Vekstestimering

Var i uke 25+5. Ble målt til 830gram, 2% over. Så helt perfekt :)Vis vedlegget 205182
Så fine bilder du fikk. Tenkte jeg skulle spørre i uke 28 om de kunne se 3D på apparatet sitt :) Det må jeg prøve å huske :) Er det gutt? Syns det ligner på en gutt, hehe ;)
 
Var på vekstkontroll uke 27+3, lille gutten vår var ca 1300 gram allerede <3 litt over gjennomsnittet men innenfor normalen. Litt godt, da jeg var på vekstkontroll fordi jeg fødte et lite barn sist. Skal tilbake i uke 32
 
Ser at jeg bare må håpe intenst på en feilmåling hos meg. :p 1060 gram i uke 25+1. :nailbiting: Ny måling om halvannen uke, så jeg håper det har stagnert litt.
 
Hva er det som gjør at noen får tilbud om dette? Har det noe med tidligere graviditeter å gjøre?
 
Hva er det som gjør at noen får tilbud om dette? Har det noe med tidligere graviditeter å gjøre?

Her er det svangerskapsdiabetes blant annet. Det er nok mange grunner til at noen får det, men det må ihvertfall være en grunn til det.
 
Nå er det for min del tid for ny ul i morgen tidlig. Blir spennende å se om hun vokser greit (innenfor normalen) enda.. vil jo helst det skal være minst mulig vekstavvik :/
 
Lille her ble målt til bare 1426 gr i dag uke 31+1.. en del avvik nedover dessverre :/ men de følger jo med, så det går nok veldig fint :) eneste er at jeg blir satt i gang i uke 38- alså 6/7 uker til hvis hun om 3 uker har falt mer på kurven. Litt skummelt :/
 
Lille her ble målt til bare 1426 gr i dag uke 31+1.. en del avvik nedover dessverre :/ men de følger jo med, så det går nok veldig fint :) eneste er at jeg blir satt i gang i uke 38- alså 6/7 uker til hvis hun om 3 uker har falt mer på kurven. Litt skummelt :/

Bra du får god oppfølging da :)
 
Back
Topp