Våre tester

Jeg er 4+6 i dag, var 4+2 da jeg fikk 2-3 på den digitale. Så tenkte jeg skulle vente med å ta den siste frem til fredag. De andre gangene det har gått galt har jeg skjøt det på at testen aldri har blitt med enn 2-3 Så det blir en stoor milepæl hvis jeg klarer å få 3+ :D
Masse lykke til♡ håper den viser 3+ når du tar:) jeg prøver å roe litt ned med testingen og prøver å innse at hcg stigning er veldig individuelt:) satser på dette går veien for oss begge♡
 
Masse lykke til♡ håper den viser 3+ når du tar:) jeg prøver å roe litt ned med testingen og prøver å innse at hcg stigning er veldig individuelt:) satser på dette går veien for oss begge♡
Ja, jeg burde egentlig ta det med ro med testingen, men det er en betryggende følelse og se at testene blir sterkere og sterkere :) tenkte jeg skulle slutte å teste når jeg får 3+ ;) forhåpentligvis blir det om ikke lenge :)
 
bc66c70129cd760da94355b199d40b7a.jpg


Positiv test for første gang i mitt liv. [emoji4][emoji173] Ubeskrivelig følelse [emoji7] Nå håper jeg bare det varer [emoji4]
 
Tok i går, da var jeg 4+0. Bildet er tatt før det rakk å stå 2-3 uker. Bildet som viser uker ble for stort til opplasting.
 

Vedlegg

  • 3A217361-1D32-4C5A-8F6C-9C72773E55AB.jpeg
    3A217361-1D32-4C5A-8F6C-9C72773E55AB.jpeg
    967,8 KB · Visninger: 75
Jeg er 4+6 i dag, var 4+2 da jeg fikk 2-3 på den digitale. Så tenkte jeg skulle vente med å ta den siste frem til fredag. De andre gangene det har gått galt har jeg skjøt det på at testen aldri har blitt med enn 2-3 Så det blir en stoor milepæl hvis jeg klarer å få 3+ :D

Jeg også sitter venter litt i håpe om å få 3+ for første gang. Sist jeg var gravid gikk den fra 2-3 til 1-2 når jeg mista og har aldri fått tatt en test som viser 3+. Føler det er litt tullete, men kjenner at det er betryggende få det :p Er 5+3 i dag så veit ikke om jeg tørr teste helt enda
 
Jeg også sitter venter litt i håpe om å få 3+ for første gang. Sist jeg var gravid gikk den fra 2-3 til 1-2 når jeg mista og har aldri fått tatt en test som viser 3+. Føler det er litt tullete, men kjenner at det er betryggende få det [emoji14] Er 5+3 i dag så veit ikke om jeg tørr teste helt enda
Jeg er 5+3 i morgen og skal prøve meg på en digital da. Jeg fikk 2-3 onsdag for en uke siden, så hvis alt dobbler seg som det skal så skal den være over 2000 i morgen..

200 = onsdag
400 = fredag
800 = søndag
1600 = tirsdag
3200 = torsdag

Viser den fremdeles 2-3 i morgen blir jeg nok veldig skuffet og usikker igjen. Men alt kjennes så riktig denne gangen, ingen mat lyst, uggen, puppene er dødsvonde, jeg blir sliten av ingenting og tisser oftere enn vanlig. Misunner de som aldri har opplevd en SA og som klarer å nyte disse ukene fult ut :)
 
I dag er en magisk morgen for meg[emoji173] for første gang har jeg fått 3+ på en digital test. I dag er 5+3. Det behøver ikke bety noe spesielt, men jeg velger å tro at det er veldig positivt[emoji173] kanskje er det virkelig vår tur denne gangen[emoji4]20171102_074519.jpg20171102_074501.jpg
 
I dag er en magisk morgen for meg[emoji173] for første gang har jeg fått 3+ på en digital test. I dag er 5+3. Det behøver ikke bety noe spesielt, men jeg velger å tro at det er veldig positivt[emoji173] kanskje er det virkelig vår tur denne gangen[emoji4]Vis vedlegget 235438Vis vedlegget 235439

Åh! Skulle ønske jeg testet i dag tidlig :p må nesten teste når jeg kommer hjem kjenner jeg ;) men burde kanskje ikke gjøre det, blir engstelig hvis den ikke viser 3+ som sikkert er teit av meg
 
Åh! Skulle ønske jeg testet i dag tidlig [emoji14] må nesten teste når jeg kommer hjem kjenner jeg ;) men burde kanskje ikke gjøre det, blir engstelig hvis den ikke viser 3+ som sikkert er teit av meg
Jeg ventet til morgenurin, men vet ikke om det har noe å si når man er så langt på vei. De sier vel at man ikke skal stole helt på de digitale testene og noen har opplevd feil på dem. Jeg har derimot opplevd at når den ikke har vist 3+ på den tiden den skulle så har jeg mistet kort tid etterpå. Men det er selvfølgelig individuelt :) krysser fingrene for 3+ for deg også♡
 
Jeg ventet til morgenurin, men vet ikke om det har noe å si når man er så langt på vei. De sier vel at man ikke skal stole helt på de digitale testene og noen har opplevd feil på dem. Jeg har derimot opplevd at når den ikke har vist 3+ på den tiden den skulle så har jeg mistet kort tid etterpå. Men det er selvfølgelig individuelt :) krysser fingrene for 3+ for deg også♡

Testet nå etter jobb :happy:
 

Vedlegg

  • 20171102_160326.jpg
    20171102_160326.jpg
    349,8 KB · Visninger: 71
cb88c3bcb84c57932fdbfd6bd8adcf0d.jpg

Er ikke denne veldig svak til å være 4+1?
 
Back
Topp