Twins

Ok, så da et muligheten fortsatt der. Har jo ikke sett noe foster ,kun fostersekk, og var kun en fostersekk.
Da må det være eneggede, og det er jo sjeldnere enn toegga :) det er jo også toeggede som øker sannsynlighet med alder, tidligere barn og arv. Enegga er mye mer tilfeldig. Dette fant jeg om sannsynligheten for enegga vs toegga når jeg søkte det opp: "The odds of having identical twins is about 3 in 1,000, whereas the birth rate for all twins is about 33 in 1,000.".
Og igjen, de fleste eneggede tvillinger deler morkake men ikke fostersekk. Andelen av de 3 av 1000 fødslene som er eneggede som deler fostersekk er bare 4%.
Så du kan nok puste lettet ut med tanke på hvor sjeldent det er at de deler fostersekk!
 
Da må det være eneggede, og det er jo sjeldnere enn toegga :) det er jo også toeggede som øker sannsynlighet med alder, tidligere barn og arv. Enegga er mye mer tilfeldig. Dette fant jeg om sannsynligheten for enegga vs toegga når jeg søkte det opp: "The odds of having identical twins is about 3 in 1,000, whereas the birth rate for all twins is about 33 in 1,000.".
Og igjen, de fleste eneggede tvillinger deler morkake men ikke fostersekk. Andelen av de 3 av 1000 fødslene som er eneggede som deler fostersekk er bare 4%.
Så du kan nok puste lettet ut med tanke på hvor sjeldent det er at de deler fostersekk!

Fantastisk xsmile9xsmile9 Tvillinger er uaktuelt altså :stop
 
Jeg har en følelse på at det er det da jeg fikk 3+ med cb digital når jeg var 4+4 (dette var på ettermiddagen). Hadde vært veldig hyggelig :)
 
Svigerfar er tvilling:) men jeg tror ikke vi får det, isåfall får jeg sjokk :hilarious::hilarious:
 
Her er får tvilling (toegget) min farfar (enegget) (og alle annenhver generasjon så langt det går, men bare guttene :p) , hans bestefar er trillinger og det er mye tvillinger lenger tilbake Så ja, jeg var mentalt forberedt på to ;)
 
Tror egentlig ikke at det blir tvillinger. Men har alltid tenkt at jeg kommer til å få tvillinger, har det bare ikke på følelsen nå :p
 
Ganske sikker på at det bare er 1 her. Har tvillinger i familien, men det er fra onkelen min sin side (som er inngifta), han og tanta mi fikk tvillinger igjen :)
 
Hvis ikke letrozolen har noe med det å gjøre blir det bare en :smug: Men tar i mot to hvis det er to :happy::happy:
 
Sannsynligheten er der for at vi får tvillinger, da det er tvillinger på begge sider av familien (min mor er tvilling, bestefar er tvilling. Hans tante og onkel er tvillinger). Det hadde vært hjertelig velkomment, men jeg tror ikke det :) De kommer sikkert når vi prøver på nummer 3 :hilarious::hilarious:
 
Drømte at jeg hadde trillinger i magen for et par dager siden, håper ikke jeg er sanndrømt denne gang. Nok med 1 og vet ikke om livmoren min etter 2 KS hadde tålt tvillingsvangerskap...
 
Vi drømte om tvillinger under første svangerskap, men nå håper vi det bare er én så trøtt og sliten vi er av å ha en liten pjokk fra før
 
Da må det være eneggede, og det er jo sjeldnere enn toegga :) det er jo også toeggede som øker sannsynlighet med alder, tidligere barn og arv. Enegga er mye mer tilfeldig. Dette fant jeg om sannsynligheten for enegga vs toegga når jeg søkte det opp: "The odds of having identical twins is about 3 in 1,000, whereas the birth rate for all twins is about 33 in 1,000.".
Og igjen, de fleste eneggede tvillinger deler morkake men ikke fostersekk. Andelen av de 3 av 1000 fødslene som er eneggede som deler fostersekk er bare 4%.
Så du kan nok puste lettet ut med tanke på hvor sjeldent det er at de deler fostersekk!
Var heldigvis bare 1 :love017
 
Har en her i huset som ønsker seg tvillinger, og som tenker at det kan være sannsynlig at det blir det, fordi det er i familien hans.
Jeg vil ikke ha tvillinger. En holder i massevis for min del.
 
Har en her i huset som ønsker seg tvillinger, og som tenker at det kan være sannsynlig at det blir det, fordi det er i familien hans.
Jeg vil ikke ha tvillinger. En holder i massevis for min del.
Men selvom det er tvillinger i hans familie så slipper ikke du to egg fordet. Er kun hvis noen fra din familie har toeggede tvillinger så er sjansen større for at du også slipper to egg. Hvis du får en datter så kan hans gen følge med og hun kan slippe to egg og få tvillinger. Så da får nok du viljen din ;)
 
Jeg har ikke mistanke om tvillinger, men jeg håper det ikke er det. Vi har tvillinger i familien på både mamma og pappa sin side, så sjansen er ganske der for at jeg kan få det:wideyed:
 
Var bare 1 her også på TUL, like så greit! :) Spent på om noen av oss bærer på flere :D
 
Sånn som jeg har est ut de siste dagene så begynner jeg å mistenke alså!
 
Tror det er lite sjans for tvillinger her, min mor har veldig mange barn, men ingen tvillinger. Så ligger jo ikke akkurat i familien. Pluss jeg er halvt asiatisk og vet det er mindre forekomst hos asiatere. Har jo brukt metformin for å bli gravid, men finner ikke noe i forskningen som tilsier at det er økt sjanse med det. Derimot er det høyere risiko dersom man feks tar clomid.
 
Back
Topp