Uhm... hæ?

Ultralyden gikk kjempefint! Er 10+3 i dag og har fått "ny termin" 30.januar.
Lille sprella og kosa seg der inne. Nakkefolden så fin ut og alt ser veldig bra ut. Legen var litt bekymret for kvalmen og sa jeg ikke så så bra ut... når jeg endelig hadde fresha meg opp litt for å vise meg utendørs, så hører jeg at jeg ikke har klart å kamuflere hvordan jeg har det... hehe.. jaja. Gir det seg ikke etter uke 12, skulle de gi meg noe... hva noe er, aner ikke...
da jeg kom hjem spydde jeg som en gris og gikk å la meg. Blir ikke uthvilt, men godt å sove litt.

8 uker til oul, men har jo en tidlig screening 25. Juli. Ikke så alt for lenge til det da :)

Syns synd på mannen min.. han er så sliten han også stakkars... 2-åringen sover ikke på natta for tiden og jeg kan ikke ta han, da jeg bare spyr om jeg står opp om natta.... stakkars mannen min...
håper jeg blir bedre snart, så jeg kan avlaste han litt...

Det var dagens utblåsning..
 
12+1... over "kneika"... fryktelig slitsomt å "late" som man ikke er gravid! Men det går enda... ingen mistanker fra min mor, så da er det jo greit...
ultralyd 25. Juli....
 
Jeg var så lykkelig... lykkelig over å kommet så langt.. lykkelig over symptomer.. magen som vokser... jeg var så lykkelig.
Nå er jeg liiivredd!!
På ultralyden fant de avvik...
måtte ta blodprøve... er det fortsatt uklart, må jeg ta morkakeprøve og kanskje også fostervannsprøve i uke 16.... hvordan kan jeg fortsette når jeg vet allerede nå at sjansen for at jeg må avslutte svangerskapet er større enn at jeg kan fortsette...
trist....
 
Skjønner godt du er bekymra nå. Håper de finner ut at det ikke er noe å bekymre seg over. :Heartred
 
Ånei. Så trist at de fant avvik. Skjønner godt du er bekymra. Krysser fingrene for at alt viser seg å være fint likevel!!
 
Gledelig nyhet! ( enn så lenge)
Blodprøvene var helt fine, så de sa det ikke var noe galt allikevel. Men etter så mye styr, så er jeg skeptisk... blir en stund å vente på neste ultralyd, men jeg håper avviket vi så på ultralyd er borte til den tid :)
Krysser alt jeg har [emoji177]
 
Huff, så guffent :( Var det nakkefolden som var større enn normalt siden de tok blodprøver?
 
Det var nakkefolden ja.. jeg så det selv at den ikke var helt innafor.. ble kjemperedd... hun målte flere ganger og det så nesten ut som den ble større og større... var kjempeskummelt.
De mente at den ville minske etterhvert da de ikke fant noen klassiske tegn på større avvik....
jeg kan ikke si jeg er beroliget... jeg så jo nakkefolden jeg også... æsj... dette er altså så vanskelig...
 
Hei. Huff så trist å lese at de kanskje fant avvik.. Men krysser fingrene for at det ikke var noe tull uansett, og at dette går kjempefint[emoji173]️

Vil gjerne følge dagboken din pg HÅPER som sagt at alt er fint.
 
Det var nakkefolden ja.. jeg så det selv at den ikke var helt innafor.. ble kjemperedd... hun målte flere ganger og det så nesten ut som den ble større og større... var kjempeskummelt.
De mente at den ville minske etterhvert da de ikke fant noen klassiske tegn på større avvik....
jeg kan ikke si jeg er beroliget... jeg så jo nakkefolden jeg også... æsj... dette er altså så vanskelig...

En venninne av meg opplevde det samme. Altfor stor nakkefold og måtte gjennom morkakeprøve. Der fant de ikke noe galt og de slo seg til ro med det. Nå har de en superfrisk 8 år gammel fotballgutt, aldri vært noe galt med ham :)
 
En venninne av meg opplevde det samme. Altfor stor nakkefold og måtte gjennom morkakeprøve. Der fant de ikke noe galt og de slo seg til ro med det. Nå har de en superfrisk 8 år gammel fotballgutt, aldri vært noe galt med ham :)

Ååh, DET var godt å høre!!! [emoji177]
 
Hei. Huff så trist å lese at de kanskje fant avvik.. Men krysser fingrene for at det ikke var noe tull uansett, og at dette går kjempefint[emoji173]️

Vil gjerne følge dagboken din pg HÅPER som sagt at alt er fint.

Koselig med noen som vil lese! [emoji16]
Neste ultralyd er leeeenge til... 30. August[emoji27] men da håper jeg på å se noe annet enn sist [emoji106]
 
Da har jeg vært i bryllup til mitt første tantebarn! Han er seks år yngre enn meg, så jeg ble tante tidlig. Så utrolig gøy å se han så voksen og med den vakre lille familien hans! Barna var med på seremonien og alt var bare vakkert!
ALLE vet nå om lille baby da magen spratt noe voldsomt ut iløpet av kvelden! Vi dansa og kosa oss hele kvelden og litt ut på natta... selvfølgelig måtte jeg ha på meg så fine sko... så føttene er ødelagte og søvn ble det lite av i natt.. 3,5 time er ikke mye å skryte av, men godt med en stille morgen for meg selv [emoji173]️
Så utrolig gøy med fest med familien uten alkohol! Best slik! [emoji16][emoji106]
 
Da har jeg vært i bryllup til mitt første tantebarn! Han er seks år yngre enn meg, så jeg ble tante tidlig. Så utrolig gøy å se han så voksen og med den vakre lille familien hans! Barna var med på seremonien og alt var bare vakkert!
ALLE vet nå om lille baby da magen spratt noe voldsomt ut iløpet av kvelden! Vi dansa og kosa oss hele kvelden og litt ut på natta... selvfølgelig måtte jeg ha på meg så fine sko... så føttene er ødelagte og søvn ble det lite av i natt.. 3,5 time er ikke mye å skryte av, men godt med en stille morgen for meg selv [emoji173]️
Så utrolig gøy med fest med familien uten alkohol! Best slik! [emoji16][emoji106]

Åå det hørtes kjempekoselig ut[emoji173]️ Det er alltid så kos å være i bryllup. Og spurte de/sa du at du er gravid eller tror du at de så det bare?[emoji2]
 
Åå det hørtes kjempekoselig ut[emoji173]️ Det er alltid så kos å være i bryllup. Og spurte de/sa du at du er gravid eller tror du at de så det bare?[emoji2]

Ja, det var kjempekoselig! :-D
Nesten alle gratulerte meg, så joda, de så det [emoji23]
 
Back
Topp