Veien mot drømmenurket <3 Tanker og frustrasjoner!

Da var først sprøyte satt :) er så spent på om det blir bedre resultat denne gangen :) håper virkelig litt sol og avslapning gjør susen!
Forrige runde kjente jeg godt på kroppen at det var voldom utvikling i eggstokkene. Og visste vel før jeg kom dit at noe var galt. Kommer nok til å sitte å kjenne på kroppen di neste dagene:p og håpe at jeg får klarsignal for uttak på mandag :) Ul på fredag!
 
Sitter å fjaser med sambo! Var litt usikker på om jeg skulle legge ut bilder her, men litt morro må vi ha:) sprøyten i dag bli litt festligere enn til vanlig :D
 

Vedlegg

  • 1443631931334.jpg
    1443631931334.jpg
    115,3 KB · Visninger: 65
Sitter å fjaser med sambo! Var litt usikker på om jeg skulle legge ut bilder her, men litt morro må vi ha:) sprøyten i dag bli litt festligere enn til vanlig :D
Haha!:D Genialt :)) Multitasking på HØYT nivå!:D Flink som klarer å holde maska med sprøyte i magen ihvertfall!
 
Sitter å fjaser med sambo! Var litt usikker på om jeg skulle legge ut bilder her, men litt morro må vi ha:) sprøyten i dag bli litt festligere enn til vanlig :D
Haha, veldig herlig bilde :D :D Lo godt! Prøverørsgalskap ass.. :p
 
Haha, herlig bilde:D multitasking er kjekt;)
Haha!:D Genialt :)) Multitasking på HØYT nivå!:D Flink som klarer å holde maska med sprøyte i magen ihvertfall!
Haha, veldig herlig bilde :D :D Lo godt! Prøverørsgalskap ass.. :p
Ja litt morro må vi få lov til å ha! Vlir hakket lettere å stikke når vi fjaser litt å:D og med et glass vin eller to, bar ikke stikket noe problem! Huff, hjen til virkeligheten i morgen :p
 
I dag har jeg begynt å kjenne at kroppen jobber. Kjenner det særlig godt på høyre side. Og frykter at det blir akuratt som forrige gang. Vu har diskutert litt om vi skal hente ut hvis det bare blir et egg denne gangen også.. er litt usikker! Bare en dag igjen til ul nå!
 
Ul gikk fint! Blir uttak på mandag; hvis ikke kroppen finner på noe sprell! Han sa det så flott ut, og ar vi kunne påpe på 10-12 ut! Da bør je hvertfall 1 eller 2 av de overleve modning og befruktning! :S
Nå må bare neds og halsen slutte å tulle, så blir det topp! Klar for å jobbe 2 netter nå!
 
Spennende! Gleder meg til å lese oppdatering :D
 
Tipptopp :D Krysser fingrene for at alt går som det skal denne gangen! Det virker jo veldig lovende da :)
 
Masse lykke til i dag :D Krysser fingrene!
 
Fytti grisen! Dette er vondt!! Brukte en halv time på uttaket og endte opp med kun 6 egg. Er jo fint det, for vanlig ivf. Men litt lite i ivm setting. Har enorme smerter enda, og har fått enda en pinex forte etter uttak. Blir liggende her en stund til. Fikk nå en galv dose pregyl, og skal ta resten etterpå. Skal også starte med progynova i dag. Cyclogest fra i morgen.
Samboeren skal inn å levere rundt 08 i morgen, og så ringer de utpå dagen i morra for å fortelle hvor mange som har modnet:) onsdag for vi vite om noen har blitt befruktet og torsdag blir eventuelt innsett.
 
Last edited:
Fytti grisen! Dette er vondt!! Brukte en halv time på uttaket og endte opp med kun 6 egg. Er jo fint det, for vanlig ivf. Men litt lite i ivm setting. Har enorme smerter enda, og har fått enda en pinex forte etter uttak. Blir liggende her en stund til. Fikk nå en galv dose pregyl, og skal ta resten etterpå. Skal også starte med progynova i dag. Cyclogest fra i morgen.
Samboeren skal inn å levere rundt 08 i morgen, og så ringer de utpå dagen i morra for å fortelle hvor mange som har modnet:) onsdag for vi vite om noen har blitt befruktet og torsdag blir eventuelt innsett.
Åååååh! Dette er en spennende thriller. Men med happy ending åff kårs;)
 
Så utrolig spennende med IVM! Håper dere får full uttelling :D
 
Så utrolig spennende med IVM! Håper dere får full uttelling :D
Åååååh! Dette er en spennende thriller. Men med happy ending åff kårs;)
Ja, synes dette er veldig spennende selv. Litt for spennende kanskje!
men hvis vi får innsett, så blir jeg hvertfall godt dekket med diverse medisiner:p hahaha! Og får 2 egg inn hvis vi er då heldige å få den muligheten:D
 
Back
Topp