Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

Håper du har fått ut gullegget nå! ♡♡♡
 
Så flott! Håper det blir befruktet som det skal og alt går etter planen helt frem mot positiv test :D
 
Håller tummarna för dig, nu förtjänar du ett befruktat ägg som till slut blir en baby <3
Så flott! Håper det blir befruktet som det skal og alt går etter planen helt frem mot positiv test :D
Håper du har fått ut gullegget nå! ♡♡♡
Hurraaaa!!!! ❤❤
Hurra for et flott egg ut! Nå har det med å være gullegget❤️
Så bra at det ser fint ut så langt :D Håper dette er det som skal til. Blir spennende å høre i morgen.
Hurraaaa!!! Jeg er så spent! :D

Tusen takk alle sammen!! Nå skal jeg prøve å sove litt:s jo fortere jeg sovner, jo raskere blir det tid for beskjed!
Har egentlig lave forventlinger.. men er vanskelig å ikke bli liggende å drømme:) hadde vært koselig å hvertfall oppleve det å ruge på et egg snart!
Skal begynne på cyklogest (tror det er slik det skrives) i morgen tidlig :)
Skal vise seg å gå rett vest i morgen, så har vi alt avtalt ny runde så fort tr dukker opp:) blir en veldig spennende dag i morgen :)
Skal brette meg sammen i et stort kryss nå:p krysse alt jeg har, og en tanke til de høyere maktene :)
God natt alle sammen, og takk for gode ord i dag <3
 
Tvi tvi i dag! Håper egget har blitt befruktet og at det er nettopp det som er gullegget❤️
 
Egget ble ikke befruktet, så da er det bare å vente på mens og begynne påen igjen!
 
Ånei, så utrolig kjedelig. :( Sender deg en god klem ❤️
 
Ånei, så utrolig kjedelig. :( Sender deg en god klem ❤️

Takk:) det går faktisk overraskende fint! Sikkert fordi jeg hadde null forventninger! Og vet at jeg kan starte opp igjen om ca 2 uker! Det som plager meg mest nå er at jeg er 50% sykemeldt i en uke, så en ferie uke og så skal jeg begynne opp igjen... hater at det blir så mye styr med jobben!!
 
Ånei! Så utrolig leit. Men så utrolig godt å høre at du tar det så pent:) Det er lurt å gå inn med få forventninger ja:) Masse lykke til videre. Plutselig er det tid for ny runde vøtt;);)
 
Så leit Maramo :( Håpet sånn at dette skulle være løsningen for dere.

Er det tilbake til IVM nå da?

Skjønner godt at du hater det... Jeg har utrolig dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiveren min når jeg stadig må være borte... Vet man skal tenke på seg selv og babyen man håper så inderlig på, men det er jammen ikke like enkelt alltid. Klem til deg.
 
Så leit Maramo :( Håpet sånn at dette skulle være løsningen for dere.

Er det tilbake til IVM nå da?

Skjønner godt at du hater det... Jeg har utrolig dårlig samvittighet ovenfor arbeidsgiveren min når jeg stadig må være borte... Vet man skal tenke på seg selv og babyen man håper så inderlig på, men det er jammen ikke like enkelt alltid. Klem til deg.

Ja, nå er det tilbake på ivm. Kroppen min har en tendens til å reagere veldig forskjellig fra gang til gang, så jeg håper det fungerer nå snart! Og så har jeg en teori om at det skal fungere bedre neste "pp" siden jeg nå har hatt en normal syklus denne måneden!
Regner med at jeg skal gå på samme dose 150ei gonal-f x3 (fra dag 3), men at jeg skal på en ul tidligere enn dag 7.
Det værste er jo at jobben sier at jeg må slutte å tulle :p At jeg kun skal bekymre meg for meg og at de fikser resten. Men det gjør jo at jeg får enda dårligere samvittighet! Haha!
 
Takk:) det går faktisk overraskende fint! Sikkert fordi jeg hadde null forventninger! Og vet at jeg kan starte opp igjen om ca 2 uker! Det som plager meg mest nå er at jeg er 50% sykemeldt i en uke, så en ferie uke og så skal jeg begynne opp igjen... hater at det blir så mye styr med jobben!!

