Umistelige Sofia

Ord blir fattige :( Sender dere begge en god klem, må dere ta vare på hverandre nå <3
 
Uff stakkars, får helt vondt inni meg :'( kondolerer så mye, håper du får masse støtte fra de rundt <3
 
Ånei! :( Dette var tøff lesing..
Sender deg en gedigen klem og håper det går bra med dere.
Ta vare på hverandre!! :Heartbigred
 
Tusen takk for trøstende ord❤️ har vært en utrolig tøff opplevelse dette her! Det er ufattelig vondt å miste et barn! Men har opplevd en utrolig støtte fra mine nærmeste og også de på sykehuset i denne tiden! Det har vært til utrolig hjelp!
 
Tusen takk for trøstende ord❤️ har vært en utrolig tøff opplevelse dette her! Det er ufattelig vondt å miste et barn! Men har opplevd en utrolig støtte fra mine nærmeste og også de på sykehuset i denne tiden! Det har vært til utrolig hjelp!
Tenker mye på deg! ❤️❤️
 
❤️❤️
 
Godt og høre dere får god støtte <3 har tenkt mye på dere i det siste <3
 
❤️
 
Tusen takk for trøstende ord❤️ har vært en utrolig tøff opplevelse dette her! Det er ufattelig vondt å miste et barn! Men har opplevd en utrolig støtte fra mine nærmeste og også de på sykehuset i denne tiden! Det har vært til utrolig hjelp!
Godt å høre fra deg, og at dere får god støtte både på sykehuset og fra de nærmeste. Tenker mye på deg, og tårene presser på hver gang selv om jeg ikke vet hvem du er. Klem! <3
 
Huff så trist...kondolerer så mye...må gjøre veldig vondt å miste og så måtte føde
 
Signerer alt det de andre sier! Bra dere får mye støtte, og jeg tenker og veldig mye på dere, og tente et lys for deres lille engel i går ❤
 
Så forferdelig trist :( Kondolerer så mye! Godt å høre at dere har mye støtte rundt dere ❤ Ta vare på hverandre, stoooor trøsteklem! ❤
 
Back
Topp