Vannet har gått..

Lykke til! :)
 
Masse lykke til! :D
 
image.jpeg

Her er jeg. Hjemmefødsel ble det, vi rakk aldri å dra tilbake til sykehuset. 09:55 kom en fantastisk nydelig gutt ut. Jeg hadde da 3 folk der. Etterpå kom fler og noen leger.

Nå puster vi ut på Ullevål. Spesielt far som fikk en litt mer delaktig fødsel enn vi hadde trodd;)
 
Vis vedlegget 199631

Her er jeg. Hjemmefødsel ble det, vi rakk aldri å dra tilbake til sykehuset. 09:55 kom en fantastisk nydelig gutt ut. Jeg hadde da 3 folk der. Etterpå kom fler og noen leger.

Nå puster vi ut på Ullevål. Spesielt far som fikk en litt mer delaktig fødsel enn vi hadde trodd;)
Wow før en opplevelse!!!!:eek: håper allt står bra til og masse gratulasjoner!!! <3 <3
 
Vis vedlegget 199631

Her er jeg. Hjemmefødsel ble det, vi rakk aldri å dra tilbake til sykehuset. 09:55 kom en fantastisk nydelig gutt ut. Jeg hadde da 3 folk der. Etterpå kom fler og noen leger.

Nå puster vi ut på Ullevål. Spesielt far som fikk en litt mer delaktig fødsel enn vi hadde trodd;)
Å... Herregud... Dere er jo helt rååå.. Tenk.. Shit.. Gratulere så masse til mamma og jord pappa.. Puh..
 
Oioioi!! Gratulere så mye!! Håper alt står bra til med mor, barn og far:D
 
Gratulere så mye med lille gutten og skjønner faren puster ekstra godt ut nå ;)
 
Jøss! Det må ha vært litt av en opplevelse :p :) Gratulerer så mye! ;) <3
 
Vis vedlegget 199631

Her er jeg. Hjemmefødsel ble det, vi rakk aldri å dra tilbake til sykehuset. 09:55 kom en fantastisk nydelig gutt ut. Jeg hadde da 3 folk der. Etterpå kom fler og noen leger.

Nå puster vi ut på Ullevål. Spesielt far som fikk en litt mer delaktig fødsel enn vi hadde trodd;)
Oi!! Håper alt er bra med dere og at det ble en fin opplevelse selv om det ble plutselig hjemmefødsel!:) gratulerer så mye!:)
 
Oi!! Dette ble vel litt mer spennende enn dere også hadde forventet! Så godt å høre at det gikk bra :D Og gratulerer så mye! ❤️
 
Back
Topp