Dette er mye viktigere enn jobben! ❤️❤️❤️ Så bra at du ser fremover, forhåpentligvis blir det vellykket IVM neste runde nå. :D
 
Det var veldig kjedelig da :( men må si du tar det godt! :) tenk nå er det snart ny oppstart og får da håpe det går veien veldig snart :) ❤️
 
Det var veldig kjedelig da :( men må si du tar det godt! :) tenk nå er det snart ny oppstart og får da håpe det går veien veldig snart :) ❤️
Takk! Er faktisk litt overrasket selv :p Men tror jeg fikk den triste stunden alt når jeg fikk vite at det ene egget hadde "løpt løpsk" :p Og begynner jo tross alt å bli vant til å ta sprøyter uten å komme noe lenger! Avbruddsdronningen! :s
 
Får vel begynne i riktig ende her. Har pco, men har få andre symptomer enn fryktelig mange cyster på eggstokkene. Har prøvd å få barn i 1.5 år, men får ikke eggløsning på egenhånd og har vel derfor ikke hatt et eneste ordentlig forsøk.
I tillegg til dette har samboern dårlige svømmere, så skal vel et mirakel til å få dette til på egenhånd.
Ble i desember henvist til riksen, og skal dit på forsamtale i mai.
Rastløs som jeg er tok vi kontakt med privatklikkikk hvor vi først prøvde 2 runder provera og femar og etterhvert en runde med provera og menopur.
Begge uten noe effekt!
24. Mars var jeg derfor til lapraskopi, en såkalt "ovarian drilling". Men etter kontroll i dag ble det konstatert at dette ikke har hatt noen effekt på antall cyster....! Nå sitter jeg her ganske frustrert og bare venter på at dagene skal gå slik at jeg igjen kan starte på provera. Skal nå prøve puregon i håp om at kroppen responderer på dette....

Når skal lykken snu???


Jeg håper og ønsker at du får det til veldig snart. Jeg har selv PCO og har ikke prøvd like lenge som deg, men er i vår 11 pp nå. Det å lage barn skulle vise seg å ikke være så enkelt for alle. Bare det å få en stabil syklus, med eggløsning og tante rød er en glede. Jeg krysser fingrene for deg :)! klem
 
Jeg håper og ønsker at du får det til veldig snart. Jeg har selv PCO og har ikke prøvd like lenge som deg, men er i vår 11 pp nå. Det å lage barn skulle vise seg å ikke være så enkelt for alle. Bare det å få en stabil syklus, med eggløsning og tante rød er en glede. Jeg krysser fingrene for deg :)! klem
Takk:) heldigvis er det absolutt ikke alle med PCO som må prøve så lenge!! Og for de fleste holder det med noen tabletter og eventuelt noen livsstilsendringer Har du/dere vært til noe utredning enda??
 
Ja, nå er det tilbake på ivm. Kroppen min har en tendens til å reagere veldig forskjellig fra gang til gang, så jeg håper det fungerer nå snart! Og så har jeg en teori om at det skal fungere bedre neste "pp" siden jeg nå har hatt en normal syklus denne måneden!
Regner med at jeg skal gå på samme dose 150ei gonal-f x3 (fra dag 3), men at jeg skal på en ul tidligere enn dag 7.
Det værste er jo at jobben sier at jeg må slutte å tulle :p At jeg kun skal bekymre meg for meg og at de fikser resten. Men det gjør jo at jeg får enda dårligere samvittighet! Haha!

Håper det fungerer bedre nå ja, bra at de følger deg opp med UL tidligere denne gangen. Får tro alt går etter planen...

Så bra at de på jobben din er så forståelsesfulle. Meeen, er man flink pike og vant til at man aldri er "til bry" så blir det en uvant situasjon uansett.
 
Takk:) heldigvis er det absolutt ikke alle med PCO som må prøve så lenge!! Og for de fleste holder det med noen tabletter og eventuelt noen livsstilsendringer Har du/dere vært til noe utredning enda??

Heldigvis, ja:) Leser om mange PCO'ere som blir gravide relativt kjapt. Nei, jeg har ikke vært til utredning enda. Jeg ba veldig tidlig om hjelp, jeg visste selv at det ville ta tid, men legen min sier at det må gå 1 år. Jeg ble veldig frustrert og lei meg, da jeg visste selv hvordan syklusene mine var og hvor vansklig det ville bli. Så jeg bestemte meg for å gjøre det beste ut av de 12 månedene.. Jeg har gått fra sykluser på 90 dager og helt ned til 35 dager ved hjelp av homepati, akkupunktur, kosthold og trening. Jeg vil gjerne prøve å klare det på naturlig måte, for å vise andre damer ,som sliter med det samme, at det er mulig å bli det uten hormoner. Det er ikke noe som er bedre enn å lese om positive erfaringer :) Det er en utrolig følsom prosess dette her. Jeg krysser ihvertfall fingrene masse for deg, og ønsker at du snart vil se et tydelig + på en test :) <3
 
Back
Topp