TUL nedtelling

LilleMy88

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Har du bestilt TUL? Når skal du? Hvor mange dager er det igjen?[emoji4]

Jeg har første 26.05, da er jeg 8+1. 19 dager igjen!!![emoji85]
Vurderer å bestille noe før da jeg er såååå nysgjerrig. Når er tidligste man kan ta? Redd for å dra inn for tidlig og ikke høre hjertelyd.
 
Bestiller du privat?
Prøver å få henvisning av legen, da jeg ikke har noen syklus å regne etter, så hadde vært fint å få en termindato [emoji28]
 
Jeg skal den 23. :) da er jeg 7+1 :)
Det var det tidligste jeg ble anbefalt :)
Vi skal til han Martin Lundring!
Er vel 16. Dager igjen :)
 
Bestiller du privat?
Prøver å få henvisning av legen, da jeg ikke har noen syklus å regne etter, så hadde vært fint å få en termindato [emoji28]

Ja, jeg tar privat[emoji4]
Håper du får! [emoji5] det kan være du får da? Om du er usikker på termin?
 
Jeg skal den 23. :) da er jeg 7+1 :)
Det var det tidligste jeg ble anbefalt :)
Vi skal til han Martin Lundring!
Er vel 16. Dager igjen :)

Ååå så spennende! [emoji2] da skal jeg bare to dager etter deg. Om jeg ikke forskyver på den[emoji85] men skal prøve å holde ut! Det er jo ikke sååå lenge til[emoji5]
 
Jeg skal den 23. :) da er jeg 7+1 :)
Det var det tidligste jeg ble anbefalt :)
Vi skal til han Martin Lundring!
Er vel 16. Dager igjen :)
Spennende!! Vært hos han før? Jeg var der 2 ganger i forrige svangerskap, nå har vi flyttet enda lenger unna så tar 1 time å komme oss dit, men skal til han i uke 12 ca. :-D og selvfølgelig i uke 28 [emoji173]
 
Spennende!! Vært hos han før? Jeg var der 2 ganger i forrige svangerskap, nå har vi flyttet enda lenger unna så tar 1 time å komme oss dit, men skal til han i uke 12 ca. :-D og selvfølgelig i uke 28 [emoji173]

Ikke vært der før :) første svangerskapet mitt:) veldig spent, men sett veldig mye bra om han!
Tar en time for oss å komme oss dit også, men fant ut det var verdt det :)
Var bra da skjønner jeg, siden du skal tilbake?:)
 
Ååå så spennende! [emoji2] da skal jeg bare to dager etter deg. Om jeg ikke forskyver på den[emoji85] men skal prøve å holde ut! Det er jo ikke sååå lenge til[emoji5]

Hehe nei det er vanskelig :) ville egentlig dit på fredag, bare for å se om det var noe inni der :p men har fått blodprøve på hcg-stigning , så da får jeg bekreftelsen min om det da (forhåpentligvis) :) så da håper vi på å se hjerte når vi skal på tul :)
 
Ikke vært der før :) første svangerskapet mitt:) veldig spent, men sett veldig mye bra om han!
Tar en time for oss å komme oss dit også, men fant ut det var verdt det :)
Var bra da skjønner jeg, siden du skal tilbake?:)
Han er ekstremt flink, og en behagelig kar :) vi fikk med oss kjempefine bilder i både uke 12 og 28 sist. 28 vil jeg mest anbefale hvis du skal en tur til. Bildene vi fikk da var akkurat som å se guttungen vår da han kom ut. Man ser fortsatt at det er han på bildene nå 4 år etter. Er helt utrolig [emoji173] vi visste før han ble født at han kom til å ligne på pappan sin :-D det er så absolutt verdt kjøreturen.
 
Han er ekstremt flink, og en behagelig kar :) vi fikk med oss kjempefine bilder i både uke 12 og 28 sist. 28 vil jeg mest anbefale hvis du skal en tur til. Bildene vi fikk da var akkurat som å se guttungen vår da han kom ut. Man ser fortsatt at det er han på bildene nå 4 år etter. Er helt utrolig [emoji173] vi visste før han ble født at han kom til å ligne på pappan sin :-D det er så absolutt verdt kjøreturen.

Oi! Det høres fint ut :)
Da skal vi gjøre det tenker jeg :)
Gleder meg veldig! Håper virkelig vi hører hjertet og ser en liten klump når vi skal nå!
 
Oi! Det høres fint ut :)
Da skal vi gjøre det tenker jeg :)
Gleder meg veldig! Håper virkelig vi hører hjertet og ser en liten klump når vi skal nå!
Hvor langt er du nå da? Fikk tidlig ultralyd gratis forrige gang pga smerter som de trodde kunne være svangerskap utenfor livmoren. Var heldigvis ikke det og hjertet slo i uke 5. Husker ikke eksakt hvilken dag :)
 
Hvor langt er du nå da? Fikk tidlig ultralyd gratis forrige gang pga smerter som de trodde kunne være svangerskap utenfor livmoren. Var heldigvis ikke det og hjertet slo i uke 5. Husker ikke eksakt hvilken dag :)

Er 5+0 i morra:)
Så er 7+1 da, om tempinga og testinga stemmer :) Hehe..
 
Fikk det sist i alle fall [emoji5] satser på at jeg får denne gangen også. Er det dyrt når man må betale selv..?

Da får du nok denne gangen også[emoji5] tror det er mer vanlig å ta TUL nå enn det var før. Vet ikke om jeg kunne ventet til uke 18, eller når det er man får.. [emoji85]
Jeg mener dit jeg skal er det 1350kr per gang.
 
Hva er grunnlaget for å få tidlig ul egentlig? Mitt første svangerskap, så vet så lite. Jeg har hatt lang syklus i det siste, så er usikker på når befruktning skjedde. Kan være en uke fra eller til.
 
Hva er grunnlaget for å få tidlig ul egentlig? Mitt første svangerskap, så vet så lite. Jeg har hatt lang syklus i det siste, så er usikker på når befruktning skjedde. Kan være en uke fra eller til.
En uke fra eller til er nok ikke nok. Avvik skal være på 2uker +
Ellers må du nok vente til OUL. Er du ikke 18 uker, men kortere, får du ekstra ul.
 
Jeg skal den 23. :) da er jeg 7+1 :)
Det var det tidligste jeg ble anbefalt :)
Vi skal til han Martin Lundring!
Er vel 16. Dager igjen :)
Jeg skal også 23. [emoji4] Da er jeg 7+6 hvis jeg har regnet rett. Skal dere som skal på TUL ha med partner? Tror min tok det som en selvfølge at han skulle være med, mens jeg tok det som en selvfølge at han ikke skulle..
 
Back
Topp