TUL nedtelling

Oooi, det vet jeg ikke helt, er 3+6 i dag. 7+5 tror jeg det blir. :) Jeg er så overraskende KJEMPEROLIG denne gangen, vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg har tusen andre ting å tenke på, haha! Har ikke tid til å stresse over dette liksom (jeg var LANGT fra rolig sist!)
Hva med deg?? Og hvordan er formen? :D
Da får du se hjertet slå :HeartredSå deilig å klare å slappe av! Jeg slappet av sist svangerskap, klarer det ikke nå. Jeg er 11+6 ved neste ul. De skal sjekke at fostersekken til tvillingen som vi mistet krymper, sånn at den ikke lager problem for knøtte spm er igjen. Så vi er litt nervøse.. Ellers er formen fin :)
 
5 dager :)) jeg håper så inderlig vi får se et hjerte slår!
 
5 dager igjen. Kjente i går at nå er jeg veldig klar for å se om alt er ok. Har så lite symptomer at det er litt vanskelig å tro. I går føltes å vente helt til tirsdag uendelig lenge, men jeg må bare holde ut [emoji21]
 
5 dager igjen. Kjente i går at nå er jeg veldig klar for å se om alt er ok. Har så lite symptomer at det er litt vanskelig å tro. I går føltes å vente helt til tirsdag uendelig lenge, men jeg må bare holde ut [emoji21]

Godt å høre vi er fler :)
Kjenner det i puppene og er trøtt. Men er jo allergitid nå også! Lite plaget med noe egentlig:p
Håpe vi begge hører hjertelyd på tirsdag og kan slå oss til ro en stund med det:)
Hvor skal du på ul?
 
Jeg har fått så masse energi etter at jeg ble gravid! Sover lite og dårlig men er i finfin form likevel. Fått ømme pupper, men det er alt. Skal til Smedstadgynekologene. Tenker at om alt er bra på tirsdag bestiller vi privat organrettet UL på Jessheim i uke 11-13.
 
Jeg har fått så masse energi etter at jeg ble gravid! Sover lite og dårlig men er i finfin form likevel. Fått ømme pupper, men det er alt. Skal til Smedstadgynekologene. Tenker at om alt er bra på tirsdag bestiller vi privat organrettet UL på Jessheim i uke 11-13.

Så godt det da :)
Jeg skal til Jessheim på tirsdag, men tenker å dra tilbake dit i uke 11-13 selv, om alt er bra nå.
 
4 dager [emoji4][emoji4] går mellom å glede meg og grue meg :/ redd noe er galt
 
10 dager[emoji173]
 
Dere som har fått time til TUL. Fikk dere også innkalling til samtale med jordmor en annen dag? Jeg fink time til TUL neste onsdag, og samtale til jordmor fredagen etter.. Lurer på hvorfor.. o_O
 
10 dager <3
 
9 dager:Heartpink
 
Var på tul 18 mai, trodde jeg var 9+1 iht siste mens.
Ble satt 2 uker tilbake til 7+1.

Fikk sett blodstrømmen i hjertet og selvsagt var mannen min med.
 
8 dager[emoji173]
 
Back
Topp