Twins

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Noen som har mistanke om at det er mer enn én i magen?
Har ikke noen grunn for å tro det, men er livredd bare med tanken...
dere som har mistanke - hva er det som gjør det?
 
Drømte om det her en natt og etter det har jeg vært livredd. Ingenting som tyder på det, annet enn at sjansen øker fordi jeg har mange barn og sjansene øker jo eldre mor er.
 
Ingen tegn på tvillinger. Men er bekymret for å få det med tanke på den økte risikoen det er å bære to. Selv om det som regel går bra
 
Svigerfar tror det er tvillinger. Eller håper på det. Jeg selv tar imot det jeg får :D
 
Det går jo stort sett bra, så synes det hadde vært stas med tvillinger jeg. Men det er nok bare 1.
 
Men om det er tvillinger er det 2 fostersekker eller deler de fostersekk?
 
Tror ikke at det er tvillinger, men vet at det er i familien på min side noen generasjoner bak. Hadde vært litt stas, samtidig litt skummelt. Mannen er livredd for at det er to :hilarious:
 
Jeg skal på ultralyd på tirsdag og har vel 20% sjanse for at det er tvillinger. Fikk satt inn to egg ved assistert befruktning. Men tror ikke det er mer enn en der inne:) spennende å se og blir like glad uansett!
 
Vi har masse tvillinger i familien, og med symptomer og tidlige positive tester ble det tatt TUL for å utelukke to. Siden de bare fant en graviditetshule og en fostersekk er det mest sannsynlig at det er bare en
 
Tror ikke at det er tvillinger, men vet at det er i familien på min side noen generasjoner bak. Hadde vært litt stas, samtidig litt skummelt. Mannen er livredd for at det er to :hilarious:
Jeg har det i min familie....
jeg er overhodet ikke klar, og mannen er mer enn livredd! Tul på tirsdag, er utrolig spent!
 
Tror det bare er en her.

Men testet positiv på 10 dpo (de to andre gangene har jeg ikke fått positiv før 14 dpo).
Jeg har også gått på hormoner og eggløsningssprøyter for å bli gravid så sjansen er jo der siden jeg hadde flere modne egg :happy:
 
Men om det er tvillinger er det 2 fostersekker eller deler de fostersekk?
Kommer an på litt diverse. Blant annet om det er enegga eller toegga. Enegga kan dele fostersekk :) Men kommer an på når egget delte seg. Finnes 4 forskjellige "typer" tvillinger
107665823-twin-types-infographic-elements-in-flat-design-monozygotic-or-dizygotic-placentation-of-twins-medica.jpg
 
Jeg tror det bare er en men jeg har alltid av en eller annen merkelig grunn tenkt at «tar lett to i samme slengen så er jeg ferdig» :p
Bestefar har søsken som er tvillinger, etter det er det ingen.
 
Jeg tror det bare er en, heldigvis! Nok risiko ved svangerskapet som det er. :p
 
Jeg skal på ultralyd på tirsdag og har vel 20% sjanse for at det er tvillinger. Fikk satt inn to egg ved assistert befruktning. Men tror ikke det er mer enn en der inne:) spennende å se og blir like glad uansett!
Så spennende dette blir da!
 
Jeg har drømt om at det er to. Men ingen tvillinger i familien og satte inn ett embryo ved IVF så sjansen er nok minimal.
 
Kommer an på litt diverse. Blant annet om det er enegga eller toegga. Enegga kan dele fostersekk :) Men kommer an på når egget delte seg. Finnes 4 forskjellige "typer" tvillinger
107665823-twin-types-infographic-elements-in-flat-design-monozygotic-or-dizygotic-placentation-of-twins-medica.jpg

Ok, så da et muligheten fortsatt der. Har jo ikke sett noe foster ,kun fostersekk, og var kun en fostersekk.
 
Back
Topp