tror du at du blir å få flere barn ?

Har en fra før, og den i magen blir den siste. Har såpass utfordrende svangerskap at jeg orker ikke tanken på å gå gjennom dette en gang til..
 
Jeg har ei datter fra før og venter nå en sønn. Føler meg virkelig heldig som får oppleve dette igjen og synes det er helt fantastisk at jeg skal bli tobarnsmor! Samboer har ingen egne barn fra før.
Kjenner litt på at jeg kanskje kunne tenkt meg en til om ca 3år, men uten fast jobb og hus er det ikke helt optimalt dessverre...:(
 
Jeg har ei datter fra før og venter nå en sønn. Føler meg virkelig heldig som får oppleve dette igjen og synes det er helt fantastisk at jeg skal bli tobarnsmor! Samboer har ingen egne barn fra før.
Kjenner litt på at jeg kanskje kunne tenkt meg en til om ca 3år, men uten fast jobb og hus er det ikke helt optimalt dessverre...:(
Mye kan skje på 3-4 år da :):Heartpink kanskje dere har drømmehus og jobb har ordnert seg
 
Har ikke planer om flere barn etter lillesøster kommer, og jeg føler at familien vår er komplett da med to barn og to voksne :)
 
Dersom vi er så heldige at vi kommer oss i mål med denne i magen, blir det vårt først og siste egenfødte barn.

Vi har tatt pridekurs for å bli fosterforeldre tidligere, men innen vi rakk å få et fosterbarn, ble vi gravide.

Så nå ønsker vi å bli fosterforeldre når babyen er blitt gammel nok.
 
Venter nr 3 og har egentlig sagt at dette er punktumet vårt[emoji23][emoji173]️ MEN nå er vi «bare» 26 og 27år, så man skal aldri si aldri. Kanskje vi ønsker en attpåklatt når denne her begynner på skolen, eller kanskje vi føler oss ferdige[emoji5] Man skal aldri si aldri[emoji18]
 
Venter min 4 å blir nok den siste for min delo_O blir alenemor til 4 å ønsker å bruke tidå på dei fremover. Har elste på snart 9. Ei på 6 å ei på snart 5.kunne ikke vert foruten noen av dixsmile9
 
Første ungen, skal ha flere. Men for min del, holder det med bare en til! Har så mange tantebarn og blir helt svett av å tenke på å holde styr på flere enn to...
 
Dette er min første og hans andre, men vi er enige om at vi hvertfall vil ha to til ☺️
 
Back
Topp