Vårt store nyttårsønske

Jeg leste det i dagboka di reeett etter jeg skrev det.. ja, du må nesten sende i veg en test uansett! Så lenge det bare blir med spotting kan du jo likevel være gravid

Jaa har jo et håp innerst inne at det ikke bare er spotting, men baby-spotting :laughing002 Men så har jeg desverre en forhistorie med spotting før tr, så vi får sjåå!! Kom jo på at jeg skal i bursdag på lørdag, så hvis ikke tr dukker opp til fredag så blir det test ja:)
 
12 dpo
Blenda test og tempen er på tur ned. Håper tr kommer snart, så jeg kan gå videre fra pp1. :) Har murringer, så det blir sikkert ikke lenge til.

IMG_1952.PNG
 
Hei:) Tittet innom dagboken din nå. Ønsker dere masse lykke til! Vi ligger rett bak dere i prøveprosessen. En spennende tid:)
 
13 dpo
Verken tr eller positiv test.. Kom igjen da heksaaaa.. haha :)

Dagens temp
IMG_1971.jpg


Dagens blenda tester
IMG_1970.jpg
IMG_1969.jpg


Det eneste jeg vil nå er at tempen skal falle og at tr skal komme.. Jeg er på CD38 nå, det er på tide å gå inn i ny pp synes jeg.. tålmodighet, hvor er du? :D
 
14dpo
Tempen holder seg fortsatt høy, testene er blenda. Veeenter på tempdropp og pp2. :)

IMG_1982.jpg
 
Pp2 - CD1
Yayyyy! Endelig kom tr og jeg er nå herved i pp2. :D Det eneste problemet med pp2 er at mannen min må reise bort gjennom jobb, og at jeg er veldig sikker på at det er akkurat når min el kommer. Jeg kommer likevel til å teste etter el og tempe - for vi vil jo prøve det vi kan uansett om det går eller ikke denne pp. Her er tempegrafen min for denne pp, nå er det på tide å begynne på en ny. :)

IMG_1985.jpg
 
Pp2 - CD1
Yayyyy! Endelig kom tr og jeg er nå herved i pp2. :D Det eneste problemet med pp2 er at mannen min må reise bort gjennom jobb, og at jeg er veldig sikker på at det er akkurat når min el kommer. Jeg kommer likevel til å teste etter el og tempe - for vi vil jo prøve det vi kan uansett om det går eller ikke denne pp. Her er tempegrafen min for denne pp, nå er det på tide å begynne på en ny. :)

Vis vedlegget 218188

Hurra for tr! Ikke ofte man kan si det:p Syns også det var godt å komme over i ny pp :happy: Satser på at dere får lagt inn aksjer sånn at dere er dekt selvom han reiser bort!:) Når har du ikm??
 
Pp2 - CD1
Yayyyy! Endelig kom tr og jeg er nå herved i pp2. :D Det eneste problemet med pp2 er at mannen min må reise bort gjennom jobb, og at jeg er veldig sikker på at det er akkurat når min el kommer. Jeg kommer likevel til å teste etter el og tempe - for vi vil jo prøve det vi kan uansett om det går eller ikke denne pp. Her er tempegrafen min for denne pp, nå er det på tide å begynne på en ny. :)

Vis vedlegget 218188

Bra TR kom så du slapp limboland :)

Håper EL kommer litt senere eller litt tidligere så det ikke kræsjer! :)
 
PP3 - CD1
Nå har jeg vært borte fra BV lenge. Før EL sist PP ble jeg syk, og den dagen jeg fikk positiv EL-test ble jeg operert for blindtarmbetennelse. Så PP2 forsvant ut av vinduet uten å kunne gjøre et ordentlig forsøk. Sånn er livet! På ultralyd før operasjonen fant de cyste på eggstokken, noe jeg ikke i den sammenhengen greide å få oppklaring i (den stakkars kirurgen prøvde å forklare etter operasjonen, men narkosen som var på tur ut av kroppen min ga meg lettere konsentrasjonsvansker). Jeg snakket med fastlegen om dette i dag, og det var visst en eggeløsningscyste, så jeg trengte ikke bekymre meg, og det var ikke noe jeg trengte oppfølging på. Fastlegen sa også at jeg bare måtte slappe av og at alt lå til rette for at jeg skulle kunne bli gravid. Så det var gode nyheter! :)

Nå har jeg allerede gått inn i PP3, tida går så utrolig fort. Jeg håper på desemberbaby, men PP3 blir også litt halvhjertet da jeg reiser bort i 10 dager, noe som gjør at EL kommer omtrentlig rett før eller rett etter at jeg kommer hjem til mannen min igjen. Krysser fingrene for at EL er et par dager forsinket, slik at vi får lagt inn aksjer. :) Uansett godt å gå inn i en ny PP og føle at kroppen henger med og virker som den skal. :)

