Tvillingene ❤❤

Formen er stadig i bedring, og fungerer ganske greit nå bortsett fra litt blodtrykksfall innimellom. Ikke fått vite kjønn, og blir vel ikke ultralyd før OUL 18+5. Veldig spent her!
Hvordan går det med deg?
Sliter også med at jeg blir uvel hvis jeg står for lenge. I går måtte jeg sitte å dusje, og så sotte på kne da jeg skulle sminke meg :p Gleder meg til OUL for å få kjønn bekrefta skikkelig :)
 
Hvordan går der her? Formen bra? Har noen flere fått vite kjønn? :)

Hvis vi ser bort ifra at ca halvparten av det æ får i mæ kommer opp, så går det helt greit her [emoji28] vi har ikke fått vite kjønn enda, men skal på tul på tirsdag å de på sykehuset snakket om å se etter kjønn da [emoji4] men e bare 13+2 da så kommer nok til å ta det med en klype salt. Enn der, alt bra?
 
Hvis vi ser bort ifra at ca halvparten av det æ får i mæ kommer opp, så går det helt greit her [emoji28] vi har ikke fått vite kjønn enda, men skal på tul på tirsdag å de på sykehuset snakket om å se etter kjønn da [emoji4] men e bare 13+2 da så kommer nok til å ta det med en klype salt. Enn der, alt bra?
Uffda :/ misunner ikke dere som kaster opp altså!! Håper det snart går over ❤ Blir spennende å se om dere får vite kjønn da :)
 
Så herlig at det er så mange som venter på tvillinger☺. Gratulerer til alle dere❤.

Lurer om jeg får lov å henge med dere? Jeg er gravid med trillinger, så dere blir nærmest.
Jeg er i uke 16+1 idag. Kjønn er ikke helt sikkert, men ultralyd tydet på 2 gutter og 1 jente. Med guttene er det ganske sikkert, men jente liker ikke å vise seg.
 
Last edited:
Så herlig at det er så mange som venter på tvillinger☺. Gratulerer til alle dere❤.

Lurer om jeg får lov å henge med dere? Jeg er gravid med trillinger, så dere blir nærmest.
Jeg er i uke 16+1 idag. Kjønn er ikke helt sikkert, men ultralyd tydet på 2 gutter og 1 jente. Med guttene er det ganske sikkert, men jente liker ikke å vise seg.
Selvfølgelig kan du det!! :D utrolig spesielt med trillinger. Tenk, tre stk :D ❤ jeg er 16+2 i dag, så vi ligger veldig likt :) hvordan er formen din? Jeg har nest sannsynlig to gutter inni her, men venter til OUL før jeg slår meg helt til ro med det ;)
 
Selvfølgelig kan du det!! :D utrolig spesielt med trillinger. Tenk, tre stk :D ❤ jeg er 16+2 i dag, så vi ligger veldig likt :) hvordan er formen din? Jeg har nest sannsynlig to gutter inni her, men venter til OUL før jeg slår meg helt til ro med det ;)
Takk, 3 ja det var en overraskelse❤. Så bra at vi ligger så nær i hverandre i termin. Formen har vært ganske dårlig med kvalme, uten energi og tett blødende nese, men har heldigvis ikke kastet opp. Jeg føler meg bedre de siste dagene nå, kroppen føles mye lettere og spising har blitt bedre selv om jeg har fått smaksansen tilbake ennå. Jeg er 100% sykemeldt fra uke 8.
 
Skal dokker føde naturlig eller ks? Mamma anbefalte å ha planlagt ks men vet liksom ikke helt [emoji848]
 
Hvordan går der her? Formen bra? Har noen flere fått vite kjønn? :)
Har vært litt hektisk i det siste, både på jobb og hjemme, men formen er heldigvis veldig bra. Veldig deilig at kvalmen har begynt å gi seg. Jeg vet ikke kjønn enda, men skal på ultralyd neste uke, håper å få vite det da. Hva venter du?
 
Hvorfor vil du ha KS isteden for føde normalt? :) bade veldig nyskjerrig
Jeg har hatt tøff fødsel tidligere og sydd/operert nedentil i senere tid, da de ikke sydde meh skikkelig etter fødsel. så jeg tar ikke sjansen på å ødelegge meg igjen :)
 
Har vært litt hektisk i det siste, både på jobb og hjemme, men formen er heldigvis veldig bra. Veldig deilig at kvalmen har begynt å gi seg. Jeg vet ikke kjønn enda, men skal på ultralyd neste uke, håper å få vite det da. Hva venter du?
Så godt å høre at du ikke er dårlig lenger! :) blir spennende på ultralyd. Hvor langt er du på vei nå?
Ser ut som vi skal ha to gutter ;) får det bekreft på OUL 2. Mars
 
Så godt å høre at du ikke er dårlig lenger! :) blir spennende på ultralyd. Hvor langt er du på vei nå?
Ser ut som vi skal ha to gutter ;) får det bekreft på OUL 2. Mars
14+1 i følge TUL termin. Så gøy med to gutter! Om jeg husker rett så har du to gutter fra før? Blir mye liv hjemme hos dere:D
 
1519206976018.jpg
 
Noen som har fått med seg hvor lang permisjonstid man får med tvillinger nå? NRK gikk ut nylig med at det var bestemt at tvillingforeldre får 4 måneder ekstra permisjon ved fødsel etter 1.juli, men finner ikke dette på NAV sine sider.
I tillegg blir jeg forvirret om hvor lenge far MÅ ha permisjon etter 1.juli..
 
Noen som har fått med seg hvor lang permisjonstid man får med tvillinger nå? NRK gikk ut nylig med at det var bestemt at tvillingforeldre får 4 måneder ekstra permisjon ved fødsel etter 1.juli, men finner ikke dette på NAV sine sider.
I tillegg blir jeg forvirret om hvor lenge far MÅ ha permisjon etter 1.juli..
Det blir 4 mnd for far sammen med mor rett etter fødsel :) det er bestemt fra 1. Juli :) hurra! Usikker på hvordan det vil bli med tredelt permisjon osv for oss. Er litt spent på det selv
 
Det blir 4 mnd for far sammen med mor rett etter fødsel :) det er bestemt fra 1. Juli :) hurra! Usikker på hvordan det vil bli med tredelt permisjon osv for oss. Er litt spent på det selv
Så 4 mnd på begge sammen etter fødsel, i tillegg til fordelingen som ved enlinger som kommer etterpå da eller?
 
Back
Topp