Tvinge barn ut når det er fint vær

Tenker at hvis det er fint vær så må alle ut og ikke kun barnet. Greit at barna ikke blir sittende inne hele tiden med tv, nettbrett
Barn leker. Leke kan de gjøre ute

Voksne har ofte ting de må gjøre. Som ofte må gjøres inne.

Jeg er gjerne ute jeg. Men babyen er ikke ute i 12 grafer og sol og skarp trekk i april annet enn i vognen, så jeg er mye inne. Ungene har godt av å hoppe trampoline likevel
 
Barn leker. Leke kan de gjøre ute

Voksne har ofte ting de må gjøre. Som ofte må gjøres inne.

Jeg er gjerne ute jeg. Men babyen er ikke ute i 12 grafer og sol og skarp trekk i april annet enn i vognen, så jeg er mye inne. Ungene har godt av å hoppe trampoline likevel
Er til tider slik, men hvis man prøver tilbringe tiden med dem ute når det er fint så blir det gjerne mer lystbetontø kjedelig å være ute når mamma og pappa er inne..
 
Er til tider slik, men hvis man prøver tilbringe tiden med dem ute når det er fint så blir det gjerne mer lystbetontø kjedelig å være ute når mamma og pappa er inne..
Altså, jeg fikk ut for å så litt, da kom begge to og nabojenta for å hjelpe.
Men for det meste er de rundtomkring og andre steder.
Jeg har vært ute med dem når de var små,men nå stikker de avsted med venner

Jeg får dem med på felles ting vi gjør sammen enda, men leke gjør de helst uten meg
 
Altså, jeg fikk ut for å så litt, da kom begge to og nabojenta for å hjelpe.
Men for det meste er de rundtomkring og andre steder.
Jeg har vært ute med dem når de var små,men nå stikker de avsted med venner

Jeg får dem med på felles ting vi gjør sammen enda, men leke gjør de helst uten meg
Men er det slik trenger man ikke å tvinge noen ut :p flinke til å aktivisere seg selv
 
Men er det slik trenger man ikke å tvinge noen ut :p flinke til å aktivisere seg selv

Nei, eldstemann må "tvinges", sendes ut, Men han er 7,5 år, jeg setter meg ikke akkurat ned og leker med ham. Han trekker fort inn igjen og må sendes ut flere ganger. Trives når han er ute, men er og blir en innegutt. Søstra derimot elsker å være ute, så henne trenger vi ikke tvinge
 
Nei, eldstemann må "tvinges", sendes ut, Men han er 7,5 år, jeg setter meg ikke akkurat ned og leker med ham. Han trekker fort inn igjen og må sendes ut flere ganger. Trives når han er ute, men er og blir en innegutt. Søstra derimot elsker å være ute, så henne trenger vi ikke tvinge
Greit at de kan leke litt ute :)
 
Back
Topp