Var barnet planlagt?

Planlagt[emoji173]️ planen vår var en vårunge, men så satt spira med engang etter pilleslutt, så da ble det julebarn istedet.
 
Semi-planlagt. Har ikke gått på noe prevensjon etter forrige (blir 2 år i mai). Vi tenkte å begynne å planlegge og følge litt mer med nå utover våren og sommeren, men så satt spira plutselig nå [emoji4][emoji4] veldig glad for det!
 
Har forsøkt i et år, så det var planlagt :Heartred
 
Planlagt! Men fikk soppinfeksjon rundt EL så var sikker på vi ikke rakk det [emoji85]
 
Overraskelse [emoji4]
 
Planlagt, men likevel en liten overraskelse❤ Hadde hatt 1pp, men bestemte oss for å hoppe over prøving et par mnd nå pga mye som skjer i desember -februar. Vi bomma på el og fikk plutselig en planlagt liten overraskelse❤
 
Knerten min er uplanlagt, men allerede godt plantet i hjertet mitt [emoji4]
 
Planlagt.. sluttet på p pilla i oktober pga PCOS vet man aldri hva som skjer.. mnd etter mnd klaffet det ikke, men endelig! [emoji3] veldig planlagt men veldig sjokkerende![emoji3]
 
Overraskelse, men tok ut spiral i desember pga voldsomme bivirkninger, så vi visste jo at det var en viss fare for at jeg kunne bli gravid. Veldig velkommen da [emoji173]️
 
Back
Topp