Tvillingene ❤❤

Har vært på 3D ultralyd i dag og hilst på guttene :) de var 8% og 11% over snittet, og følger foreløbig sin egen kurve fint. 780g og 800g :)
Full rulle som vanlig, og alt stod bra til :D ❤ ❤
Var veldig vanskelig å få fine bilder da der var mye armer, bein og navlestrenger i veien :p
Her foran ansiktet:
Vis vedlegget 253623
Så bra at guttene er friske og store. Bra jobba. Stas med 3D ultralyd. Hvordan er det når det er tvillinger er det dyrere enn når det er bra en? Jeg vurderer det men jeg har jo 3 i magen så jeg vet ikke om de kan få til fine bilder av dem
 
Så bra at guttene er friske og store. Bra jobba. Stas med 3D ultralyd. Hvordan er det når det er tvillinger er det dyrere enn når det er bra en? Jeg vurderer det men jeg har jo 3 i magen så jeg vet ikke om de kan få til fine bilder av dem

Skal ikke kuppe tråden altfor mye, men oi, har du trillinger på vei, gratulerer så mye! :) Må bare spørre om det er naturlig eller ivf og hvor mange embryoer du evt satte inn? (Jeg hadde ivf og satte inn to, men venter en).
 
Så bra at guttene er friske og store. Bra jobba. Stas med 3D ultralyd. Hvordan er det når det er tvillinger er det dyrere enn når det er bra en? Jeg vurderer det men jeg har jo 3 i magen så jeg vet ikke om de kan få til fine bilder av dem
Neida, det koster det samme :) men det er en del vanskeligere for dem å få gode bilder av to og sikkert tre, da det er mye armer og bein som skygger :)
 
Helt utrolig! :) Begynner det å bli tungt å bære på to og føler du at du nærmer deg terminstørrelse hvis det hadde vært en eller går det helt fint?
Det begynner å bli litt tungt. Forskjellen er jo at alt kom så mye tidligere denne gangen, og jeg har begynt å kjenne det i ryggen. Har aldri hatt vondt i ryggen før, så det er litt rart såpass tidlig :p når man er uke 30 så sies det at man er like stor som ved uke 40 med en inni der. Og det kan nok stemme, for føler jeg er ca 8 mnd på vei og ikke 6 :p men det går faktisk mye bedre enn forventa! :D vet at mange sliter etter uke 30, så jeg nyter de siste ukene fram mot det ;)

Håper alt står bra til med deg :) så glad på dine vegne!! ❤
 
For min del kutter jeg 3 ifht å gå med en. Har blitt satt i gang dag 5 over termin begge gangene :)
Jeg har født ved 41+6 og 41+5. Begge var rimelig rett før igangsettingstime
 
Det begynner å bli litt tungt. Forskjellen er jo at alt kom så mye tidligere denne gangen, og jeg har begynt å kjenne det i ryggen. Har aldri hatt vondt i ryggen før, så det er litt rart såpass tidlig :p når man er uke 30 så sies det at man er like stor som ved uke 40 med en inni der. Og det kan nok stemme, for føler jeg er ca 8 mnd på vei og ikke 6 :p men det går faktisk mye bedre enn forventa! :D vet at mange sliter etter uke 30, så jeg nyter de siste ukene fram mot det ;)

Håper alt står bra til med deg :) så glad på dine vegne!! ❤

Så bra at det går mye bedre enn forventet, men kjedelig med vondt i ryggen, selvfølgelig. Det er jo ikke så rart at det blir noen plager med to babyer der inne. Høres veldig lurt ut å virkelig nyte de siste ukene før det begynner å bli ordentlig tungt og tøft. :)

Tusen takk! :) Alt er bra med meg, ja. Teller ned mot 12 uker... 10+5 idag så nå nærmer det seg virkelig! :)
 
Tips t kjole å sko.. ska i konfirmasjon å bryllup.. greit å ha ein kjole så går t begge deler liksom..
 
Tips t kjole å sko.. ska i konfirmasjon å bryllup.. greit å ha ein kjole så går t begge deler liksom..

Jeg skal i bryllup i juni, har kjøpt en jersey kjole på zalando i mørkeblått. Vanskeligst å finne fine sko syns jeg som samtidig er gode å gå i en hel dag med vondt bekken.
 
Hva med flate sandaler. Skobutikken har fått inn mange nå. Vurderer å kjøpe ett par selv
 
Back
Topp