Vår lille overraskelse<3

Flub85

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Etter murringer og ingen mensen tok jeg en test lørdag 16/8, og den var positiv!!! Helt i sjokk var vi, for vi strevde veldig lenge for å få førstemann.

Er nå 6+2...

Har legetime 23.september og da er jeg i uke 10 (9+4) i følge menstermin. Timen er kun for henvisning til ul, da jeg tidligere har opplevd MA. (Gikk uviten til uke 14, og fosteret var dødt siden uke 8)
Så håper å få ul i uke 11 :)

1.svangerskapskontroll i starten av oktober.

Teller ned!


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
Gratulerer med spire :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Takk! :)

Har sagt det til mange allerede vi da, mamma var den første - hun fikk vite det samme dag som vi. Pappa og svigers vet også. Mine 3 beste venninner og et par av mannens kompiser har fått høre nyheten. Hyggelig at alle er så glade på våre vegne. Jeg er en åpen person så klarer ikke å holde på sånt for de nærmeste.

Idag har formen vært preget av oppblåsthet/hard i magen, sulten støtt, småkvalm og slapp. Sovet litt på formiddagen idag.

40 dager til uke 12.


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
Last edited:
6+3 idag. 39 dager til uke 12.

Trøtt og oppblåst. Ellers i fin form. :)


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
6+4 idag. Idag har det gått i ett på jobben, og hjemme. Sulten hyler i kroppen 2 timer etter måltidene! ;-) I løpet av dagen idag har jeg hatt stikkinger i sia nede til høyre på magen, ofte i forbindelse med at jeg har reist meg opp. Noen som vet hva det kan være? Håper det er bra!
38 dager til ferdig med uke 12! :-D


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
6+5

Er såååå suuuulten hele tiden!!!? Og oppblåst. Men samtidig så matlei. Kjedelig kombinasjon! 20 dager til legetime :)


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
7 uker idag! :)
Har vært over snittet kvalm/sulten idag.
Kjeks til frokost.


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
7+1
Har fått mage allerede! Føler meg som 4-5mnd gravid. Klarer ikke ha på meg vanlige bukser.. Synes det var vel tidlig.
Er mye kvalm - må spise hele tiden føler jeg, for å holde meg oppe.
Gråter såååå mye av småting. Gleder meg til den perioden er over.






Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
Aner ikke. Tenker jo så mye!! Er det tvillinger?? Men det er nok lite sannsynlig.
Nei er nok bare oppblåst. Men fysj! :)


Gutt 11.11.12 <3
? April 2015 <3
 
7+2
ikke no som frister av mat - og ikke sjokolade engang!! hjelp!


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
Last edited:
test av ticker :)


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
7+3 idag.
Dagen startet med tårer, og kvalme. Tårene kommer veldig fort om dagen. Idag var det fordi mannen er borte hele uka på kurs, og jeg trenger han virkelig hjemme i denne perioden av svangerskapet. Jeg gir alt jeg har av energi til lillegutt, og da er det ikke mer igjen til meg selv.

Ringte legekontoret idag og spurte hvorfor den første sv.skapskontrollen er etter uke 12. jeg har kontroll når jeg er 12+3. Det er jo ikke langt over så helt greit. :) Men jeg trodde den første kontrollen skulle foregå mellom uke 8 og 12? Men de teller kanskje 12+3 som uke 12. Jeg tenker jo at 8-12 er fra 7+0-11+6, men det er kanskje fra 8+0-12+6?


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
Jeg har selv jobbet på legekontor, så føler jeg har litt kompetanse til å svare deg :) Det er ingenting i veien for å dra til legen før uke 12, men svangerskapskontroll er satt til da fordi noen av de blodprøvene en skal ta er viktig at blir tatt i uke 12 eller senere. Så derfor er 12+3 midt i blinken :) Ser det står flere plasser på nettet at det et vanlig med svangerskapskontroll mellom uke 8-13, men det med uke 8 tror jeg henger igjen fra noen år tilbake. Det forskes jo hele tiden, og ting forandrer seg. Håper du ble litt klokere.
 
Jeg har selv jobbet på legekontor, så føler jeg har litt kompetanse til å svare deg :) Det er ingenting i veien for å dra til legen før uke 12, men svangerskapskontroll er satt til da fordi noen av de blodprøvene en skal ta er viktig at blir tatt i uke 12 eller senere. Så derfor er 12+3 midt i blinken :) Ser det står flere plasser på nettet at det et vanlig med svangerskapskontroll mellom uke 8-13, men det med uke 8 tror jeg henger igjen fra noen år tilbake. Det forskes jo hele tiden, og ting forandrer seg. Håper du ble litt klokere.

Takk, ja, det var nyttige ord. :)


Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3
 
Back
Topp