Våre tester

5+5 idag. Var hos legen igår, som satt foreløpig termin 5.juli 18.. kjenner jeg er litt urolig, da jeg har mistet en gang før. Da viste digitaltesten at jeg var 2-3. Når jeg tok digital på mandag, viste den 3+. Forskjellen denne gangen er vel at jeg har ømme bryster, trøtt og sliter helt ekstremt med halsbrann:sorry: jrg har også kjent stikkkinger nederst i magen, og det er visst helt normalt i følge legen. Hvordan i alle dager skal jeg få tiden til å gå, så jeg kommer meg til uke 12, og kan slappe litt mer av? :arghh:
 
cb88c3bcb84c57932fdbfd6bd8adcf0d.jpg

Er ikke denne veldig svak til å være 4+1?

Hmmm. Det er jo ikke de beste testene, men den så ganske svak ut ja. Legger ved bilde av min 3+2 (samme test)
513d8dcdffbed59b0662165fb41cf376.jpg
 
Hmmm. Det er jo ikke de beste testene, men den så ganske svak ut ja. Legger ved bilde av min 3+2 (samme test)
513d8dcdffbed59b0662165fb41cf376.jpg
Så rart. Min er jo sånn nå. Men fikk positiv på mandag alså bare ennå svakere så den blir jo sterkere... ska heldigvis på ul 15.november så får vi se...
 
Så rart. Min er jo sånn nå. Men fikk positiv på mandag alså bare ennå svakere så den blir jo sterkere... ska heldigvis på ul 15.november så får vi se...

Til nå burde den kanskje vært mye sterke. Samtidig skal man jo liksom ikke sammenligne tester heller..Hmm.. krysser fingrene for deg <3
 
Ikke stress med det! Den ser helt fin ut.

Jeg så knapt streken på min rundt IKM.
7a40967ccad80c01142421794315ea03.jpg
 
Ikke stress med det! Den ser helt fin ut.

Jeg så knapt streken på min rundt IKM.
7a40967ccad80c01142421794315ea03.jpg
Åh Takk! Jentene på prøverørsgruppa så akuatt det samme så jeg slapper av nå [emoji173]
 
Ikke stress med det, det er positivt at den blir sterkere! Vi produserer ikke likt med HCG.

Og Husk det kan hende du hadde eggløsning senere enn du trodde, eller at egget brukte tid på å feste seg i livmoren. Det er først når egget har festet seg at du produserer HCG, og først noen dager etter det at du får utslag på test,


Så fokuser på det positive, det er helt klart en positiv test - og som du sier den blir sterkere, det er godt tegn

Gratulerer :)
 
8a7af0675a4792ee2cc6dba96a44a5a9.jpg


Fikk denne testen i dag! Aaaaner ikke når ikm er bare at jeg pleier å ha mensen den første uka i hver måned! Denne var ikke planlagt, men veldig ønsket. :-D håper spiren sitter som et skudd. :)
 
Jeg skjønner deg så godt! Jeg sa til mannen at det kan hende jeg tar en til før jeg får sett den lille på ultralyd. Det letter liksom tankene litt, spesielt å se 3+.
 
Jeg skjønner deg så godt! Jeg sa til mannen at det kan hende jeg tar en til før jeg får sett den lille på ultralyd. Det letter liksom tankene litt, spesielt å se 3+.

Letter veldig på tankene ja:) Når skal du på ultralyd da? Mener jeg leste i pakningsvedlegget at det ikke var vits å teste hvis du var lenger enn 6 uker pga for høye hcg verdier som kan gi missvisende resultatater. Så tror jeg stopper nå mens leken er god:)
 
Jeg skal om to uker :)
Mulig jeg tester igjen for å sørge for at jeg fortsatt er gravid. Veldig teit, men jeg synes tiden frem til 12 uker er så lang, og kjenner litt på bekymring denne gangen
 
Back
Topp