Umistelige Sofia

Drømmer89

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg hadde merket lite foster aktivitet på lørdag, men var en del på farta og hadde konstante kynnere hele dagen, men merket ikke noe på kvelden selv om jeg roet ned tempoet.
I går da jeg våknet tok jeg et stort glass med sjokolade melk og litt senere en milkshake, men hun flyttet seg kun når jeg skiftet stilling, som om hun bare fulgte tyngdekraften.
Ringte deretter føden og fikk komme inn med en gang. Der fant de ingen fosterlyd så de tok ultralyd.
Konstaterte der at Sofia hadde dødd i magen min 38+5:(
Nå venter jeg på å bli satt i gang...
 
<3 Varme, varme tanker og klemmer <3 Forferdelig å lese! Kan ikke forestille meg hvor vondt du har det nå. Å miste et barn må være noe av det værste man kan oppleve selv om man ikke har rukket å møte det.
 
Så ufattelig trist og vondt å høre❤️❤️ Håper du/dere har noen rundt som tar ekstra godt vare på deg framover.. ❤️ Ord blir så altfor små!
Sender deg varme tanker og klemmer❤️
 
Som andre skriver så blir ord fattige. Sender masse tanker ❤ Ta godt vare på hverandre.
 
Uff, ord blir rett og slett fattige. Tenker masse på dere og sender varme klemmer. Håper dere har gode venner og familie rundt dere nå som kan ta vare på dere i tiden som kommer ❤️❤️
Forferdelig trist å lese :(
 
Så utrolig grusomt! Klarer ikke forestille meg hvordan du og dere har det. Ta godt vare på hverandre i denne tunge tiden.
 
Dette er ufattelig trist, kondolerer så mye❤️ ta vare på deg selv og hverandre❤️
 
Så ufattelig ufattelig trist å høre :( ❤️ ord blir fattige...håper dere får all støtte dere trenger i familie, venner og hverandre ❤️

Sender dere varme tanker og klemmer ❤️
 
Så ufattelig trist! Som så mange andre sier, ord blir fattige.. Håper dere får god støtte! Klem til deg <3
 
Uff, så grusomt. :-( Sender deg masse varme tanker og klemmer. ♡
 
Åh herremin :( det finnes ikke ord... Så fryktelig, fryktelig urettferdig! :'(
Det dere må gå igjennom ønsker jeg ingen å oppleve...
Masse klem til dere ❤️
 
Så ufattelig trist og grusomt :( å miste et barn må være noe av det verste man kan oppleve, og nå som det var rett før hun skulle komme ❤ sender masse tanker til dere ❤
 
Så forferdelig trist :( Sender masse varme klemmer og tanker :Heartred
 
Back
Topp