Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

Så spennende dager fremover!!:)
Men så kjedelig at det skulle være så vondt da!
Ja, de sa st det var vanskeligere å få ut egg før de er modne. Og det kjente jeg godt! Måtte få ekstra smertestillende, så var rimelig dopet tilslutt. Gleder meg ikke til neste gang! Men har skjønt at det varierer mye fra gang til gang:) blir spennende å høre om du hår for riksen eller fs. Er begge de stedene jeg hører til å:) Første forsøk på riksen blir i januar hvis dette ikke går :)
 
Ja, de sa st det var vanskeligere å få ut egg før de er modne. Og det kjente jeg godt! Måtte få ekstra smertestillende, så var rimelig dopet tilslutt. Gleder meg ikke til neste gang! Men har skjønt at det varierer mye fra gang til gang:) blir spennende å høre om du hår for riksen eller fs. Er begge de stedene jeg hører til å:) Første forsøk på riksen blir i januar hvis dette ikke går :)

Det hørtes ikke godt ut! Krysser fingrene for at du slipper å gjøre det flere ganger, håper du fikk ut gullegget idag:D
Veldig spent selv:) hun på riksen skulle ringe meg tilbake i morgen (jeg sa ja med en gang at vi kunne komme på fredag, men hun ville jeg skulle prate med mannen først;) ) så skal spørre da når de ser for seg oppstart. Er veldig fornøyd med fs, så gjør ingenting om vi må ta et forsøk til der. Er bare de pengene da;)
 
Dette er spennende, nå håper jeg på minst to gullegg jeg :D Gleder meg til å følge deg videre. 30 min. med uttak, du er tøff!
 
Jeg venter og venter! Sambo ringte nå og fikk hjertet i halsen av ringetonen! De skulle begynne med eggene en gang etter lunch, og et langt over lunchtid nå synes jeg... :s hadde alle dødd så burde de vel ringt alt? Eller er jeg bare rastløs?
Har forresten skikkelig vondt i dag å.! Typisk at jeg hoster masse..
 
Da kom tlf! 5/6 egg har modnet og er nå befruktet med icsi:D det var tydeligvis myyye bedre enn forventet! MEN de kunne ikke gi noen garantier for at eggene overlever til i morgen. Neste tlf kommer mellom 08-11 i morgen :)
Så bra!!! Tror det blir noen flotte egg her jeg :) hurra!!! :)
 
Da kom tlf! 5/6 egg har modnet og er nå befruktet med icsi:D det var tydeligvis myyye bedre enn forventet! MEN de kunne ikke gi noen garantier for at eggene overlever til i morgen. Neste tlf kommer mellom 08-11 i morgen :)
Dette kommer til å gå kjempefint! :D
 
Da kom tlf! 5/6 egg har modnet og er nå befruktet med icsi:D det var tydeligvis myyye bedre enn forventet! MEN de kunne ikke gi noen garantier for at eggene overlever til i morgen. Neste tlf kommer mellom 08-11 i morgen :)

Så bra!! Det høres lovende ut:D
 
Da kom tlf! 5/6 egg har modnet og er nå befruktet med icsi:D det var tydeligvis myyye bedre enn forventet! MEN de kunne ikke gi noen garantier for at eggene overlever til i morgen. Neste tlf kommer mellom 08-11 i morgen :)

Kjempebra! Det må jo tyde på at du har veldig god eggkvalitet det? Bra med gode nyheter, har tro på eggene dine.
 
Kjempebra!! :)
 
Fantastisk :D
 
Så bra!!! Tror det blir noen flotte egg her jeg :) hurra!!! :)
Dette kommer til å gå kjempefint! :D
Så bra!! Det høres lovende ut:D
Kjempebra! Det må jo tyde på at du har veldig god eggkvalitet det? Bra med gode nyheter, har tro på eggene dine.
Takk alle sammen:D er kjempe spent! Fremdeles ganske pessimistisk, prøver å dempe forhåpningene litt:p det kan jo tyde på at kvaliteten er grei, men det blir nok avgjørende å se i morgen. Nå er vi jo på en måte der folk er ved uttak. De ville vel ikke befruktet egg som ikke ser greie ut i heletatt:p vet mer om eggene blir begruktet. Kommer til å bli liggende våken å vente på tlf:)
 
Gratulerer! Kjemperesultat :D
 
Gratulerer med flott resultat! Nå skal du bli ruger:)
 
Så bra! Nå tror jeg hvertfall du har superegg ;) Krysser alt for at du blir ruger. Hvor gamle regner de at eggene dine er i morgen?
 
Så bra! Nå tror jeg hvertfall du har superegg ;) Krysser alt for at du blir ruger. Hvor gamle regner de at eggene dine er i morgen?
Det har gått ca 2 dager fra befruktning til innsett:) så det blir 4 delte egg inn :) hvertfall sånn jeg har skjønt det! Blir så gira når de ringer at jeg glemmer å spørre om sånt:p hehe. Krysser fingrene for at de overlever natten og at gullegget, eller to, er der et sted blant de 5:D
 
Back
Topp