Trondheim brukere

Jeg er nesten litt glad for at jeg ikke blir tilbudt omvisning (hadde jo dratt på det) for jeg ser for meg at jeg ville blitt veldig nervøs av det, hehe. Foreløpig er jeg veldig rolig i forhold til fødselen, men tror det er litt fordi jeg ikke vet hva jeg går til :p og at jeg ikke klarer å se for meg situasjonen. Tror for min del jeg ville fått litt noia av å se alt utstyret/legene og alle sykehuslukter og lyder. Men nå er jeg ganske sykehuspysete i utgangspunktet. Vi kommer nok til å kjøre en tur for å orientere oss litt. Jeg er alltid opptatt av hvor vi kan parkere feks. Synes også det er betryggende å ha en plan når alt er i gang så vi slipper å surre rundt!
Veldig greit å orientere seg litt ja:) Dere har lov å parkere rett utenfor inngangen, så lenge det ikke blokkerer for ambulansen. Det er ikke alltid like lett å finne parkeringsplass i nærheten av inngangen, og ikke alltid man er i stand til å hverken gå langt eller vente lenge:p For så å flytte bilen etter å ha fulgt deg opp til avdelingen:) Var i allefall det vi fikk beskjed om da vi fikk tredjemann:)
 
Hei, sist mener jeg å huske at de kun har bleier i str 2 på St.olav og at vi hadde med noen i str 1 selv. Vet noen av dere om det er sånn fortsatt?
 
Hei, sist mener jeg å huske at de kun har bleier i str 2 på St.olav og at vi hadde med noen i str 1 selv. Vet noen av dere om det er sånn fortsatt?
I fjor hadde de både str prematur, 1 og 2 i allefall:) Måtte spørre etter prematur og str 1 da, men fikk det da jeg spurte. Mulig det er annerledes på barselhotellet, dette var på barsel..
 
I fjor hadde de både str prematur, 1 og 2 i allefall:) Måtte spørre etter prematur og str 1 da, men fikk det da jeg spurte. Mulig det er annerledes på barselhotellet, dette var på barsel..
Ja, det er vel på hotellet de ikke har mindre. Ganske rart. Str 2 var altfor stor til vår, så glad jeg hadde med noen mindre.
 
Jeg var på kontroll på Saupstad helsestasjon i uke 12, og fikk der beskjed om at det ville bli satt opp ei samling før fødsel med tema om amming. Ringte ned på Saupstad helsestasjon nå, og fikk der beskjed om at de sluttet med slike ammekurs til sommeren og at alt ligger på nett....
Jeg hadde sett fram til et slikt kurs, og kjenner det er litt småprovuserende at alt skal kunne leses på nett plutselig...:confused:
 
Jeg var på kontroll på Saupstad helsestasjon i uke 12, og fikk der beskjed om at det ville bli satt opp ei samling før fødsel med tema om amming. Ringte ned på Saupstad helsestasjon nå, og fikk der beskjed om at de sluttet med slike ammekurs til sommeren og at alt ligger på nett....
Jeg hadde sett fram til et slikt kurs, og kjenner det er litt småprovuserende at alt skal kunne leses på nett plutselig...:confused:
Var på ammekurset for to år siden. For å være helt ærlig var det ikke noe særlig bra :) de viste bare ammefilmen "bryst er best". Kanskje det de legger ut på nett blir bedre?
 
Jeg fikk veldig god hjelp med amminga på barselhotellet sist!:)
 
Finnes det egentlig ikke noe fødselsforberedende kurs i Trondheim? :) Som er gjennom kommunen og ikke betalingsgreie lissom..
 
Finnes det egentlig ikke noe fødselsforberedende kurs i Trondheim? :) Som er gjennom kommunen og ikke betalingsgreie lissom..
Skal ligge ut et digitalt fødselsforberedende kurs på nettet, men føler ikke det hjelper så mye :p savner også et skikkelig tilbud. Har ikke spurt jordmor om noe ang. fødsel enda, men det er vel mest fordi jeg ikke vet hva jeg skal spørre om :p
 
Skal ligge ut et digitalt fødselsforberedende kurs på nettet, men føler ikke det hjelper så mye :p savner også et skikkelig tilbud. Har ikke spurt jordmor om noe ang. fødsel enda, men det er vel mest fordi jeg ikke vet hva jeg skal spørre om :p
Jordmoren min sa vi skulle begynne å prate litt om fødsel til neste kontroll, så jeg regner med at spørsmålene dukker opp da :)
 
Jordmoren min sa vi skulle begynne å prate litt om fødsel til neste kontroll, så jeg regner med at spørsmålene dukker opp da :)
De dukker nok opp naturlig etterhvert tenker jeg. Føles fortsatt helt rart å tenke at jeg er gravid og om litt over 2 måneder skal jeg føde :p
 
De dukker nok opp naturlig etterhvert tenker jeg. Føles fortsatt helt rart å tenke at jeg er gravid og om litt over 2 måneder skal jeg føde :p
Føler akkurat det samme! Er ikke heeelt virkelig liksom, selv om det bor en liten sprellemann i magen min, og huset er fullt av babyting :p
 
Er det noen her som har vært på gravidsvømmingen i husebybadet på mandager? Noen som har vært etter de startet opp etter sommeren? Mye folk?
Vurderer å dra i morgen :)
 
Er det noen her som har vært på gravidsvømmingen i husebybadet på mandager? Noen som har vært etter de startet opp etter sommeren? Mye folk?
Vurderer å dra i morgen :)
Har ikke prøvd det, så vet dessverre ikke :)
 
Back
Topp