Tvillingene ❤❤

Ei venninne får oppfølging på sykehuset, og fikk testen av dem i uke 21 fordi de ikke hadde ledig tid neste mnd. Rart sykehusene ikke er enige.

Ja nai eg vetkje eg.. va på ultralyd å hu såg at eg hadde tatt an. Du har tatt an alt for tili seie hu.. men eg har fått besje av både jordmor å
Lege kati eg sko ta an..
 
Har vært på 3D ultralyd i dag og hilst på guttene :) de var 8% og 11% over snittet, og følger foreløbig sin egen kurve fint. 780g og 800g :)
Full rulle som vanlig, og alt stod bra til :D ❤ ❤
Var veldig vanskelig å få fine bilder da der var mye armer, bein og navlestrenger i veien :p
Her foran ansiktet:
_20180416_184217.JPG
 
Har vært på 3D ultralyd i dag og hilst på guttene :) de var 8% og 11% over snittet, og følger foreløbig sin egen kurve fint. 780g og 800g :)
Full rulle som vanlig, og alt stod bra til :D [emoji173] [emoji173]
Var veldig vanskelig å få fine bilder da der var mye armer, bein og navlestrenger i veien :p
Her foran ansiktet:
Vis vedlegget 253623

Fine gutten [emoji4] så bra at alt stod bra til med dem :)
 
Har vært på 3D ultralyd i dag og hilst på guttene :) de var 8% og 11% over snittet, og følger foreløbig sin egen kurve fint. 780g og 800g :)
Full rulle som vanlig, og alt stod bra til :D [emoji173] [emoji173]
Var veldig vanskelig å få fine bilder da der var mye armer, bein og navlestrenger i veien :p
Her foran ansiktet:
Vis vedlegget 253623

Så gøy!! Blir så imponert når du klarer å bygge to i samme tempo som jeg bygger én...
 
Har vært på 3D ultralyd i dag og hilst på guttene :) de var 8% og 11% over snittet, og følger foreløbig sin egen kurve fint. 780g og 800g :)
Full rulle som vanlig, og alt stod bra til :D [emoji173] [emoji173]
Var veldig vanskelig å få fine bilder da der var mye armer, bein og navlestrenger i veien :p
Her foran ansiktet:
Vis vedlegget 253623

Så herlig [emoji16]
 
Har vært på 3D ultralyd i dag og hilst på guttene :) de var 8% og 11% over snittet, og følger foreløbig sin egen kurve fint. 780g og 800g :)
Full rulle som vanlig, og alt stod bra til :D ❤ ❤
Var veldig vanskelig å få fine bilder da der var mye armer, bein og navlestrenger i veien :p
Her foran ansiktet:

Hva syns guttene?
 
Jeg spurte guttene nettopp om de ville på 3D-ultralyd, men de ville vente til babyen «var ferdig» og kom ut.
 
De syntes det var veldig stas! Og ikke ekkelt :D de hadde begge tusen spørsmål til jordmor, og hun svarte på alt :) til slutt fikk de med seg to bilder hver som skulle være deres. Yngstemann skal ha sine med på skolen i morgen ;) så tydelig stolt storebror her altså

Så herlig <3
 
Så gøy å få en sniktitt. Jeg vurderer det selv, mer og mer. Aldri gjort det før, så det hadde jo vært gøy å få det til én gang.
 
Så gøy med 3D, og kjekt med stolte storesøsken:) Vurderer også dette etter vekstkontrollen neste uke:)
 
Så gøy med 3D, og kjekt med stolte storesøsken:) Vurderer også dette etter vekstkontrollen neste uke:)
Pappaen var bortreist på jobb på vekstkontroll sist, og skal være borte nestw gang også, så fikk ekstra påskudd til å gjøre det ;) var utrolig gøy å gå se de litt mer detaljert, og godt å få se at de såg hele og fine ut :) ❤ Å se hendene og beina helt tydelig var magisk! Ansiktene ble jo litt rare da :p men gud så søte de er!!
 
Pappaen var bortreist på jobb på vekstkontroll sist, og skal være borte nestw gang også, så fikk ekstra påskudd til å gjøre det ;) var utrolig gøy å gå se de litt mer detaljert, og godt å få se at de såg hele og fine ut :) ❤ Å se hendene og beina helt tydelig var magisk! Ansiktene ble jo litt rare da :p men gud så søte de er!!
Vil tro det var magisk ja!:Heartred
Har dere vært på 3D med de to andre?
 
Har vært på 3D ultralyd i dag og hilst på guttene :) de var 8% og 11% over snittet, og følger foreløbig sin egen kurve fint. 780g og 800g :)
Full rulle som vanlig, og alt stod bra til :D ❤ ❤
Var veldig vanskelig å få fine bilder da der var mye armer, bein og navlestrenger i veien :p
Her foran ansiktet:
Vis vedlegget 253623

Åh, så skjønn! 3D ga jammen fine bilder! Hvilken uke er du i nå?
 
Back
Topp