Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

I dag synes jeg livet er litt urettferdig. Har vært på kontroll og det er såklart en folikkel som har løpt løpsk og ivm forsøket er avbrutt. Siden det er en folikkel så synes legene at det er smart å prøve uttak. Må si jeg ble litt skeptisk når jeg så prisen.. Men hva kan jeg gjøre? Dette er jo første gang vi i heletatt har et egg å hente ut.....
 
Huff, for en fortvilende situasjon! Skjønner det ikke er så lett å vite hva man skal gjøre. Har i grunnen ingen gode råd, men føler med deg! Det her var skikkelig urettferdig!
 
I dag synes jeg livet er litt urettferdig. Har vært på kontroll og det er såklart en folikkel som har løpt løpsk og ivm forsøket er avbrutt. Siden det er en folikkel så synes legene at det er smart å prøve uttak. Må si jeg ble litt skeptisk når jeg så prisen.. Men hva kan jeg gjøre? Dette er jo første gang vi i heletatt har et egg å hente ut.....
Uff:( Så utrolig kjipt!!! Ville prøvd uttak om jeg var deg. Tenk om det er det som er gullegget liksom.
 
Huff, for en fortvilende situasjon! Skjønner det ikke er så lett å vite hva man skal gjøre. Har i grunnen ingen gode råd, men føler med deg! Det her var skikkelig urettferdig!
Uff:( Så utrolig kjipt!!! Ville prøvd uttak om jeg var deg. Tenk om det er det som er gullegget liksom.

Det blir nok uttak! Er bare tøft! Og vi er ikke akuratt rike her i heimen:p
Har et sted mellom 10-30% sjanse for at det fungerer, så må jo bare ta meg sammen! Er tross alt 100% bedre enn hva det har vært tidligere! :p
 
Det blir nok uttak! Er bare tøft! Og vi er ikke akuratt rike her i heimen:p
Har et sted mellom 10-30% sjanse for at det fungerer, så må jo bare ta meg sammen! Er tross alt 100% bedre enn hva det har vært tidligere! :p
Krysser alt jeg har for at det er et sterkt og flott gullegg der inne nå!:)
 
Skjønner at det jo er ønskelig med mer enn ett egg men det kan like så godt være gullegget som godgjør seg ;) krysser fingre for gullegg!! <3
 
I kveld satt jeg ovitrelle :) pluss at jeg 2g måtte ta orgalutran i går og i dag. Nå er det bare å vente på mandagen!
Kjenner at kroppen reagerer litt anderledes denne runden. Men det er jo ikke rart med tanke på kun 3 dager på sprøyter med gonal-g 150ie ( pluss 2 på orgalutran forsovidt da). Hadde masse el slim og hetetokter på torsdag og fredag. Dette har stort sett gitt seg og jeg håper indelig at det skyltes sprøytefri og orgalutran, og ikke at det ene egget slapp på fredag!
Sitter å krisemaksimerer alle tegn jeg kjenner, men det er vel forsovidt ikke så rart! Kroppen min, reaksjonene på stimulering og generell syklus stemmer jo ikke med "kari nordmann". Gleder meg og grurer med til det dom blir forhåpentligvis første uttak på mandag! Og ber til alke guder (og hvermann) om at gullegget er der og vil være en del av vår familie:D

Takk for alle gode tanker fra alle her inne! <3 Det hjelper med litt positivitet!
Og motivasjonen styrkes helt klart av alle de pisitive testene her om dagen :D
 
Lykke til! :)
 
Krysser fingrene og tær!
 
Et egg ute!! Og de sa det så fint ut foreløpig:) var litt vondt må jeg si, men mest fordi jeg spente meg så fælt:p måtte flushe wn 4-5 ganger før egget kom ut, og virket som legen nesten skulle til å gi seg! Nå er det bare å vente i spenning!!! :)
 
Et egg ute!! Og de sa det så fint ut foreløpig:) var litt vondt må jeg si, men mest fordi jeg spente meg så fælt:p måtte flushe wn 4-5 ganger før egget kom ut, og virket som legen nesten skulle til å gi seg! Nå er det bare å vente i spenning!!! :)
Hurraaaa!!! Jeg er så spent! :D
 
Så bra at det ser fint ut så langt :D Håper dette er det som skal til. Blir spennende å høre i morgen.
 
Hurraaaa!!!! ❤❤
 
Back
Topp