Utvendig spark

Jeg kjente utvendige spark skikkelig for første gang i går kveld :love017 før har jeg kjent et og annet jeg lurt på var utvendig, men vært usikker
 
Mannen er i ekstase over å se og kjenne spark daglig, mens jeg blir veldig satt ut over hvor mye/ofte det er og at det er så kraftig!
 
Den siste uka har sparkene blitt kraftige og for et par dager siden ble de godt synlige på utsiden også[emoji173]
 
Er helt magisk ❤️ For noen dager siden kjente jeg spark på utsiden også, og det er herlig. Kjenner også at sparkene blir bare sterkere og sterkere for hver dag. Gleder meg til far kjenner og
 
Har kjent spark i noen uker. Han er ganske vill på kveldstid [emoji28]veldig gøy syns jeg å kjenne at han har det godt inni der. Faren syns det er rart å litt ekkelt når han kjenner sparkene så han vil helst ikkje kjenne [emoji2]
 
Kjenner det dag & natt og syns det er heilt magisk. Ho sparka så hardt! Når eg "spooner" mannen om morgenen så har ho sparka han ganske hardt i ryggen så han kjenner det godt. Og det syns voldsomt! Har fått mangen rare filma.[emoji173]
 
Noen andre her som har opplevd mindre kraftige/ubehagelige spark fra en dag til neste?merker generelt mye bevegelser men idag har de endret seg..merker fortsatt spark,men tenker kanskje det er pga babyen flytter seg rundt eller sparker «innover» plutselig?!
 
Noen andre her som har opplevd mindre kraftige/ubehagelige spark fra en dag til neste?merker generelt mye bevegelser men idag har de endret seg..merker fortsatt spark,men tenker kanskje det er pga babyen flytter seg rundt eller sparker «innover» plutselig?!

Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme. F.eks så var han veldig aktiv i går, masse spark og bevegelse som jeg kjente og man kunne se det utenpå magen uten tvil.
Men i dag så er han ikke så aktiv. Jeg sa det til mannen da vi stod opp i dag, han sa at han kanskje ligger annerledes og sparker innover, eller at han sover mer i dag(?)
Det er virker som det er vanlig at de ikke er like aktive hver dag, men man blir bekymret ja..

Noen med gode råd?
 
Jeg skulle akkurat til å spørre om det samme. F.eks så var han veldig aktiv i går, masse spark og bevegelse som jeg kjente og man kunne se det utenpå magen uten tvil.
Men i dag så er han ikke så aktiv. Jeg sa det til mannen da vi stod opp i dag, han sa at han kanskje ligger annerledes og sparker innover, eller at han sover mer i dag(?)
Det er virker som det er vanlig at de ikke er like aktive hver dag, men man blir bekymret ja..

Noen med gode råd?
Kanskje de endrer stilling ja...husker ikke helt om det var sånn sist gabgr,men har opplevd det en gang tidligere denne gang og var inne til en fosterlyd sjekk pga jeg ble så bekymret siden jeg hadde hatt bihulebetennelse i 2 uker samtidig(fikk da beskjed at det er vanlig å merke litt mindre hvis man selv er slapp/syk)..føler meg ikke syk nå så tenkte kanskje ringe jm imorgen å høre..sikkert bedre å sjekke en ekstra gang tenker jeg..men merker jo heldigvis bevegelser nå og det gjorde jeg ikke sist,så er ikke så bekymret!:) inatt eller imorgen tidlig er det sikkert full fest i magen igjen:p
 
Kanskje de endrer stilling ja...husker ikke helt om det var sånn sist gabgr,men har opplevd det en gang tidligere denne gang og var inne til en fosterlyd sjekk pga jeg ble så bekymret siden jeg hadde hatt bihulebetennelse i 2 uker samtidig(fikk da beskjed at det er vanlig å merke litt mindre hvis man selv er slapp/syk)..føler meg ikke syk nå så tenkte kanskje ringe jm imorgen å høre..sikkert bedre å sjekke en ekstra gang tenker jeg..men merker jo heldigvis bevegelser nå og det gjorde jeg ikke sist,så er ikke så bekymret!:) inatt eller imorgen tidlig er det sikkert full fest i magen igjen:p

Ja, er absolutt bedre å sjekke en gang ekstra! Har du kontakta jm i dag eller? Her er det full aktivitet igjen, så da kan jeg puste litt mer ut[emoji13]
 
Jeg merker stor forskjell fra dag til dag. Tipper det er fordi han fremdeles har greit med plass der inne og snur seg her og der. Har også morkaken foran, og den demper nok en del i tillegg. Slått meg til ro med at jeg må følge magefølelsen, blir jeg bekymret så ringer jeg bare til føden og hører med dem, men enn så lenge har jeg følt at alt er ok:)
 
Nokon fleire som opplever at babyen rister/vibrerer i magen? Kjennes nesten ut som babyen har eit voldsomt epilepsi anfall eller noke sånt. Ser kjemperart ut og.
 
Nokon fleire som opplever at babyen rister/vibrerer i magen? Kjennes nesten ut som babyen har eit voldsomt epilepsi anfall eller noke sånt. Ser kjemperart ut og.

Ja, samme her! Har ikke sett det, men når jeg kjenner det så sier jeg til mannen at jeg tror babyen har anfall der inne.

Sikkert bare bevegelser som fører til vibrasjoner i vannet?
 
Ja, samme her! Har ikke sett det, men når jeg kjenner det så sier jeg til mannen at jeg tror babyen har anfall der inne.

Sikkert bare bevegelser som fører til vibrasjoner i vannet?
Har prøvd å googla det litt og det ser ut som mangen opplever det. Håper & regner med at det går bra [emoji1]
 
Her er det også masse vibrering og romstering for tida, og ikke så mange spark lenger. Istad var det en eller annen kroppsdel som "stakk ut" i en lang stund, så hadde plutselig en merkelig bul på magen :joyful:
 
Back
Topp