Uhm... hæ?

En travel dag i dag.. først til ultralyd i byen, så kjøre en mil i full fart å hente lillebror som må til legen. Han har fått mollusker på føttene som han ikke liker noe særlig [emoji51]

Så er det hjem i full fart, lage middag og gjøre klart til avslutning på skolen med storebror..
Denne dagen kommer til å gå rasende fort!
Lykke til!
 
JAAAAAA!!!!!!
Bankende hjerte! Jeg fikk høre hjertet til lille baby! [emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
Endelig satt den! Får super oppfølging denne gangen! Herregud så glad jeg er nå! [emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
 
JAAAAAA!!!!!!
Bankende hjerte! Jeg fikk høre hjertet til lille baby! [emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
Endelig satt den! Får super oppfølging denne gangen! Herregud så glad jeg er nå! [emoji177][emoji177][emoji177][emoji177]
Åh, så fantastisk - gratulerer!!!
 
Fortsatt veldig kvalm og uggen... det værste er å gå på do [emoji51] da kaster jeg opp uansett da alt på do lukter helt ufyselig! [emoji15]
Liker ikke badet nå [emoji27]

Noen som vet hvor lenge denne kvalmen bruker å vare?
 
I dag har vært en fryktelig tung dag.
Har vært uendelig trøtt, hatt feberfølelse i kroppen og kvalm som dagen var lang! Litt lek med to-åringen og jeg gråter for jeg blir så kvalm at jeg må kaste opp.... ny ultralyd i morgen, da skal jeg se om jeg ikke kan få noe mot kvalmen... trist å ikke kunne kose seg med barna sine i lang tid [emoji27]
 
Akkurat lest gjennom, og må bare si gratulerer med spire! :)
Mange sier at kvalmen pleier å avta rundt uke 12, så er lov å håpe det gjør det for deg også ❤️
 
Akkurat lest gjennom, og må bare si gratulerer med spire! :)
Mange sier at kvalmen pleier å avta rundt uke 12, så er lov å håpe det gjør det for deg også [emoji173]️

Tusen takk :)
Håper kvalmen gir seg da.. bare litt under fire uker igjen nå... så det er bare å holde ut
 
Var på sykehuset i dag.. fikk en ultralyd... der ble jeg plutselig satt fram igjen, så da er jeg 8+1...
har falt helt ut av telling nå... [emoji15]
Men ikke lenge til uke 12 da...

Som doktoren også sa.. ikke så lenge til uke12, da er du nok ikke dårlig lengre fattig trøst når det står på som værst...
 
På ultralyden i dag fant de også ei cyste på venstre eggstokk som var veeldig stor. De ville holde et øye med den...
er det noen som vet hva de gjør med cystene om de fortsetter å vokse?
Mitt mareritt er om det skal gå hull på den, det er jo helt fryktelige smerter som kommer av det...
nei, tell ned til uke 12, ikke tenk på cysten! Alt er bra.. alt blir bra.. jah...

[emoji43]
 
Den cysten er vond! [emoji37] håper den trekker seg tilbake snart! [emoji27]
Kvalmen begynner sånn smått å avta, men brekningene er der som en trofast følgevenn hver eneste morgen
 
På ultralyden i dag fant de også ei cyste på venstre eggstokk som var veeldig stor. De ville holde et øye med den...
er det noen som vet hva de gjør med cystene om de fortsetter å vokse?
Mitt mareritt er om det skal gå hull på den, det er jo helt fryktelige smerter som kommer av det...
nei, tell ned til uke 12, ikke tenk på cysten! Alt er bra.. alt blir bra.. jah...

[emoji43]

Mener de opererer ut cystene om de er store.
 
9+2 og 7 dager til neste ul.
Tiden raser og jeg ser frem til første trimester er over. Håper energien kommer tilbake da og at kvalmen har gitt seg til den tid..

For tiden er det Oskar Sylte sin pærebrus som står øverst på ønskelisten min... har vært litt fysen på lakris i dag og i går var det sjokolade... men pærebrusen blir nok værende en stund. Det er den eneste brusen jeg ikke blir kvalm av... men også kanskje den brusen med mest sukker i [emoji51]
Litt kjedelig da jeg er i en alder hvor svangerskapsdiabetes er ganske utbredt, så det blir skummelt å ta den testen etter all den brusen [emoji23] MEN....
Jeg tror nok det skal gå bra :)

Ny visning på huset vårt på torsdag.. mye arbeid før visning, men fryktelig gøy så lenge det kommer noen å ser på huset da [emoji51]

Ikke så alt for lenge til vi skal flytte nå, så det hadde jo vært fint å slippe å ha dette huset på skuldrene... har hatt noen mareritt om hus og flytting i det siste nå ja...

Vel vel.. snart er det natt, så kommer en ny dag.. en dag nærmere alt som skal skje [emoji173]️
 
9+5 ! Snart 10 uker! [emoji15] fire dager til neste ul! Spennende! :) håper bare alt er bra med lille fortsatt!
Kvalmen er fortsatt med og trøtt og amper hele tiden [emoji57]

Huset får ikke folk på visning og megler mener det er fordi alle tror prisene skal synke, men det gjør de jo ikke,.. så nå lurer jeg fælt på om vi får solgt eller ikke [emoji15]
Ikke så alt for lenge til vi flytter nå. Det skal bli godt å få alt på ett plan. Den trappa tar knekken på meg [emoji51]

Men kjipt å måtte forlate det flotte huset vårt og den fine gata vår [emoji173]️

Uansett... mange tanker for tiden, det er ihvertfall helt sikkert!
 
Da er det bare å lukke øynene, unngå kvalmen i morgen tidlig, få minstemann plassert i barnehagen, så er det ultralyd igjen.
Det blir spennende! Lurer på hvor mye jeg faktisk får se.. kanskje rører h*n på seg? Ååh, gleder meg så til å stå opp! [emoji177]

Men er det oul når man har tippa 10 uker? Eller er det fortsatt inni oppi? [emoji51] vel, finner nok ut av det snart :)

God natt alle sammen [emoji16]
 
Back
Topp