Trondheim brukere

Kristin90

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
♡Julekulene 2021♡
Tenkte vi kunne lage en gruppe for oss som bor i Trondheim og området rundt. Kanskje vi kan få til et møte senere også. Om du bor i nærheten av Trondheim, men ikke kan være med på et treff så er du fortsatt hjertelig velkommen inn hit for å snakke :)
Selv er jeg 25(snart 26) år, bor på Ranheim med samboer og er nå 12+6. Første babyen :) Jobber på Stjørdal der jeg trives godt. Har jordmor på Lilleby og tenker å føde på St. Olav :)
 
Last edited:
Nå er det jo et lite stykke til Trondheim, men denne tråden blir vel det nærmeste jeg kommer andre i nærheten :laughing002
Jeg ble 24 i januar og venter nr 2. Har foreløpig termin den 2. november (er 11 uker i dag), men sjansen er stor for at det blir oktoberbaby likevel :)
Bor i Levanger (ca 8 mil nord for Trondheim) sammen med min mann og min sønn på 19 mnd. Kommer til å føde på Levanger sykehus.
Gleder meg stort til å møte lille dotten i magen :love017
 
Nå er det jo et lite stykke til Trondheim, men denne tråden blir vel det nærmeste jeg kommer andre i nærheten :laughing002
Jeg ble 24 i januar og venter nr 2. Har foreløpig termin den 2. november (er 11 uker i dag), men sjansen er stor for at det blir oktoberbaby likevel :)
Bor i Levanger (ca 8 mil nord for Trondheim) sammen med min mann og min sønn på 19 mnd. Kommer til å føde på Levanger sykehus.
Gleder meg stort til å møte lille dotten i magen :love017
Hadde en mistanke om at det var noen som var et lite stykke utafor Trondheim på gruppa ja. Du er hjertelig velkommen på et fremtidig treff du også, selv om det kanskje blir litt lang kjøretur :p
 
Hei! Jeg fyller 26 nå i april, bor på Tiller, hvor jeg også jobber, sammen med min kjære :) Er gravid for første gang i mitt liv, er 12 uker i dag, og er egentlig ganske livredd :p
 
Det hadde vært kjempekoselig! :)
Jeg er 26 år, fyller 27 i løpet av året. Venter mitt femte(!!) barn, og har ikke kommet over sjokket helt enda. Selv om jeg passerte 12 uker i går:p Bor i Trondheim, en 20-minutters busstur unna sentrum:)
 
Det hadde vært kjempekoselig! :)
Jeg er 26 år, fyller 27 i løpet av året. Venter mitt femte(!!) barn, og har ikke kommet over sjokket helt enda. Selv om jeg passerte 12 uker i går:p Bor i Trondheim, en 20-minutters busstur unna sentrum:)
Gøy med storfamilie da. Selv om det sikkert er litt sjokkerende om man ikke har planer om det :p
 
Hei! Jeg fyller 26 nå i april, bor på Tiller, hvor jeg også jobber, sammen med min kjære :) Er gravid for første gang i mitt liv, er 12 uker i dag, og er egentlig ganske livredd :p
Er litt redd jeg også kjenner jeg. Redd for at fosteret har stoppet og utvikle seg og at jeg ikke får vite dette før oul :p blir godt å snakke med jordmor om dette på tirsdag :)
 
Er litt redd jeg også kjenner jeg. Redd for at fosteret har stoppet og utvikle seg og at jeg ikke får vite dette før oul :p blir godt å snakke med jordmor om dette på tirsdag :)

Jeg skal til legen i morgen, og det fellesmøte uka etter, så skal bli godt å kunne lufte det litt ja :)
 
Det hadde vært kjempekoselig! :)
Jeg er 26 år, fyller 27 i løpet av året. Venter mitt femte(!!) barn, og har ikke kommet over sjokket helt enda. Selv om jeg passerte 12 uker i går:p Bor i Trondheim, en 20-minutters busstur unna sentrum:)

Så herlig! Jeg kunne aldri tenkt meg det, men det høres kjempekoselig ut :) Kan se for meg at barna deres har et godt samhold <3
 
Så herlig! Jeg kunne aldri tenkt meg det, men det høres kjempekoselig ut :) Kan se for meg at barna deres har et godt samhold <3
De to yngste virker å være gode venner, men litt for små til å leke sammen enda:) Mine to eldste er veldig avhengig av hverandre, men er nesten alltid uenige om ett eller annet:) Men alt i alt er de en herlig gjeng som ofte har mye glede i hverandre<3
 
De to yngste virker å være gode venner, men litt for små til å leke sammen enda:) Mine to eldste er veldig avhengig av hverandre, men er nesten alltid uenige om ett eller annet:) Men alt i alt er de en herlig gjeng som ofte har mye glede i hverandre<3

Sånn det er med søsken :) Jeg og lillesøster var som dine eldste, men jeg har siden barneskolen beskyttet henne med alt jeg har, og lillebror da. Søsken er gull verdt <3
 
Nå er det jo et lite stykke til Trondheim, men denne tråden blir vel det nærmeste jeg kommer andre i nærheten :laughing002
Jeg ble 24 i januar og venter nr 2. Har foreløpig termin den 2. november (er 11 uker i dag), men sjansen er stor for at det blir oktoberbaby likevel :)
Bor i Levanger (ca 8 mil nord for Trondheim) sammen med min mann og min sønn på 19 mnd. Kommer til å føde på Levanger sykehus.
Gleder meg stort til å møte lille dotten i magen :love017
Jeg hadde tenkt å spørre etter folk som skal føde på Levanger :)
Syns det hadde vært artig om man sprang på hverandre på barsel eller noe. Ev kunne vi ha møttes en dag og :)
 
Sånn det er med søsken :) Jeg og lillesøster var som dine eldste, men jeg har siden barneskolen beskyttet henne med alt jeg har, og lillebror da. Søsken er gull verdt <3
Det er sant:) Mine to yngre søsken kranglet hele tiden, men var bestevenner når de var alene bre de to:p
Søsken er fantastisk å ha<3
 
Jeg hadde tenkt å spørre etter folk som skal føde på Levanger :)
Syns det hadde vært artig om man sprang på hverandre på barsel eller noe. Ev kunne vi ha møttes en dag og :)
Det hadde gått ann :)
 
Trondheim her også :) Er 28 år og bor på Utleira med min samboer, vi venter nå vårt første barn (14+5 i dag). Jobber som fysioterapeut og driver med hest og allsidig trening på fritida. Bruker marka aktivt og ser fram til koselige trilleturer :)
 
Da begynner vi jo å bli en liten gjeng allerede. Så koselig da :D
 
Back
Topp