og vekten er nå på - 5 kg... kvalme gjør susen for å holde vekten gitt :p

Skal sies at jeg har PLENTY å ta av, så her er det ikke noen bekymring :)
 
Er 21+3 og 1-2 kg opp fra startvekten, så har lagt på meg det jeg mista tidligere i svangerskapet pluss litt til
 
22+2, 55 startvekt, har ligget 3kilo under frem til nå egentli, 56,5 viser vekten nå:confused2

Får håpe jeg går opp enda mer slik at jeg ikke ser underenært eller syk ut når jeg begynner å amme....
 
24 uker snart og 10 kg opp.. må spise som om jeg har svangerskap diabetes fremover da jeg er i faresonen for å få det:facepalm:
 
Back
Topp