Trim tråd for gravide.

Kjempeflink, men han er kanskje mer ute etter å tjene penger sånn jeg har oppfattet det.. Så han dytter på med dyre undersøkelser, før han egentlig gir noen behandling. Jeg fikk vite at det kunne være synet mitt som gjør at jeg har skjevheter, og da skulle han ha meg på undersøkelse for over 2000,-, når jeg kan få samme undersøkelse hos optiker for 500,-

Wooow!!!!
Gikk til en annen før jeg og. Pratet med en PT som holdt på å gå i bakken da jeg sa jeg gikk til kiropraktor og hadde gjort det i 3 år uten resultater. Jeg trodde jo jeg måtte ha behandling resten av livet. Hun nektet meg å dra tilbake og heller dra til en annen. Etter 2-3 månder var skulderen jeg hadde hatt betennelse i i 1 1/2 år nesten helt bra og ryggen var bra.
Jeg var så sint! Bare for å tjene penger på meg.

Gå til en annen og be om ny vurdering istedet!
 
Wooow!!!!
Gikk til en annen før jeg og. Pratet med en PT som holdt på å gå i bakken da jeg sa jeg gikk til kiropraktor og hadde gjort det i 3 år uten resultater. Jeg trodde jo jeg måtte ha behandling resten av livet. Hun nektet meg å dra tilbake og heller dra til en annen. Etter 2-3 månder var skulderen jeg hadde hatt betennelse i i 1 1/2 år nesten helt bra og ryggen var bra.
Jeg var så sint! Bare for å tjene penger på meg.

Gå til en annen og be om ny vurdering istedet!
Vurderer det, må vente til legen er hjemme fra ferie så jeg kan få en henvisning hvis det blir billigere da. :)
 
Vurderer det, må vente til legen er hjemme fra ferie så jeg kan få en henvisning hvis det blir billigere da. :)

Sjekk om du får noe rabatt/tilbakebetaling gjennom fagforening eller noe også.
Jeg får igjen 1/3 på kiropraktor og 2/3 på fysioterapaut gjennom handel og kontor :)
 
Vet du hva denne egenandelen ligger på? Og når legen har ferie, har man krav på å få komme inn til annen lege da? Jeg har egentlig behov for hjelp nå, hvis ikke må jeg sykemeldes da jeg ikke klarer det fysiske i butikkjobben min. Bare det å sitte i kassa er et ork når ryggen og benet er vondt..
Jeg tror egenandelen varierer fra sted til sted og for type behandling! Husker ikke hva jeg betalte, lenge siden jeg gikk fast! Men du får frikort om egenandelene overskrider 2670 kroner på et år!

Min lege har samarbeid med andre legekontorer når han har ferie, får da en vikarlege som jeg kontakter ved behov! Ring legekontoret og hør! Dersom de har stengt pleier de å gi info om vikarer på telefonsvareren!!
Evt kan du jo ringe legevakten og forklare,!!

Lykke til, håper du får hjelp!!
 
Jeg tror egenandelen varierer fra sted til sted og for type behandling! Husker ikke hva jeg betalte, lenge siden jeg gikk fast! Men du får frikort om egenandelene overskrider 2670 kroner på et år!

Min lege har samarbeid med andre legekontorer når han har ferie, får da en vikarlege som jeg kontakter ved behov! Ring legekontoret og hør! Dersom de har stengt pleier de å gi info om vikarer på telefonsvareren!!
Evt kan du jo ringe legevakten og forklare,!!

Lykke til, håper du får hjelp!!

Kiropraktor går ikke under frikortordningen :)
Og fysioterapaut går under frikort del 2. Altså ikke på samme som legebesøk.
Jeg fikk frikort til lege, men ikke fysio i 2013.
 
Sovnet på soffan i dag. Men klarte over 10000 skritt i dag og kommer nok over 10000 i dag også når jeg begynner på middagen.
 
I dag løp jeg intervaller på mølle i 35 min, og deretter tok jeg en time BodyPump. Brukte lettere vekter enn før, men følte meg i veldig fin form :)
 
Da ble det ti min på stepmaskinen i dag også :) og det ser ut som det blir plenklipp i dag :)(endelig sol igjen)
 
Så da har jeg vært på xxl og kjøpt yoga matte og treningsbukse for gravide (2xu). Ble litt satt ut av pris på bukse til 1690 kr:wideyed: men fy den var god.
 
Jeg løp fram til uke 30 sist, denne gangen kom jeg ikke lenger enn uke 6. Men prøver å gå litt hver dag
Jeg går mye på jobb, men prøver å få til minst to turer hver dag utenom på minst ti minutter hver. Også går jeg i høyt tempo så lenge jeg orker :)
 
Så da har jeg vært på xxl og kjøpt yoga matte og treningsbukse for gravide (2xu). Ble litt satt ut av pris på bukse til 1690 kr:wideyed: men fy den var god.

Fytti for en pris!!
Satser på å kunne bruke det jeg har og kjøpe et par t-skjorter og singletter.
Fant ikke treningsklær på HM i dag.
 
Så da har jeg vært på xxl og kjøpt yoga matte og treningsbukse for gravide (2xu). Ble litt satt ut av pris på bukse til 1690 kr:wideyed: men fy den var god.
Men 2xu er jo ganske dyrt fra før da :p Men alt er dyrere når det er for gravide. Vinterjakker for eksempel, nærmere 2000,- for en jakke som i vanlig form koster under 1000...
 
Back
Topp