YAY, ny PP, ny sjanse! :D
 
Godt at du er tilbake, og godt å høre at det går bra med deg <3

Satser på at vi begge får verdens beste julegave i år hihi :D Men er litt i samme situasjon som deg, bare at mannen skal reise bort og det kan gå ut over el... Men nå har jo aldri mine sykluser vært noe "regelmessig" så vi får se hvordan det går!:p
 
Godt at du er tilbake, og godt å høre at det går bra med deg <3

Satser på at vi begge får verdens beste julegave i år hihi :D Men er litt i samme situasjon som deg, bare at mannen skal reise bort og det kan gå ut over el... Men nå har jo aldri mine sykluser vært noe "regelmessig" så vi får se hvordan det går!:p
Ja, satser på det! Mine sykluser er heller ikke regelmessige, og når ting blir sånn så er det nesten bra. Det gir i alle fall en sjanse! :D
 
Så bra at du er tilbake igjen! [emoji1] En cyste er helt normalt det, så det trenger du ikke å bekymre deg for [emoji6] Nå skal det bli desemberbaby på oss hele gjengen! Krysser alt jeg har [emoji4]
 
PP3 - CD1
Nå har jeg vært borte fra BV lenge. Før EL sist PP ble jeg syk, og den dagen jeg fikk positiv EL-test ble jeg operert for blindtarmbetennelse. Så PP2 forsvant ut av vinduet uten å kunne gjøre et ordentlig forsøk. Sånn er livet! På ultralyd før operasjonen fant de cyste på eggstokken, noe jeg ikke i den sammenhengen greide å få oppklaring i (den stakkars kirurgen prøvde å forklare etter operasjonen, men narkosen som var på tur ut av kroppen min ga meg lettere konsentrasjonsvansker). Jeg snakket med fastlegen om dette i dag, og det var visst en eggeløsningscyste, så jeg trengte ikke bekymre meg, og det var ikke noe jeg trengte oppfølging på. Fastlegen sa også at jeg bare måtte slappe av og at alt lå til rette for at jeg skulle kunne bli gravid. Så det var gode nyheter! :)

Nå har jeg allerede gått inn i PP3, tida går så utrolig fort. Jeg håper på desemberbaby, men PP3 blir også litt halvhjertet da jeg reiser bort i 10 dager, noe som gjør at EL kommer omtrentlig rett før eller rett etter at jeg kommer hjem til mannen min igjen. Krysser fingrene for at EL er et par dager forsinket, slik at vi får lagt inn aksjer. :) Uansett godt å gå inn i en ny PP og føle at kroppen henger med og virker som den skal. :)

YAY, ny PP, ny sjanse! :D

Leit å høre at du ble syk og operert men godt at du er tilbake og med gode nyheter fra legen! :)

Håper EL timer seg til du er hjemme! Lykke til i ny PP :)
 
PP3 - CD6
Nå begynner tr å pakke sammen. Lageret med EL-tester er fylt opp og klart for denne pp. Ellers kjenner jeg at jeg er mer avslappet til det hele enn jeg var i begynnelsen. Det er for så vidt bra, da prøvingen var det eneste som interesserte meg den første pp. Haha :D Jeg føler at jeg bør begynne å legge en liten slagplan for denne syklusen for å gjøre det beste ut av den... Jeg bør kjøpe og spise mye frukt og passe på å få inn litt fysisk aktivitet. Jeg tror også at jeg satser på å få lagt inn aksjer sånn omtrentlig annenhver dag når det er mulig. I morgen skal jeg begynne med temping igjen. Jeg tror også at det er viktig at jeg prøver å slappe av, ikke bekymre meg så mye og å ta vare på meg selv litt. Åh, måtte det klaffe nå og bli desemberbaby på oss, det hadde vært så veldig fint. :D
 
PP3 - CD16
Etter noen dager med sterke EL-tester fikk jeg endelig positiv EL-test.

cd16.jpg


Det eneste problemet er at jeg har fått UVI igjen... Jeg sliter med omtrent kronisk UVI og får det tydeligvis rundt EL hver eneste PP. Legen min har en plan om å prøve diverse for å eventuelt unngå UVI så ofte, men det måtte vente til etter jeg eventuelt har fått barn. Såååå. Må power through. Dessverre har jeg blitt nesten for avslappet i forhold til denne prøvinga. Tempekurven min er full av hull, noen hull på grunn av at jeg i helga ikke greide å våkne av alarmen, og de siste hullene på grunn av sykdom og derfor litt forhøyet temp. Så hvis det å være avslappet til prøvinga gir resultater, så burde de komme nå. Haha. Det positive med all ventinga er at jeg i det minste får strikket en del babyklær. Det er jo fint. :)
 
Hvordan går det? :)
Takk for at du spør, du er så god <3
Det går greit, har veldig lite troa på denne PP, men vi får se. Tror jeg begynner å forstå at det ligger litt utenfor min egen kontroll om det skjer eller ikke.

Hvordan går det med deg? :)
 
Back
Topp