Vektoppgang?

Tilbake til startvekt. Hater å veie meg, så gjør det bare når jeg må... 22+6 i dag. Gikk ikke opp så mye med førstemann heller, så regner med å komme ut rundt 10 kg, men hadde sikkert hjulpet å ikke spise så mye sjokolade ;)
 
Tilbake til startvekt. Hater å veie meg, så gjør det bare når jeg må... 22+6 i dag. Gikk ikke opp så mye med førstemann heller, så regner med å komme ut rundt 10 kg, men hadde sikkert hjulpet å ikke spise så mye sjokolade ;)
Men sjokolade e jo bare sååååå godt da[emoji23][emoji6][emoji6][emoji6][emoji7][emoji7]
 
Blæh 8 kg opp... Til tross for mest spising av grønnsaker og sånn. Gikk opp nesten 30 kg med sønnen min. Håper ikke det skjer igjen[emoji21]
 
Tsk.. Ca 2-3 kg. Er 20+5.
 
Tror badevekta har klikka... gådd opp 3 kg på 1.5 uke???:eek::eek::eek:
 
22 + 5 nå, og er tilbake i startvekta. Jeg gikk ned en del mellom uke 7 og 15 da jeg var veldig dårlig, men har gått opp igjen nå som jeg føler meg bedre og har begynt å spise mer normalt igjen.
 
24+1 i dag, og hadde vist gått litt ned igjen. er 7 kg under startevekt, men jeg skal helst ikke gå opp noe pga høy bmi så:)
 
Har først nå i uke 24 gått opp 2 kg. Det tok litt tid før jeg kom i gang tror jeg:p
 
24+2 og gått opp 9 kg... Merkes godt at jeg ikke jobber eller i stand til å gå like mye tur som før Ja....
 
Back
Topp