Utvendig spark

koalababy

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Juligull2021
Idag tidlig,rett etter jeg våknet og lå i sengen kjente jeg to,tre «dytt» spark nederst i magen og ikke tvil om det var baby:D er så fantastisk å endelig kjenne mer liv etter flere uker med bihulebetennelse/dårlig form hvor jeg defor har merket mindre liv!(er visst vanlig når man selv er syk å merke mindre).. Mannen rakk selvfølgelig ikke å løpe fort nok for å kjenne spark:p noen andre som kjenner utvendig spark og evt hvor ofte kjente dere i starten?:)
 
Ååh, ja. Kjente mine første på lørdag [emoji7] først i går rakk mannen å kjenne. Han kjente egentlig dagen før, men tror ikke han rakk å registrere de, i tillegg føler jeg jo de innenfra og så de oppleves kanskje sterkere for meg [emoji14] men i går kjente han [emoji173]

Jeg kjente de i to omganger i løpet av kvelden lørdag. Ingenting søndag men daglig etter dette :) ofte om jeg har vært mye i aktivitet og så setter meg ned, og ofte etter jeg har spist. Men kjenner aller best på kvelden :)
 
Jeg kjente for første gang denne uken :) Mannen har kanskje kjent en gang, men vi er litt usikre. Har kjent et par ganger på kvelden i et par dager.
 
Har begynt å kjenne det hver kveld/natt jeg ligger våken nå! Ikke sånn at det kjennes på utsiden, men kjenner det godt nok likevel enten nederst på fremsiden og høyre side eller øverst på venstre side.
 
Har kjent utvendig i 1,5 uke ca. Mannen har fått kjent to ganger [emoji846]
(Til tross for morkaken fremme. 19+4 idag)
 
Jeg har kjent spark i flere uker. Men usikkert om samboer har kjent det enda. Han trodde det. Men denne uken kjennes det god. Så nå gleder jeg meg til at han rekker å kjenne før lillegutt slutter å sparke. Han liker vist ikke hender på magen
 
Begynte for en uke siden, og siden da har det vært flere og flere spark som kjennes på utsiden. Samboer kjenner hver kveld og det har også vært noen ganger på dagtid det kjennes godt.
 
Ganske plutselig ble sparkene tydeligere, og igår kveld fikk sambo kjenne de første sparkene fra tvillingene i magen [emoji7] Ansiktsuttrykket hans er uforglemmelig [emoji177]
 
Kjente utvendig spark ganske tidlig, men det går lang tid mellom hver gang. Mannen er SÅ skuffa for at han ikke får kjent, så håper den lille snart vil sparke litt for pappaen sin også :)
 
Jeg tror kanskje jeg har kjent et par av sparkene utenpå. Jeg synes det er litt vanskelig å avgjøre om jeg kjenner det utenpå selv, for jeg kjenner det jo inni samtidig og vet at det er noe. Det er aldri tid til at mannen kan kjenne. Mesteparten av bevegelsene skjer når jeg er på jobb, og det er så sporadisk og lenge mellom hver gang, samt at det varer så kort, at jeg som regel ikke får kjent selv engang.
 
Lillegutt spaket så hardt her om dagen at pappan kunne kjenne det. Er i uke 21, for en god følelse! Han har blitt så sterk i det siste, kjente han ikke engang i uke 17 [emoji170]
 
I går kveld etter vi var lagt oss kom det et par voldsomme spark på rappen, sterkeste jeg har kjent så langt. Jeg lå med armen ned langs magen, og kjente det godt der armen var borti magen :) Dessverre var det over før mannen fikk kjent.
 
Kjente det første gang utvendig før helgen, samboer rakk også å kjenne! Er bevegelse hver kveld nå, men kun på kveldene jeg kjenner det utvendig også
 
Har kjent d på utsiden i ca 2 uker nå og både mannen min og eldre sønnen vår på 6år har kjent sparka☺ har også sett de på magen når han ligge og turna inni der. Så morsomt og se at heile magen leve☺
 
Kjenner spark utenpå flere ganger daglig nå, mannen kjenner dem også [emoji170] er 22+1 nå.
 
Både jeg og mannen har kjent et par uker på utsiden. Har morkaken bak, så fikk beskjed om at vi nok kom til å kjenne det tidlig og tydelig. Men mannens ansikt når han kjente det for første gang er kanskje et høydepunkt så langt :love017
 
Back
Topp