VårFørste <3

40+1

I dag har vi vært ute og shoppa litt. Deilig å få tankene på avstand, har også fått noen gode tips og råd, så kvelden har gått til lesing :)
Sliter veldig med hodepine, og paracette fungerer ikke :-( Kommer garantert i fra angsten, da det sitter i nakken.. Sliter med det til vanlig også, og får migrene tabl. for det, men kan ikke ta det i sv.skapet.. Men nå er det jo snart over :) Får håpe hodepinen er bedre i morgen iallfall, og at en natt søvn kan hjelpe!
 
02.05.15:

I dag er prinsen 7 dager gammel♡ Og syntes første uken har gått veldig fort!
Hadde hjemmebesøk av helsesøster på torsdagen som var, og prøvde å snakke om fødselen og hva jeg føler/tenker om den, prøvde å fortelle og det endte i tårer :-( Så tar nok en stund før jeg kommer over den!
Det er iallfall 3 positive ting med ks (iallfall for meg), jeg kan uten smerter gjøre nr 1 og nr 2, og renselsen er minimal. Deilig :-D
Men herregud for noen luftsmerter a gitt, men har bedret seg det også, og på tirsdag som kommer skal stiftene fjærnes, DET skal bli deilig!
Fått veldig skryt av jordmødre og leger av hvor oppegående jeg er etter ks, allerede samme kveld fikk jeg tatt en "kattevask" i dusjen ( med god hjelp av jordmor, meg klarte å gå selv ).
Og klarer å gå små turer og styre litt hjemme, men overdriver ikke! Har ingen infeksjoner, eller hatt noen blødninger i fra ks snittet :-D Har jo hørt en del skrekkhistorier ang ks, så var forberedt på det værste, og må si meg positivt overrasket ;-)

Ellers har det gått slag i slag siden vi kom hjem, fortsatt ikke fått nytet en dag aleine med sambo og prinsen, men vi begynner å få litt rytme iallfall ;-)
Fra i går til i dag har vi også hatt sambo sin datter her ( 3 år ), så har fått prøvd oss litt som 2 barns foreldre, noe som gikk overraskende bra :-D Eneste er at jeg blir fort sliten, så merker at jeg ble litt grinete når trassen slo inn :p Hehe, men blir nok vandt med det også! Nå er ho på overnatting hos kusinen sin, så resten av dagen skal nytes med prinsen og sambo ♡

Ha en god helg alle dere flotte damer :-D ♡
 
Må slenge med ett lite bilde av mitt livs største kjærlighet ♡
 

Vedlegg

  • 1430560364105.jpg
    1430560364105.jpg
    64,3 KB · Visninger: 34
såå godt å høre det går bra, tross alt!
blir nok godt å få en dag/kveld alene tenker jeg :D nydelig baby ♡ blir helt forelsket i alle jeg (a)
ønsker dere begge en super kveld videre!
Nyter virkelig denne dagen ;-) Vi koser oss masse ♡

Tusen takk ♡

Du må ha masse lykke til vidre i kveld/natt, håper ikke det tar så alt for lang tid :)
 
Vi hadde kose stund i går kveld ♡
 

Vedlegg

  • 1431595449288.jpg
    1431595449288.jpg
    75,6 KB · Visninger: 32
25.05.15

I morgen er prinsen 1 mnd alt, og syntes tiden går veldig fort :p På onsdag skal han igjen veies, og vi er spente på hvor mye han har lagt på seg til nå, 14 dager siden forrige veiing :)

Den siste uken har vært lang og tøff, tirsdag gikk min farmor bort etter mange år med sykdom :-( Men nå er ho smertefri, og slipper å være syk <3 Det er en mager trøst!
Så uka som kommer blir fartsfylt med 3 bursdager og 1 begravelse.. Og alt innenfor familien!
Evig glad jeg har prinsen vår og trøste meg med i tunge stunder <3
 
14.06.15

Prinsen er 7 uker ♡
Endelig har ting begynt å roe seg rundt oss, og nå nyter vi tiden sammen!
Etter en tøff barseltid, mistet jeg melken og han får nå mme. Var veldig tungt å innse at jeg ikke kunne amme lengre, men det viktigste er at han får mat og legger godt på seg. Noe han også gjør :) Så da føles det ikke så fælt allikevel..
Den uka som var nå hadde han 6 ukers kontroll, og veide nå 4730 gr og er 55 cm lang. Begynner å bli en stor gutt nå ♡
Han fikk også rotavirus vaksinen, og det gikk bra, sovna rett etterpå, men ingen reaksjon :)
På tirsdag som kommer blir det 6 ukers kontroll på meg, har ordnet meg time hos jordmoren min, så blir min siste time hos henne. Ganske vemodig, da jeg har blitt veldig glad i henne, men ser ho nok når prinsen skal på kontroller på hs, for ho jobber jo der :-D
 
04.07.15

Lillegull er nå 10 uker :) Og tiden flyr av gårde! Han bruker enda str 56 i klær, men str 50 er nå pakket bort, og tror ikke det er lenge før vi må finne frem str 62 <3
Om 14 dager skal jeg og prinsen bli med min søster og besøke mamma i sommerhuset i Danmark! Blir hans første ferietur, og første gang vi blir så lenge borte i fra pappa/sambo. Heldigvis er det bare 6 dager ;-)
28.07.15 skal vi på 3 mnd kontroll, og er spent på målingene og veiingen da, og særlig gruer jeg meg til han skal bli stukket :-(
Di siste dagene har vært grusomt varme for lillegull, men heldigvis er matlysten der og han får noen slurker med vann <3
Han begynner også og sove lengre og lengre om natta, kjenner det er utrolig godt for kropp og sjel :-D
 
03.08.15

Lillegull er nå blitt 3 mnd(14 uker), og utvikler seg som bare det :-D
3 mnd kontrollen gikk kjempe bra, han var blitt 61.5 cm lang og veide 6.6 kg <3 Store gutten min <3
Vaksinen gikk utrolig bra, skreik i 3 sek for så og sovne, å sov leeenge :)

Nå er også 56 klærne pakket bort, og alt i 62 er funnet frem! Veldig vemodig, men godt han utvikler seg så bra, så på en annen side er det jo bare positivt ;-)

Til helgen blir det barnedåp, og lillegull har fått egen sparekonto, så nå får vi en rik gutt om 18 år :p
 
Back
Topp