tror du at du blir å få flere barn ?

Nei nå får det være nok, dette blir min 4. og totalt vår 5. så vi har visst gjort vårt for å holde folketallet oppe [emoji1]

Signerer denne her [emoji23] Venter nr 3&4, og søskenflokken blir totalt på 5 (har ett bonusbarn) [emoji28] Det holder i massevis!
Så her skal mannen inn og "klippes" før tvillingene kommer til verden [emoji5]
 
Marsbabyen er vår fjerde, og vi er over førti ... men om dette er siste eller ikke, gjenstår å se.
(Hadde noen sagt til meg for ti år siden at jeg kom til å ende opp med så mange barn, frivillig og planlagt, ville jeg ledd meg fordervet. Eller besvimt av ren skrekk. :knegg:)
 
Har 1 fra før på 6 år. Jeg merker jeg vil ha en til etter, men det får vi se.
 
Venter vår tredje, og tenker at dette er siste. Men ingen ting er jo endelig bestemt!
Vemodig tanke at dette skal være siste!
 
Venter vår tredje, og tenker at dette er siste. Men ingen ting er jo endelig bestemt!
Vemodig tanke at dette skal være siste!

Kanskje det ikke er det...? Egentlig skulle han som foreløbig er lillebror bli vår siste, og jeg synes det var vemodig da jeg gikk gravid med han. Da han var 1 år tenkte jeg at jeg likevel var fornøyd, og vi var begge enige i at det ikke skulle bli fler. MEN, så kom det to streker på testen igjen da, og dobbelt opp med to i magen i tillegg [emoji28]
Meeeen, nå er det ikke trist i det hele tatt! [emoji23]
 
Dette er nr 2 og sistemann. Er fornøyd med bare to her. Var egentlig fornøyd med en, men det er jo fint å ha søsken.
 
Håper på en nr 3 etter lillegutt [emoji7]
 
Kanskje det ikke er det...? Egentlig skulle han som foreløbig er lillebror bli vår siste, og jeg synes det var vemodig da jeg gikk gravid med han. Da han var 1 år tenkte jeg at jeg likevel var fornøyd, og vi var begge enige i at det ikke skulle bli fler. MEN, så kom det to streker på testen igjen da, og dobbelt opp med to i magen i tillegg [emoji28]
Meeeen, nå er det ikke trist i det hele tatt! [emoji23]
Hehe. Godt å kunne føle helt sikkert at man er ferdig hvertfall! :) så spennende med 2 denne gangen da!
Dette blir vårt 3dje barn på under 3.5 år. Så hvis det mot formodning skulle bli en til en gang blir det nok ikke med det første :)
 
Dette er vår første og vi ønsker oss jo to. Men i det huset vi har nå så kan det være plass til en bebis til, men ikke et voksende barn.
Vi bor rett ved der det er planlagt jernbane om noen år og de er usikre på om de trenger å rive huset vårt. Så når jernbana er på plass så kan det hende vi enten bygger på eller kjøper nytt hus, og da kan det være plass til flere barn ^^

Var egentlig litt redd da mannen hadde sagt "blir det gutt så blir det en, Blir det jente så blir det to", dette fordi han ønska seg gutt så veldig (hans egen far er desverre gått bort så er nok et tomrom han ønsker å fylle). Men da vi fikk vite at det ble gutt så snakka vi litt om det, og det var nok dette med huset som var hinderet, ikke at han ikke ønska seg en til :)
Men der blir ikke to tette :)
 
Dette er vår første og andre :p Jeg har veeeldig lyst på en til, blir litt trist av tanken på at jeg bare får en babytid hvis disse blir de siste. Men samtidig er jeg utrolig heldig som får to barn! Så vi får se, mannen er ikke så gira på flere enn to foreløpig. Og jeg må si jeg blir litt redd for at det plutselig skulle blitt tvillinger på ny, haha!
 
Jeg har en gutt fra før, og nå får vi en jente. Og i min situasjon så tenker jeg at det er nok for meg. Jeg skal ha helse til å følge dem opp også, og ha råd til det. Min helse idag sier at det er mer enn nok med to for meg, og jeg er velsignet uansett med masse tantebarn ❤️
 
Dette er vår første og vi ønsker å få et barn til etter denne :) Så får vi se når det blir.
 
Vår første, men har alltid snakket om å ha flere, bare ingen planer om hvor stor aldersforskjell og slikt
Regner med førstemann rekker å bli 4 år før nestemann kommer pga skole og slikt
 
Marsbabyen er vår fjerde, og vi er over førti ... men om dette er siste eller ikke, gjenstår å se.
(Hadde noen sagt til meg for ti år siden at jeg kom til å ende opp med så mange barn, frivillig og planlagt, ville jeg ledd meg fordervet. Eller besvimt av ren skrekk. :knegg:)

Hihihi! Kjenner meg veldig igjen. Jeg hadde nok aldri sett for meg å ende opp som 4 barns mamma før jeg rekker å fylle 30:hilarious:
 
Tenker at dette er vårt 4 og siste barn.
Føler meg utrolig rik med 3 flotte døtre, og nå får vi også en sønn ❤️
 
Vi venter på nummer fire og det blir nok siste. Jeg sa det samme med nummer tre [emoji85]
 
Så gøy! Vi har 3 fine gutter og venter jente nå [emoji169]
Vi også. Blobben er en etterlengtet baby uansett, men må innrømme at det var ekstra hyggelig at vi får en lillesøster til apeflokken vår denne gangen. :love7

(Seksåringen min har for øvrig bestemt at de to neste babyene skal være gutter og hete Lloyd og Kai, etter ninjaene. :laughing005)
 
Dette er vår andre. Førstemann og denne babyen blir veldig tette i alder, kun 14 mnd mellom de. [emoji173] Vi ønsker 2 til etterhvert. Gjerne om kanskje 4-5 år, og gjerne like tette som disse to dersom vi føler det går bra denne gangen. [emoji4]
 
Back
Topp