Vektoppgang!!

34+2 og gått opp 11 kg. De siste tre kom utrulig fort, og har nok mye med at jeg har fått mye vann i kroppen :)
 
Ingenting. Uke 33+5 idag.
 
er 33+5 33+6(?) husker ikke... er fremdeles på minussiden...
 
31+1 og har gått opp ca. 10,5kg
 
Wow så lite dere har gått opp i vekt? Kan jeg spørre hva bmi'en deres var før graviditet?
Jeg hadde bmi på 21, og normalvektig. Jeg har allerede gått opp over 11 kilo og føler ikke at det stopper enda... jeg er absolutt ikke komfortabel med kroppen min om dagen, selv om jeg synes babymagen min er fin.
 
Wow så lite dere har gått opp i vekt? Kan jeg spørre hva bmi'en deres var før graviditet?
Jeg hadde bmi på 21, og normalvektig. Jeg har allerede gått opp over 11 kilo og føler ikke at det stopper enda... jeg er absolutt ikke komfortabel med kroppen min om dagen, selv om jeg synes babymagen min er fin.

Jeg lå akkurat innenfor normalvektig i følge BMI med 24,8 før svangerskapet. Har gått ned 12 kg (ikke frivillig) og ligger nå på ca 21, er 34 fullgåtte uker imorgen.
 
33+0, og gått opp 7,1kg :) bmi på 27,9, og mer eller mindre levd på sjokolade og cola hele svangerskapet, siden det er det eneste jeg har fått i meg [emoji85]
 
Wow så lite dere har gått opp i vekt? Kan jeg spørre hva bmi'en deres var før graviditet?
Jeg hadde bmi på 21, og normalvektig. Jeg har allerede gått opp over 11 kilo og føler ikke at det stopper enda... jeg er absolutt ikke komfortabel med kroppen min om dagen, selv om jeg synes babymagen min er fin.
Jeg hadde en bmi på 23 før svangerskapet. Jeg er 32+4 og har gått opp 13kg.
Føler det på samme måte som deg men nå er det 8 uker igjen så da tenker jeg at jeg kan vente med begrenset matinntak til etter junior er født. :)
 
Wow så lite dere har gått opp i vekt? Kan jeg spørre hva bmi'en deres var før graviditet?
Jeg hadde bmi på 21, og normalvektig. Jeg har allerede gått opp over 11 kilo og føler ikke at det stopper enda... jeg er absolutt ikke komfortabel med kroppen min om dagen, selv om jeg synes babymagen min er fin.

Jeg fikk svangerskapsdiabetes og har spist lite karbo,mye fiber,lite søtt...aner ikke hva min bmi var,for sånt følger jeg ikke i og med at jeg har tung benbygning. Var normal i kroppen før svangerskapet:) med første gikk jeg opp 24 kilo.
 
Back
Topp