Var barnet planlagt?

Overraskelse, men veldig ønsket ❤ Skulle egentlig gifte oss i oktober, men må framskynde bryllupet om jeg skal passe i brudekjolen
 
Halvveis planlagt. Skulle prøve fra neste mnd av så vi fikk et januar barn tenkte vi, men så satt spiren en mnd før :)
 
Jepp. Planlagt ned til minste detalj (ivf);)
 
Ikke planlagt, men vi vet jo hvordan et barn blir til ;) så risikoen var der og jaggu satt den ikke ! Selv om det ikke var helt planlagt er h*n veldig velkommen [emoji173]
 
Planlagt men samtidig en overraskelse. Har 2 barn i desember fra før, så ville gjerne hoppe over 1 mnd.. har mye i desember nå :p glemte å "hoppe av" EN gang.. satt som et skudd :p h*n er veldig velkommen :hilarious: blir koselig med baby til jul :love017
 
Veldig planlagt og høyt ønsket [emoji171]
Vi har prøvd i mer enn 3 år og endelig lyktes på siste prøverørsforsøk [emoji5]
 
Planlagt men overraskelse ♡ har prøvd i 1,5 år. Var hos GU for å sjekke om alt var ok, uka etter var testen positiv <3
 
Planlagt og veldig ønsket :)
 
IKKE planlagt! Og gubben var ganske sur et par dager.. jeg gikk rundt meg selv og visste ikke hva jeg tenkte... vurderte abort. Men klarer aldri å fjerne noe som tydeligvis er meningen. Dessuten ble h*n laget på kjærlighetstur til gdansk I en "sikker periode":dance011
Så nå når vi har fått tenkt oss litt om gleder vi oss. Og grur oss til kaos med 4 barn I hus :happy112
 
Planlagt. Prøvd siden mai i fjor. Tok prøvepause i mars for å unngå desemberbaby, men jammen var det en liten som må ha overlevd fem dager der inne...! Typisk at det gikk den måneden vi ikke prøvde, eller hva.
Samme her [emoji85][emoji85] Skulle hoppe over mars, men en litt uforsiktig runde gjorde at den planen gikk i vasken [emoji85] Men det er veldig koslig [emoji173][emoji173]
Ikke planlagt [emoji4] men velkommen [emoji173]
 
Ikke planlagt nå faktisk, men veldig ønsket :Heartred Vi har prøvd i 3,5 år inkludert 5 forsøk med prøverør.
Etter siste forsøket la vi tanken på at vi kunne få barn vekk og begynte på Pridekurs for å bli forsterforeldre.
Brått ble vi gravide etter kun sex:sign19 en gang i Mars :wav Er jo ett under dette her :Heartred
 
Godt planlagt, men allikevel en god overraskelse siden jeg trodde ikke vi skulle få det til pga min diagnose:)
 
Back
Topp