Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

Tenker på deg idag ❤️
 
Nurket er friskemeldt:D Fikk en svært grundig gjennomgang av hjertet-kar, hjerne, fordøyelse ol. Legen sa umiddelbart at folden ikke så tykk ut og at legen i går antageligvis hadde tatt feil av ytre nakkefold og den innerste fosterhinna. Det ble konkludert med 2.4mm, som er godt innenfor normalen. Som standard blir det allikevel utført en duotest. Og han trudde også gutt❤ Woop woop!
 
Nurket er friskemeldt:D Fikk en svært grundig gjennomgang av hjertet-kar, hjerne, fordøyelse ol. Legen sa umiddelbart at folden ikke så tykk ut og at legen i går antageligvis hadde tatt feil av ytre nakkefold og den innerste fosterhinna. Det ble konkludert med 2.4mm, som er godt innenfor normalen. Som standard blir det allikevel utført en duotest. Og han trudde også gutt❤ Woop woop!

Åh nå ble jeg glad på dine vegne :D
 
Nurket er friskemeldt:D Fikk en svært grundig gjennomgang av hjertet-kar, hjerne, fordøyelse ol. Legen sa umiddelbart at folden ikke så tykk ut og at legen i går antageligvis hadde tatt feil av ytre nakkefold og den innerste fosterhinna. Det ble konkludert med 2.4mm, som er godt innenfor normalen. Som standard blir det allikevel utført en duotest. Og han trudde også gutt❤ Woop woop!

Supert, gratulerer! Nå ble jeg glad :) regner med at dagen din er litt bedre nå :)
 
Å så fantastisk ❤️ Herlige nyheter :)
 
Herlige nyheter❤️
 
Så godt å høre! :)
 
Så fantastisk ❤️
 
Åh, fantastisk å høre!! :D
 
Så herlige nyheter å lese ❤️
 
Så godt å lese :D Godt å få møte ekspertisen. Nå er det bare å ruge videre. Så gøy at du også (sannsynligvis) skal ha en gutt.
 
14+2
Jeg er i 2. trimester:D❤❤
Formen er like dårlig. Var en time på jobben på mandag for å si hei, og var helt ødelagt i både hofta og formen resten av kvelden... Sitter å venter på å komme inn til manuellterapaut nå:)

Over til det jeg skulle fundere litt over. Fikk brev fra riksen på mandag hvor de skriver at jeg har fått innvilget fødeplass der. Det går visst gått automatisk siden vi var der forrige uke. Men nå har jeg fødeplass to steder; drammen og riksen. Hva velger man?
Sogner til drammen, men har hatt ivf på riksen.
 
Så godt å lese :D Godt å få møte ekspertisen. Nå er det bare å ruge videre. Så gøy at du også (sannsynligvis) skal ha en gutt.
Ja, veldig fornøyd med gutt:) helt perfekt å få det først egentlig! Rug vel du også:)
 
14+2
Jeg er i 2. trimester:D❤❤
Formen er like dårlig. Var en time på jobben på mandag for å si hei, og var helt ødelagt i både hofta og formen resten av kvelden... Sitter å venter på å komme inn til manuellterapaut nå:)

Over til det jeg skulle fundere litt over. Fikk brev fra riksen på mandag hvor de skriver at jeg har fått innvilget fødeplass der. Det går visst gått automatisk siden vi var der forrige uke. Men nå har jeg fødeplass to steder; drammen og riksen. Hva velger man?
Sogner til drammen, men har hatt ivf på riksen.
Da kan du velge fritt :) Jeg hadde også to fødeplasser pga Pregmet studien. Drammen og Ahus. De gjorde ikke noe med det annet enn at en av legene lurte på om ikke Ahus var nærmere. :D Nå var jeg jo på Drammen sykehus den dagen alt skjedde. Ble bare sendt videre til Ahus siden det var dit jeg sognet og det ble lettere å ha barseltiden der. Hadde det vært akutt hadde jeg fått føde på Drammen også da :)
 
Back
Topp