Tror du det blir en 3.verdenskrig nå?

Dere som snakker om massedrap rundt obama og stoltenberg, hvor er kildene deres her? Er dettenoe dere vet? Eller tror og bare slenger ut av dere for morro? Ganske sterke beskyldninger altså.

Til spørsmålet, ja! Jeg tror det, men ikke en type krig som vi kjenner til fra før der det er kaostilstander i alle land, verden har gått framover heldigvis. Tenker igrunn vi er inne i em type verdenskrig allerede det er jo en del land innvolvert og fler skal det vel bli
 
Han har i hvert fall ikke drept den haugen Obama må stå til ansvar for å ha drept.
Det tror jeg dessverre ikke er langt unna.
Ta Libya f.eks.
Norge og USA er jo «bestevenner» og samarbeider og går inn i andre land de ikke har en dritt å gjøre i! :(
 
Dere som snakker om massedrap rundt obama og stoltenberg, hvor er kildene deres her? Er dettenoe dere vet? Eller tror og bare slenger ut av dere for morro? Ganske sterke beskyldninger altså.

Til spørsmålet, ja! Jeg tror det, men ikke en type krig som vi kjenner til fra før der det er kaostilstander i alle land, verden har gått framover heldigvis. Tenker igrunn vi er inne i em type verdenskrig allerede det er jo en del land innvolvert og fler skal det vel bli
Du kan neppe følge med mye i politikk?
 
Dere som snakker om massedrap rundt obama og stoltenberg, hvor er kildene deres her? Er dettenoe dere vet? Eller tror og bare slenger ut av dere for morro? Ganske sterke beskyldninger altså.

Til spørsmålet, ja! Jeg tror det, men ikke en type krig som vi kjenner til fra før der det er kaostilstander i alle land, verden har gått framover heldigvis. Tenker igrunn vi er inne i em type verdenskrig allerede det er jo en del land innvolvert og fler skal det vel bli
https://steigan.no/2016/03/hvis-ikke-stoltenberg-stilles-for-retten-sa-har-loven-mistet-sin-verdi/

https://www.aftenposten.no/norge/i/...over-Libya-i-2011--na-skal-innsatsen-granskes

Så jo, han er ganske drøy skal jeg si deg.
Og dette gjelder kun Libya!!
 
Kjenner jeg blir bare oppgitt når du drar opp sånt, jo! Jeg følger med i politikken[emoji6]
Drar opp sånt?
Du ba meg vise deg noe, gjorde du ikke?

Nei, du følger ikke med, hvis du påstår at Obama og Stoltenberg er snille menn ;)
 
Nei, jeg tror ikke det, men jeg tror det er lurt å følge litt med og ikke fornekte at det avsolutt ikke kan skje. Det er ganske skummelt og det sitter en idiot på hver side som er i stand til å lage ganske mye kvalm hvis de vil.
 
Drar opp sånt?
Du ba meg vise deg noe, gjorde du ikke?

Nei, du følger ikke med, hvis du påstår at Obama og Stoltenberg er snille menn ;)

Jo jeg følger med og vet også hvordan man som leder av et land må ta beslutninger. Vi kan være uenig vettu uten at du skal heve din mening over min og påstå at jeg ikke følger med.
 
Dere som snakker om massedrap rundt obama og stoltenberg, hvor er kildene deres her? Er dettenoe dere vet? Eller tror og bare slenger ut av dere for morro? Ganske sterke beskyldninger altså.

Til spørsmålet, ja! Jeg tror det, men ikke en type krig som vi kjenner til fra før der det er kaostilstander i alle land, verden har gått framover heldigvis. Tenker igrunn vi er inne i em type verdenskrig allerede det er jo en del land innvolvert og fler skal det vel bli
https://www.thebureauinvestigates.c...r-in-numbers-ten-times-more-strikes-than-bush første jeg fant midt i middagslaginga
 
Jo jeg følger med og vet også hvordan man som leder av et land må ta beslutninger. Vi kan være uenig vettu uten at du skal heve din mening over min og påstå at jeg ikke følger med.
Ja, vi kan fint være uenige.
Men jeg har bodd i Libya og fødte under krigen, så derfor jeg engasjerer meg mye :D
 
Ja, vi kan fint være uenige.
Men jeg har bodd i Libya og fødte under krigen, så derfor jeg engasjerer meg mye :D

Engasjere seg er heøt greit det len syns det bar en drøy beskyldning, om du fødte der eller ikke så bør du vel klare og unngå slike kommentarer[emoji87]
 
Engasjere seg er heøt greit det len syns det bar en drøy beskyldning, om du fødte der eller ikke så bør du vel klare og unngå slike kommentarer[emoji87]
Hva er en drøy beskyldning?
At jeg ser hva som skjer i verden? Jeg står for det, og lukker ikke øynene mine ;)
 
Tja, med tanke på hvor mye krig det alt er i verden, som vi glemmer/ikke ser/ikke bryr oss om, er det ikke utenkelig at noen kan komme ganske langt med planlegging og utføring av en ny verdenskrig.
Det skal dessverre også altfor lite til at noe skjer dersom nok kyniske, manipulative mennesker kommer til makten, enten i det åpne eller i kulissene, for at det blir ny atomkrig også. Fingeren sitter rimelig løst på knappen hos enkelte er jeg redd.
Det skremmer meg at så mange mennesker stemmer på Trump, ignorerer alle som er på flukt/sulter/lever i krig, forsvarer bygging av murer eller ikke forstår at alt kunne vært unngått med et pennestrøk. :/
 
Back
Topp