Vekt økning

33+0 og virker som vekta har stoppet opp litt. Har fått svangerskapsdiabetes og spiser derfor mye mindre karbohydrater fom sist uke.
Samme her. Stoppet på +8kg ved uke 26+5 og er nå 31+2. Begynner å bli litt bekymret, men spiser jo ingenting "usunt" eller med sukker i lenger:(
 
Har gått opp to (!!) kg siste uken, så nå har jeg tilsammen lagt på meg 4 kg :) er 31+1 på vei. :)
 
32+1, -0,5 kg :)
 
29+5 og har gått opp 15 kg! Fatter ikke at det er mulig. Føler jeg kun har lagt på meg over magen og puppene... Håper det går greit å få av etter fødsel for å si d sånn
 
29+0 her og gått opp 12 kg!!
Forrige svangerskap gikk jeg opp 9kg.. så føler meg ikke helt komfortabel med ditte her :(
Hvordan skal dette ende liksom? :p
 
Samme her. Stoppet på +8kg ved uke 26+5 og er nå 31+2. Begynner å bli litt bekymret, men spiser jo ingenting "usunt" eller med sukker i lenger:(
Å kutte ut mye karbohydrater og ikke minst rent sukker f.eks smågodt og kaker etc har nok alt og si tenker jeg :) Bare glad egentlig at jeg gikk opp en god del når hyperemesisen roa seg, og før svangerskapsdiabetesen kom. Tragikomisk hele svangerskapet mitt føler jeg, men koslig med mye liv nå som det endelig nærmer seg slutten :)
 
29+5 og har gått opp 15 kg! Fatter ikke at det er mulig. Føler jeg kun har lagt på meg over magen og puppene... Håper det går greit å få av etter fødsel for å si d sånn
29+0 her og gått opp 12 kg!!
Forrige svangerskap gikk jeg opp 9kg.. så føler meg ikke helt komfortabel med ditte her :(
Hvordan skal dette ende liksom? :p
Renner av hvis en ammer har jeg hørt :) Ei venninne gikk opp 30 kg, gikk ned 10 kg på første uka, men er jo ofte de siste kiloene som kan være litt seige for noen.
 
Renner av hvis en ammer har jeg hørt :) Ei venninne gikk opp 30 kg, gikk ned 10 kg på første uka, men er jo ofte de siste kiloene som kan være litt seige for noen.

Gikk opp 22 sist (var 107kg 12 dager på overtid) - mistet 10 kg den første uka. Resten forsvant ikke med amminga for min del - ammet i 2 år så ikke forvent at det rennet av ;) Noen er mer heldige der enn andre da
 
At kg renner av når man ammer har jeg lite tro på for egen del. Sist fikk jeg et enormt søtsug og ulvehunger av ammingen så vinninga gikk opp i spinninga med amminga tror jeg.

Har gått opp 9 kg til nå i svangerskapet, er i uke 31+1. Vekten kan godt stoppe opp nå synes jeg, men tipper jeg går opp 13 kg som sist. Er normalvektig
 
Har gått opp 4,5 kg og er 25+6 i dag :) ganske fornøyd slange, men plutselig kan det snike seg på noe mere ;)
 
Gikk opp 22 sist (var 107kg 12 dager på overtid) - mistet 10 kg den første uka. Resten forsvant ikke med amminga for min del - ammet i 2 år så ikke forvent at det rennet av ;) Noen er mer heldige der enn andre da
Ja, det er nok store individuelle forskjeller, men kjenner at jeg ikke gidder å stresse med vektøkningen. Selvfølgelig har jeg ikke lyst å gå opp kjempemye, men skjer det så skjer det :) Er på ganske strikt kosthold nå pga svangerskapsdiabetes, unner meg ingenting. Så tviler på jeg kommer til å rase opp mer i vekt..gått opp 10 kg til nå, uke 33 og var normalvektig før graviditeten.
 
32+2 og gått opp 12 kilo... men jeg har jaggu spist usunt også.. bare så det er sagt. ☺☺☺
 
32 uker, gått opp ti kilo:)
 
Back
Topp