Vannet har gått..

LB85

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Gikk i 4 tiden. Hadde sett litt rosa under et toalettbesøk litt tidligere, så jeg hadde tatt på meg bind. Våknet av at det rant godt og jeg trodde jeg tisset på meg. På toalettet så jeg at bindet var gjennomtrukket i rosa vann.

Fortsatte å renne. Ringte føden som ville ha meg inn ettersom legen i dag mente hodet ikke var festet. :shifty: (jordmor sa at det var festet sist uke).

Men jeg er hjemme igjen nå. Sammentrekninger på Ullevål viste 30 sek hvert 3 min. Nå er jeg på 40 sek hvert 3.30.

Får ikke sove når det er så hyppig :confused:

Men nå skjer det noe i hvertfall :) Blir spennende å se om det blir oktoberbarn:hilarious:
 
Så spennende :D
Håper du føder idag da og slipper å gå lenge med riene :)
 
Så spennende! Masse lykke til med fødsel!
Håper for din del det ikke drar ut så alt for lenge:)
 
Oi så spennende! Masse lykke til :) Håper du slipper å vente lenge før du har lille i armene dine! :)
 
Ååh så sjalu!! Lykke til:D :D
 
Så artig.. Det skjer liksom noe hver dag her nå.. :) lykke til. Og håpe du kommer ordentlig i gang raskt :)
 
Oi! Så spennende! Høres ut som om det kan skje ting i løpet av dagen :) lykke til!
 
Gikk i 4 tiden. Hadde sett litt rosa under et toalettbesøk litt tidligere, så jeg hadde tatt på meg bind. Våknet av at det rant godt og jeg trodde jeg tisset på meg. På toalettet så jeg at bindet var gjennomtrukket i rosa vann.

Fortsatte å renne. Ringte føden som ville ha meg inn ettersom legen i dag mente hodet ikke var festet. :shifty: (jordmor sa at det var festet sist uke).

Men jeg er hjemme igjen nå. Sammentrekninger på Ullevål viste 30 sek hvert 3 min. Nå er jeg på 40 sek hvert 3.30.

Får ikke sove når det er så hyppig :confused:

Men nå skjer det noe i hvertfall :) Blir spennende å se om det blir oktoberbarn:hilarious:
Så spennende!! Masse lykke til! Veldig koselig at du oppdaterer oss:Heartred
 
Spennende. Gleder meg til flere oppdateringer, hvis du får mulighet :) Lykke til!
 
Ååå spennende!! Jeg vil også ha baby nå :D
 
Back
Topp