Vekt

Jeg er 21 uker og har gått fra 68 til 76 [emoji15] syns det går litt for fort! [emoji848] merker jeg syns det er litt kjipt, føler meg usexy. Vet jeg ikke burde bry meg om det. Men ja..

Da er vi akkurat likt! Nøyaktig samme vekt og uker som deg [emoji23]
 
Har gått opp 5 kg.
 
24 uker, og jeg har gått opp 10kg. Hjelpes :eek:
170 høy og 60 kg før graviditet. Jeg var langt ifra overvektig, og har fortsatt bare gravidmage, men må si jeg synes 10 kg er massevis på 24 uker.. forrige gang la jeg på meg over 20kg, så håper ikke det blir såå mye mer denne gangen.
 
22+0, gått opp 10 kilo (!!!). Jevnt og trutt.. Men blir likevel bekymret for at det er for mye, redd for å få svangerskapsdiabetes [emoji21]
 
25+2, +9kg. Har hatt stor matlyst. Og nå har vi nettopp kommet hjem fra syden, med all inclusive. Der det var både is, brus, mat og bakverk fram til enhver tid, samt dessert etter alle måltid, så det er nok ikke bare babyvekt [emoji87] har hatt et vanvittig søtsug igjennom hele svangerskapet...
 
25+2, +9kg. Har hatt stor matlyst. Og nå har vi nettopp kommet hjem fra syden, med all inclusive. Der det var både is, brus, mat og bakverk fram til enhver tid, samt dessert etter alle måltid, så det er nok ikke bare babyvekt [emoji87] har hatt et vanvittig søtsug igjennom hele svangerskapet...

Hoho, kjenner meg igjen. Syden var ikke grei mot meg heller! Men du vet når du avslutter frokosten med donuts og churros hver dag at det straffer seg [emoji23][emoji24] 8,5-9 kg her og, 25+0
 
Hoho, kjenner meg igjen. Syden var ikke grei mot meg heller! Men du vet når du avslutter frokosten med donuts og churros hver dag at det straffer seg [emoji23][emoji24] 8,5-9 kg her og, 25+0

Var donuts det gikk mest på hos meg også aaalt for godt. Også hadde de en vanvittig god karamellis, og det var jo bare å forsyne seg som man selv ville. Men man skal kose seg på ferie, så jeg har egentlig ikke dårlig samvittighet heller [emoji28] merker det er godt å komme hjem til grovt brød, rutiner og skikkelige måltider. Men ferie er ferie [emoji7]
 
Var donuts det gikk mest på hos meg også aaalt for godt. Også hadde de en vanvittig god karamellis, og det var jo bare å forsyne seg som man selv ville. Men man skal kose seg på ferie, så jeg har egentlig ikke dårlig samvittighet heller [emoji28] merker det er godt å komme hjem til grovt brød, rutiner og skikkelige måltider. Men ferie er ferie [emoji7]

Støtter det altså [emoji28] jeg ligger 1,5 kg over der jeg lå forrige gang. Og da la jeg på meg totalt 12. La på meg lite siste 12 ukene. Så stresser ikke så mye med det[emoji4]
 
Støtter det altså [emoji28] jeg ligger 1,5 kg over der jeg lå forrige gang. Og da la jeg på meg totalt 12. La på meg lite siste 12 ukene. Så stresser ikke så mye med det[emoji4]

Jeg aaaner ikke hvor jeg ligger i forhold til sist, det er over åtte år siden, men kanskje jeg skulle fått sjekka det. Kan være gøy å sammenligne litt :) vet jeg gikk opp rundt 13 kg. Regner med jeg kommer over det denne gangen, men det gjør ikke så mye. Får bare spise bra mat og skjeie ut minst mulig, også krysse fingrene for at kg går av igjen etterpå [emoji28]
 
26 uker i morgen og opp 10 kg!! Håper det dabber litt av nå. Gikk opp 25!! kg m storesøster..håper jeg slipper det denne gangen.
 
Back
Topp