Tvillinger

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Har du tenkt tanken på tvillinger?
Hvordan ville du evt reagert hvis det viste seg at det var 2 i magen? :)
 
Har ikke tenkt tanken på det egentlig, men det er jo alltid en mulighet for flerlinger, selv om oddsene er små. Jeg tror jeg hadde taklet tvillinger helt ok, men flere enn det hadde gitt meg panikk.
 
Jeg har tenkt tanken siden vi har et par tvilling par i nær familie. Tror jeg ville reagert med litt skrekkblandet fryd med en gang men hadde også tenkt dobbel lykke og vært veldig spent<3 mer engstelig for hvordan barnefar ville taklet det :p han hadde nok svimt av hvertfall :hilarious:
 
Jeg hadde nok og reagert med skrekkblandet fryd først, før jeg hadde blitt glad :) barnefar hadde vell brukt litt mer tid tror jeg :p
 
Kjenner jeg er litt nervøs for det, men sjansen er jo veldig liten! Mest nervøs pga risikoen ved tvilling svangerskap. Men hadde vært gøy og! [emoji4]
 
Mistet tvillinger i juni, så hadde det vært det denne gangen, så hadde jeg tatt det knusende med ro :) Dette er fordi alle "katastrofe tankene" er tenkt igjennom [emoji23] Mye tvillinger i familien min, men bare følelsen av en denne gangen :)
 
Har tenkt på det siden det er litt økt risiko for tvillinger ved prøverør (selv om vi bare satte inn et egg) og siden jeg har så sterke tester så tidlig! Er litt nervøs for det, mtp at det er risikosvangerskap! Men hadde selvsagt blitt like lykkelig for 2 [emoji173]️
 
Jeg hadde definitivt reagert med skrekkblandet fryd! Har tenkt på det men tror det bare er en der inne siden testen ikke var supersterk.
 
Har ikke tenkt tanken i det hele tatt! Fikk sjokk på tidlig ultralyd igår når det viste seg å være 2 [emoji64][emoji64] varierende følelsesregister; fullstendig panikk og kaos enn så lenge, men håper og tror det er helt normalt? Har 1 på 4 år fra før
 
Trur eg hadde fått litt panikk[emoji23]. Mannen har to tvilling jenter, så tenker det holder[emoji85].
 
Jeg hadde blitt livredd, rett og slett. Jeg har nok risikosvangerskap som det er, om ikke det er to stykker å bekymre seg for i tillegg, med risikoen det medfører :p
 
Jeg hadde fått helt sjokk om det skulle være to. Er ingen i familien, og det er liksom litt utenkelig! Hadde også vært litt krise altså, hehe, for hele graviditeten har kommet uplanlagt, og hverken logistikk eller timing er helt bra ;) Uansett fantastisk med tvillinger, og hadde det vært to måtte det jo bare gå bra...
 
Er enig med dere andre. Skrekkblandet fryd. Jordmor og lege trodde det var 2 forrige svangerskap, siden jeg var så dårlig og fikk mage så tidlig. Var heldigvis bare en. Men nå er jeg like dårlig som sist og vi har blitt enige om at dette er siste graviditet. Så kommer det 2 hadde det bare vært kjekt [emoji16]
 
Hadde nok blitt panikk først tenker jeg, men gradvis gått over til glede [emoji6] Hadde nok tenkt mye på det praktiske rundt det å ha to bittesmå, men samtidig greit å bli ferdig med graviditet og fødsler etter bare en runde (vi vil ha maks to barn). Også vil de jo få mye glede av hverandre! Jeg er veldig nær min bror, og det er bare 1 1/2 år mellom oss, så jeg kan bare se for meg hvordan det er for to tvillinger [emoji4]
 
Har alltid ønsket tvillinger.
Men siden dette er 4 og sistemann, så kan jeg si at jeg ikke er så veldig gira på tvillinger denne gang. Syns det holder med 4 barn :D
Men tar imot det jeg får.
 
Back
Topp