Tror du det blir en 3.verdenskrig nå?

Verdenskrig, nei.
Men at det kan bli rabalder et eller annet sted i verden på grunn av alle beskyldningene som kastes rundt, ja.
 
Håper ikke det blir noen verdenskrig... skremmer meg at vi i 2018 behandler hverandre på en sånn måte som vi gjør. Har vi ikke kommet lengre? Blir skremt av hvilken verden vi overlater til barna våre:(
 
Ikke godt å vite når det er menn med personlighetsforstyrrelser og grandiose tanker som styrer to av verdens største økonomier (Trump og Putin).

Mest sannsynlig blir det ikke 3. verdenskrig, da det er mange mekanismer som skal hindre det. Det har vært mye gnisninger og konflikter mellom USA og Russland siden 2. verdenskrig uten at det har ført til noen ny verdenskrig.
 
Håper virkelig ikke det...
 
Tenker ikke på det. Hvis jeg begynner å gruble blir jeg dritredd.. faen så mye drit det er!

Kan ikke folk bare holde fred?
 
Håper ikke det. Blir kjemperedd når jeg tenker på det. :(
 
z
Ikke godt å vite når det er menn med personlighetsforstyrrelser og grandiose tanker som styrer to av verdens største økonomier (Trump og Putin).

Mest sannsynlig blir det ikke 3. verdenskrig, da det er mange mekanismer som skal hindre det. Det har vært mye gnisninger og konflikter mellom USA og Russland siden 2. verdenskrig uten at det har ført til noen ny verdenskrig.
De fleste statsledere er det noe veldig u xeien med, man må være "spesiell" for å ville være leder for et land. Det gjelder alle statsledere
 
Er ikke redd for det :) tror ikke det blir det
 
z

De fleste statsledere er det noe veldig u xeien med, man må være "spesiell" for å ville være leder for et land. Det gjelder alle statsledere
Det finnes heldigvis de som drives av gode verdier og et genuint ønske om å gjøre verden til et bedre sted. Uavhengig av om man er enig med Obama og Stoltenberg, er det ingenting som tilsier at de har personlighetsforstyrrelser eller problemer med empati.

Men det er nok større andel av folk med personlighetsforstyrrelser som søker makt og blir statsledere. De fleste diktatorer for eksempel (som Stalin, Hitler, Kim, Gaddaffi, etc.).
 
Det finnes heldigvis de som drives av gode verdier og et genuint ønske om å gjøre verden til et bedre sted. Uavhengig av om man er enig med Obama og Stoltenberg, er det ingenting som tilsier at de har personlighetsforstyrrelser eller problemer med empati.

Men det er nok større andel av folk med personlighetsforstyrrelser som søker makt og blir statsledere. De fleste diktatorer for eksempel (som Stalin, Hitler, Kim, Gaddaffi, etc.).
Stoltenberg kan jeg være enig om, Men Obama var ond. Han drepte så utrolig mange uskyldige med droner. Ikke det spor bedre enn verken Trump eller Bush. Bush drepte faktisk færre har jeg hørt.
 
Nei, tror egentlig ikke det blir så ille.
Men med putin og trump som statsoverhoder, så vet man aldri åsså!
 
Nei. Det er nok bare stakkars uskyldige barn og sivile voksne som får lide og bli drept i de landene som allerede har det fælt. Som vanlig..
 
Stoltenberg kan jeg være enig om, Men Obama var ond. Han drepte så utrolig mange uskyldige med droner. Ikke det spor bedre enn verken Trump eller Bush. Bush drepte faktisk færre har jeg hørt.
Stoltenberg? God? Not so much.
Elsker å krige og stjele olje fra andre land. Æsj, korrupt j****
 
Nei, er ikke noe som skal tilsi d vel?

At de to landene dog utkjemper en krig seg i mellom i et annet land er jo ikke noe nytt!
 
Stoltenberg? God? Not so much.
Elsker å krige og stjele olje fra andre land. Æsj, korrupt j****
Han har i hvert fall ikke drept den haugen Obama må stå til ansvar for å ha drept.
 
Back
Topp