VårFørste <3

lisabet86

Elsker forumet
Aprilbarna`15
❤ Juliskattene 2018 ❤
5+0 i dag :-D
Har fått time til jordmor på fredag, så det skal bli spennende :) Lurer litt på om vi kanskje er lengre på vei enn min utregning, med tanke på symptomer ;-) Så da håper jeg jordmor kanskje kan hjelpe til med å finne ut av det :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
5+0 i dag :-D
Har fått time til jordmor på fredag, så det skal bli spennende :) Lurer litt på om vi kanskje er lengre på vei enn min utregning, med tanke på symptomer ;-) Så da håper jeg jordmor kanskje kan hjelpe til med å finne ut av det :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Blir spennende å følge med deg :)
 
Må bare fortelle om den søteste kattungen vår :) Jeg har følt meg så uggen i kveld, så kom han plutselig å la seg på magen min.. Føler meg MYE bedre, og han har enda ikke rørt seg <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
5+1 i dag :)
Blæh, mistet matlysten :-( Har ikke spist annet enn marie kjeks siden i går.. Men nå fikk jeg i meg 2 brødskiver med gulost og kylling :) Det smakte altså!
Puppene og magen verker :p Og jeg kunne sikkert sovet hele dagen, men er heldig vis ikke plaget med kvalme enda! "Bank i borde" ;-)
Ellers gleder jeg meg veldig til jordmor time på fredag ^^,

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
5+0 i dag :-D
Har fått time til jordmor på fredag, så det skal bli spennende :) Lurer litt på om vi kanskje er lengre på vei enn min utregning, med tanke på symptomer ;-) Så da håper jeg jordmor kanskje kan hjelpe til med å finne ut av det :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Gratulere:)
5+4 her:)
 
5+2
Gleder meg utrolig masse til timen hos jordmor i morgen^^, Tviler på at det blir noe søvn på meg i natt :p
Nå klarer jeg ikke trekke inn magen lengre, og den begynner og bli litt hard syntes jeg^^, Gleder meg til det begynner å syntes ;-)
Ellers syntes jeg tiden går ekstremt sakte :-/ Men men...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
5+5 i dag :-D
Da er timen hos jordmor overstått, terminen ble flyttet fra 24 april til 22 april :)
Blodverdien, urinprøven og blodtrykket var perfekt sa ho :-D Også ville ho at jeg skulle gå fast til henne hele svangerskapet, så da valgte vi det.
Time til ul ble også bestilt, og på mandag blir det blodprøver. Ny time hos jordmor blir da etter ul, men om jeg lurer på noe eller noe skulle skje, var det bare å ta kontakt :) Likte ho virkelig godt! Fikk også med nok lesestoff :-D hehe..!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
6+0 i dag :)
Da er jeg halvveis til uke 12, syntes tiden kunne gått fortere altså :p
Magen murrer og stikker, brystene er ømme og jeg er utrolig trøtt og sliten hele tiden! Men tar det som gode tegn på at ting går som det skal :)
I kveld skal samboeren ta meg med på kino, blir godt å tenke litt på andre ting. Er stadig nervøs for at noe skal skje med lille spire... Men prøver å ta ting med ro, og håper på det beste <3
Ha en riktig fin søndag alle sammen :-D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Enig i at tia gjerne fikk gå litt fortere. 6+1 her idag.
Skal på ul 7+5 og kan ikke vente. Vil så gjerne se at det skjer noe inne i livmora/
Mistet 7+4 sist så synes det blir deilig når vi har gått over den datoen.
 
Enig i at tia gjerne fikk gå litt fortere. 6+1 her idag.
Skal på ul 7+5 og kan ikke vente. Vil så gjerne se at det skjer noe inne i livmora/
Mistet 7+4 sist så synes det blir deilig når vi har gått over den datoen.
Godt og vite det ikke bare er jeg som er utålmodig ;-)
Huff så leit :-( Får virkelig håpe alt går bra denne gangen! Skal krysse alt som krysses kan for deg :-D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
6+1
Var veldig kos på kino i går, men litt slitsomt å sitte stille i 2 timer da :p
I dag skal vi på sjukehuset og ta blodprøver, så skal vi shoppe litt til sydenturen vi skal på om 3 uker :-D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
6+2
Snille snille samboeren min, fikk splitter ny trillekoffert av han i går :-D Så nå kan jeg pakke med meg masse jeg sikkert ikke trenger til sydenturen :p Hehe^^, Også var jeg en tur på HM.no og bestilte en del mammaklær ;-) Føler meg litt bortskjemt, men han sier jeg fortjener det da :)
I dag skal vi en tur på cafe før han skal jobbe kvelden, eller så skal nok jeg bare ta livet med ro i dag :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
6+5 :)
I dag skal vi ha kjærestedag :-D Åh som jeg gleder meg, har sett lite til samboeren pga jobbingen hans, men nå har han langfri, så nå blir det kjæreste tid ;-)
Symptomene raser igjennom kroppen om dagene, føler meg uggen om kveldene, ømme bryster og utrolig hormonell.. Må ikke glemme trøttheten da :p
Dessuten begynner jeg å grue meg veldig til sydenturen, spesielt flyturen... Har skikkelig spyangst, og er livredd for å spy foran andre :-( Så skal høre med fastlegen på mandag ang reisesyketabl. Har også googlet det litt, og fant ut at beste stedet å sitte på fly, er over vingen, så nå blir det å forhåndsbestille seter ;-) Også må jeg bare håpe på det beste!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
7+0 :)
I dag har jeg lite med symptomer, blir egentlig litt bekymret :-/ Men siden jeg hverken blør eller har akutte smerter, håper jeg bare på at di har tatt en dags pause :)
I morgen skal jeg en tur til fastlegen, spørre litt ang sydenturen og reisesyke tabl :) Håper jeg kan få lov til å ta det, så jeg kan ta flyturen litt mer med ro.
Håper alle har hatt en super helg :-D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
7+2 ;-)
Symptomene har avtatt litt di siste dagene, og jeg klager ikke. Snakket med bestemor om det, og ho fortalte at ho var så og si ikke plaget med noe da ho gikk med onkel og mamma. I og med at jeg er ganske lik bestemor, håper jeg på og følge hennes fotspor der også :-D
I dag er det 14 dager til avreise, kjenner det skal bli godt med 14 dager i syden nå ^^, Vasking av sommerklær for meg og sambo er i full gang :) Så blir det vel å lage pakkeliste i morgen, må jo ikke glemme noe :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp