Trondheim brukere

Måtte bestille meg time til massasje jeg også. Benyttet meg av tilbudet sist gang de hadde det også. Var utrolig godt :D
 
Hei! Noen som tenker seg på gravidsvømming på Huseby-badet i morgen ? Har ikke vært der selv enda, men tenkte å prøve det ut. Kjører fra Møllenberg/Rosenborg så om noen bor i nærheten er det bare hyggelig om noen vil sitte på :)
 
Hei! Noen som tenker seg på gravidsvømming på Huseby-badet i morgen ? Har ikke vært der selv enda, men tenkte å prøve det ut. Kjører fra Møllenberg/Rosenborg så om noen bor i nærheten er det bare hyggelig om noen vil sitte på :)
Tror ikke det er så mange gravide igjen her inne nå. De fleste jeg vet av fra Trondheim her inne på oktober-gruppen har født, eller er veldig nære fødsel. Tenker de som fortsatt er gravide kanskje ikke drar på gravidsvømming så nære termin :)
 
Tror ikke det er så mange gravide igjen her inne nå. De fleste jeg vet av fra Trondheim her inne på oktober-gruppen har født, eller er veldig nære fødsel. Tenker de som fortsatt er gravide kanskje ikke drar på gravidsvømming så nære termin :)
Oj! Vet ikke helt hvordan jeg rota meg inn i oktober-gruppa :p ikke meningen.. har termin i starten av desember selv, så skal heller se om jeg finner en trondheimsgruppe der ;) god søndag videre!
 
Oj! Vet ikke helt hvordan jeg rota meg inn i oktober-gruppa :p ikke meningen.. har termin i starten av desember selv, så skal heller se om jeg finner en trondheimsgruppe der ;) god søndag videre!
Fort gjort å surre litt i gravidtåka ;) om du ikke finner en trondheimsgruppe så får du lage en selv :D møtt mye hyggelige folk etter at jeg laget denne :)
 
Hvilken helsestasjon hører dere til?
Vi tilhører Hallset helsestasjon:)
Litt usikker. Trodde det var Saupstad men er muligens rosten. var på Saupstad under graviditet men har fått beskjed fra stolavs om at det blir rosten nå etter fødselen.
 
Litt usikker. Trodde det var Saupstad men er muligens rosten. var på Saupstad under graviditet men har fått beskjed fra stolavs om at det blir rosten nå etter fødselen.
Jeg var og på Saupstad under graviditeten, men det er fordi Rosten ikke har jordmor :)
 
Er dette oktobergruppa? Trodde det var ei gruppe for Trondheimsfolk jeg :confused:
Jaja..jeg fikk frøkna mi i juni iallfall :) Og tilhører Rosten helsestasjon :)
Det er for Trondheimsfolk, men siden det også er inne på oktobergruppa så er det vel stort sett oktoberdamer her. Men ikke noe i veien om du sniker litt her inne likevel :)
 
Hører visst til Kattem helsestasjon, og ikke Saupstad /Rosten.
Skal noen av dere på barseltreff på Kattem på mandag?
 
Back
Topp