Vårt store nyttårsønske

åååå spennende!:) Jeg ser noe, men vanskelig å si hvilken farge den har!
 
Så spennende! Ser absolutt streken, men vanskelig å tyde. Når tar du en ny, hadde det vært meg hadde jeg vel nesten ikke sovet i natt og så tatt en ny i morgen tidlig:p Lykke til!
 
Spennende! :D Ser streken, men som nevnt over er den noe vanskelig å tyde. Krysser fingrene for babystrek:)
 
10 dpo
Tempen holder seg fortsatt høy.

IMG_1891.PNG


Over til testingen. Testen i går hadde skygge, for i dag er testen så blenda at den omtrent fremkaller migrene. Jeg kjenner at fallhøyden ble litt høyere etter skygge-testen, og innser nå at jeg ble mer skuffet enn jeg var forberedt på. Jeg vet ikke om jeg fortsetter å teste eller om jeg bare venter på heksa, vi får se. :) Dagens test (husk solbriller):

IMG_1889.jpg


IMG_1888.jpg


 
10 dpo
Tempen holder seg fortsatt høy.

Vis vedlegget 217455

Over til testingen. Testen i går hadde skygge, for i dag er testen så blenda at den omtrent fremkaller migrene. Jeg kjenner at fallhøyden ble litt høyere etter skygge-testen, og innser nå at jeg ble mer skuffet enn jeg var forberedt på. Jeg vet ikke om jeg fortsetter å teste eller om jeg bare venter på heksa, vi får se. :) Dagens test (husk solbriller):

Vis vedlegget 217456

Vis vedlegget 217457

Ikke for å gi deg falske forhåpninger men jeg ser _noe_ her og jeg så det med én gang..
 
Ikke for å gi deg falske forhåpninger men jeg ser _noe_ her og jeg så det med én gang..
Det er jo fortsatt tidlig, og jeg er usikker på sensitiviteten på testene også. Men jeg må applaudere streksynet ditt om du greier å se noe på denne. :) Jeg har studert den opp og ned og fra alle vinkler med lommelykt, og ser ingenting. Haha :D Etter du sa det tok jeg også en test fra A1, men ser ikke noe på den heller - men så står det jo at den kan vise graviditet fra ikm da.... Det er ikke over før heksa raser inn døra, tenker jeg. :)
 
11 dpo
Tempen holder seg positiv, testene er fortsatt blenda. Jeg venter spent på heksa, men vet ikke hvor lang lutealfase jeg har, og vet derfor ikke når jeg skal vente henne.

11dpo.png
 
11dpo
Mensmurringer i kveld. Kjenner meg veldig våt der nede. Så langt ingen tr, men venter på det nå.

Stakkars mannen visste ikke hva han skulle si når jeg brøt sammen og gråt i ettermiddag. Jeg er hormonell og tanken på en måned pause nå når vi først har kommet i gang med prøvinga er så deprimerende.. Er jo ikke gubben sin feil at han må reise bort gjennom jobb, men det passer så utrolig dårlig akkurat da.. Jeg har i allefall bestemt meg for at det blir ikke mer pause fra prøvinga enn det må bli, så kommer tr nå, satser jeg på desemberbaby. :) Men håper jo aller helst å være gravid akkurat nå da, selvsagt.
 
11dpo
Mensmurringer i kveld. Kjenner meg veldig våt der nede. Så langt ingen tr, men venter på det nå.

Stakkars mannen visste ikke hva han skulle si når jeg brøt sammen og gråt i ettermiddag. Jeg er hormonell og tanken på en måned pause nå når vi først har kommet i gang med prøvinga er så deprimerende.. Er jo ikke gubben sin feil at han må reise bort gjennom jobb, men det passer så utrolig dårlig akkurat da.. Jeg har i allefall bestemt meg for at det blir ikke mer pause fra prøvinga enn det må bli, så kommer tr nå, satser jeg på desemberbaby. :) Men håper jo aller helst å være gravid akkurat nå da, selvsagt.

Sender en stor klem ❤ Håpet er ikke ute for denne gang, da :) Kanskje du blir overrasket!

Vi må kanskje ta prøvepause selv, det er kjempefrustrerende!
 
Sender en stor klem ❤ Håpet er ikke ute for denne gang, da :) Kanskje du blir overrasket!

Vi må kanskje ta prøvepause selv, det er kjempefrustrerende!
Ja, jeg har ikke gitt opp håpet heeeelt enda! :)
Hvorfor må dere kanskje ha prøvepause? :eek: Ja, det er så frustrerende når man er i gang.. Man ønsker jo at det skal gå så fort som mulig :)
 
Ja, jeg har ikke gitt opp håpet heeeelt enda! :)
Hvorfor må dere kanskje ha prøvepause? :eek: Ja, det er så frustrerende når man er i gang.. Man ønsker jo at det skal gå så fort som mulig :)

Fordi desember :/ Mannen vil helst unngå desemberbarn.
 
Fordi desember :/ Mannen vil helst unngå desemberbarn.
Jaa, sånn ja.. Jeg vurderte pause av samme grunn jeg også, men ombestemte meg når det ble pause nå neste pp i stedet. Vil ikke vente to hele måneder, det har jeg altså ikke tålmodighet til. Haha :)
 
Jaa, sånn ja.. Jeg vurderte pause av samme grunn jeg også, men ombestemte meg når det ble pause nå neste pp i stedet. Vil ikke vente to hele måneder, det har jeg altså ikke tålmodighet til. Haha :)

Nei, dét skjønner jeg! Vi snakket om november-pause også men han gikk heldigvis med på å droppe det.
 
Sender deg en klem <3 Kjedelig med blenda tester, men jeg håper fortsatt tr holder seg langt unna!!
 
Takk for det <3 Gleder meg til du skal teste, håper på streker! :)

<3 Ser dårlig ut for meg, tror jeg har begynt å spotte :-( Så føler egentlig at løpet er kjørt! MEN må kanskje ta en test, bare for å ha gjort det :D
 
<3 Ser dårlig ut for meg, tror jeg har begynt å spotte :-( Så føler egentlig at løpet er kjørt! MEN må kanskje ta en test, bare for å ha gjort det :D
Jeg leste det i dagboka di reeett etter jeg skrev det.. ja, du må nesten sende i veg en test uansett! Så lenge det bare blir med spotting kan du jo likevel være gravid
 
Back
Topp