Var du på arbeidsplassen mens du var i permisjonen?

Jeg spiste lunsj med kollegene flere ganger under permisjonen etter eget ønske, men gjorde ellers ingenting, det var da heller ikke forventet av meg :)
 
Var der kun på besøk med lille - var vel innom to ganger totalt;

Hadde vikar, og alle sakene mine var fordelt på avdelingen, så var ikke forventet noe eller spørsmål egentlig - men hørte vel med kolleger hvordan det gikk med et par av sakene som jeg ellers har fulgt litt tett. Hadde tilgang til jobbmailen i starten, men tilgangen ble kicket når de fabt ut av det [emoji14]

Var med på sommeravslutningen og ellers i kontakt med sjefen for å delta i bursdagsgaver til to :)
 
Jeg var kun der for å besøke kollegaer og elever. Jeg gjennomførte med andre ord ikke å noen arbeidsoppgaver:)
 
Har du vært på felles mål sammen med arbeidskolleger mens du var i permisjon? Vet ikke helt hva du mener her...
Har du bidratt på jobb med noe etter eget ønske mens du var i permisjon? Nei
Har du ofte vært på arbeidsplassen mens du var i permisjon? Hva gjorde du da? Nei, var innom noen få ganger for å hilse på :)
Hadde du vikar mens du var i permisjon? Hadde du ofte kontakt med vikar og kolleger for å spørre om hvordan det gikk? Ja, hadde vikar. Nei, ang. vikar/kollegaer.
Var du på jobb med barnet / barna for å "vise" det / de? Ja, var innom og spiste lunsj noen ganger og hadde da barnet med.
Forventet dine arbeidskolleger at du måtte engasjere deg tross at du var i permisjon? Nei
Hva gjorde du konkret?
Er du fornøyd? Er dine kolleger fornøyd med deg? Jeg var fornøyd og tror kollegaene var det samme.
 
Var/er på besøk, blir invitert på alle sosiale arrangementer og deltar på det som passer. Er glad for at jeg blir påtenkt selv om jeg ikke er fysisk tilstede i hverdagen. Jeg var med på å drøfte med leder hvilken person som var best egnet til å vikariere for meg i tiden jeg er borte, hvilket jeg også er veldig glad og takknemlig for. Forventes ikke at jeg skal bidra inn eller engasjere meg, men jeg har sagt i fra at jeg ønsker å vite hva som skjer dersom det er ting som vil være av betydning for meg til jeg kommer tilbake. Så mitt engasjement og bidrag er på mine premisser :)
 
Var ikke aktuelt å reise innom den plassen for å si det sånn. Tragiske folk, spesielt sjefen. Dro aldri tilbake etter permisjonsslutt.
 
Back
Topp